quote:
Okee thnx, heb ik nog flink wat werk te verrichten voor vrijdagquote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Skylarp. het volgende:
hoogstaande, 3 blaadjes vol + een 4de halfvolle (alinea gebruik + titel meegerekend)
grotere kans dat je het haalt dan niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:22 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme
Ik MOET een 5,5 hebben voor m'n wiskunde.
Ik kijk naar de antwoorden.
Ik kom op 45 punten.
Ik kijk naar de voorlopige omrekeningstabel.
Er staat; tussen de 4,8 en de 6,8
Nu weet ik nog niks.
NIET OVER KANSBEREKENINGEN GAAN HEBBEN MAFKEESquote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
grotere kans dat je het haalt dan niet.
OPTYFEN MET JE KANSENquote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
grotere kans dat je het haalt dan niet.
Basketbalquote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)._magics_game_2.html
Faalquote.quote:
die overgang van de commentator's stemquote:Op maandag 25 mei 2009 17:35 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)._magics_game_2.html
Dan heb je hem binnen man!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:22 schreef BigKahuna het volgende:
Godverdomme
Ik MOET een 5,5 hebben voor m'n wiskunde.
Ik kijk naar de antwoorden.
Ik kom op 45 punten.
Ik kijk naar de voorlopige omrekeningstabel.
Er staat; tussen de 4,8 en de 6,8
Nu weet ik nog niks.
whehequote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sneijder_scoort.html
Hele top 5 is goedquote:Op maandag 25 mei 2009 18:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe
en die camerajongen bij het derde filmpje die als beavis klinkt
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Dat komt omdat niemand op een ander ingaatquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand op een ander ingaat
Iedereen gooit er gewoon maar een kreet in waar niemand op reageert
Ja ergens in het zuiden van frankrijk ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Syb-rund. het volgende:
hey bk, weet je eindelijk al waar je naartoe gaat met vakantie?
Frankrijkquote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja ergens in het zuiden van frankrijk ofzo.
Mits je frans kunt spreken, vast wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
eens. maar ik zal het vast wel naar m'n zin hebben.
Day&age, -1000 dagdag punten.quote:
Italiëquote:Op maandag 25 mei 2009 19:05 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
eens. maar ik zal het vast wel naar m'n zin hebben.
Fransen.quote:
quote:
Hot Fuss - + 100 dagdag-punten.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat je door Frankrijk heen moet om daar te komen.
Dit jaar maar eens via Duitsland en Zwitserland proberen.
Ja, echt ...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
door Frankrijk naar Italië?
Gewoon via Duitsland - Oostenrijk of via Zwitserland
Goedenavond.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:18 schreef Smart_ass het volgende:
Hallo hallo.
Tolwegen zijn zó vorige eeuw.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt ...![]()
180 tolwegen of zo![]()
En via Zwitersland moet je zo'n vignet kopen, á 30 euro.
Maar goed, we gaan het proberen
Wil jij dat alsjeblieft tegen die fransenquote:
TVP!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand op een ander ingaat
Iedereen gooit er gewoon maar een kreet in waar niemand op reageert
Fransen hequote:
Je kan ook via Oostenrijk? Maarja ligt er natuurlijk aan waar je zit.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt ...![]()
180 tolwegen of zo![]()
En via Zwitersland moet je zo'n vignet kopen, á 30 euro.
Maar goed, we gaan het proberen
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fransen heDie denken ook nog steeds dat Frans de enige taal in heel de wereld is.
Is voor mij niet handig, want ik zit in Noord -Italie, vlakbij Nice.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je kan ook via Oostenrijk? Maarja ligt er natuurlijk aan waar je zit.
Dan is het inderdaad handiger via Zwitserland, maar ik ga vaak naar het Gardameer dus vandaar dat gelijk Oostenrijk in me op kwamquote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is voor mij niet handig, want ik zit in Noord -Italie, vlakbij Nice.
Wel in het Frans dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah, zeg jij dat even tegen die Fransen?
ECOUTER FRANCAIS !!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah, zeg jij dat even tegen die Fransen?
Laat ik maar niet zo'n omweg maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad handiger via Zwitserland, maar ik ga vaak naar het Gardameer dus vandaar dat gelijk Oostenrijk in me op kwam
Kneus zou ik het niet willen noemen, eerder iets in de trant van droeftoeter of zo.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef gers het volgende:
hihi ik wil een fleshlight kopen ben ik nu een kneus
Ik neem je niet meer serieus.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef gers het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef gers het volgende:
ja weet ik veelquote:
Practicaquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Acinonyx het volgende:
Aaahh biologie-les.... een van de weinige vakken die een beetje de moeite waard waren
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef gers het volgende:
tmf clubcamquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja weet ik veelMaar die tent is aangesloten bij tmf clubcam.. dus of veel jonge dames of gewoon kk?
Ik heb geen practica meerquote:
*Jaloersquote:
Met de 17-jarige stagiaire-juffrouw ?quote:
PICS GODVERDOMME!!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Met de 17-jarige stagiaire-juffrouw ?
jaquote:
Nee, man ik ben toch niet lesbisch?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Met de 17-jarige stagiaire-juffrouw ?
Niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, man ik ben toch niet lesbisch?
Het moet geweldig zijn om praktijk-les biologie te hebben met deze meidquote:
Nopequote:
kleine tietjesquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Het moet geweldig zijn om praktijk-les biologie te hebben met deze meid![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, man ik ben toch niet lesbisch?
Kleine tietjes zijn mooi, mits niet té kleinquote:
Jij hebt echt een vage smaak.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kleine tietjes zijn mooi, mits niet té klein
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij hebt echt een vage smaak.Dat blijkt nu wel weer.
Neej maar ik bedoel: jij valt soms echt op van die jonge kindjes gewoon.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej maar ik bedoel, kleinere tietjes zoals die van het meisje hierboven kunnen ook mooi zijn, net zoals een B- of een C-cup, hoewel het zeker niet erg zou zijn als die van haar wat groter zouden zijn dan een A-cupje
Welk onderwerp wil je behandelen?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik weet ook wel het een en ander over biologie, zullen we anders huiswerk maken bij jou thuis ?![]()
![]()
Voortplantingsgedragquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk onderwerp wil je behandelen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
Neej maar ik bedoel: jij valt soms echt op van die jonge kindjes gewoon.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die meid is in mijn leeftijds-groep, misschien ouder zelfs
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk onderwerp wil je behandelen?
2 x de helftquote:
Of bevruchting en embryogenesequote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
De paar-tijd en lichamelijke prikkels en/of stimulansen
Ze lijkt op m'n ex, alleen dan (veul) jongerquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
waar woont je ex ?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze lijkt op m'n ex, alleen dan (veul) jonger
Ik wil nog niet vader wordenquote:
Arnhem? Why? Moet je d'r nummer? Het is een heks en is 10 jaar ouder.quote:
Holaquote:
Lijkt me een prima onderwerpquote:
quote:OK hierbij weer een recentie...
het is lang geleden dat ik hier een verhaaltje kon neerzetten wat de moeite waard was om te delen, maar het is weer zover....
er is weer een nieuwe lekkere creatie aangespoeld in de rode zone
deze trans noemt zichzelf Clara en is 23jr oud...
is licht getint...en heeft een kont waar je U tegen zegt....lekker groot en rond..
dr gezichtje is zeer vrouwelijk en heeft een lekkere paal onder haar slipje verstopt....
ze heeft wel een beugeltje in dr mond....lekker geil pijpijzer haha
ze droeg die die dag een gaas panty met een topje en dr haar opgestoken in een knot,.,,
ze zit als je uit de bloedstraat loopt richting de gracht (t water)
en dan naar links.....dan heb je verderop 3 ramen naast een sexshop...om de hoek waar de thaise ladyboys altijd zitten...
je hebt daar iniederegeval 1 groot raam boven en een klein raampje... en een raam onder....met daarnaast een trappetje....
maar goed ik liep op zondag middag dus langs het raam.....waar ze zat,...
en dacht al gelijk van jeetje wat een lekkerding... en twijfelde niet en ging er gelijk opaf.....
ze gaf aan 50 euro......bij binnenkomst mezelf uitgekleed en lekker gaan liggen...en nou nou wat een geil beest is dit toch,.....
alles erop en eraan ik heb het hele pret pakket gehad..... ik liep met knikkende knieen weer naar buiten had dr nummer gekregen dus word nog een keer vervolgd.... ik zou zeggen geef dr een keer een bezoekje want ze is de lekkerste die op het moment op de wallen zit..... want die tjechiese transen invation vind ik maar helemaal niks .... die lijken op mijn buurman met een gordijn als jurk....maar goed smaken verschillen......
ik heb jullie de details van het hele gebeuren maar bespaard....
in 1 woord super geil,,,, en niet moelijk dus zolang ze nog vers is onder de hardcore wandelaars zou ik het er zeker maar even van nemen.....
Omdat stervendehoerekankerforum.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
Uhhhhhhh WTF, hoe heb ik dat ineens gekregen ?!?!?!?!
En ik zou je post maar even editen anders kunnen lolbroeken onder je account posten, met dank aan de geweldige beveiligingquote:Op maandag 25 mei 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
Uhhhhhhh WTF, hoe heb ik dat ineens gekregen ?!?!?!?!
quote:
Het staat vast toch al in Google cache nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik zou je post maar even editen anders kunnen lolbroeken onder je account posten, met dank aan de geweldige beveiliging
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Houden we ons dan ook bezig met een aantal kleine trucjes en/of hints, zoals een lok-roep, of de uitwerking van het smeren van vaginaal vocht of sperma achter de oren ?
Nee, broekpaling is barvrouw.quote:
te laat, al gekopieerdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ik zou je post maar even editen anders kunnen lolbroeken onder je account posten, met dank aan de geweldige beveiliging
Dat verklaart een boel.quote:
en wat valt er tegen te doen dan,, en tegen dat cache-gedoe ?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
te laat, al gekopieerd![]()
nu ga ik eens heel veel milfs posten onder zijn account
psssst meisjequote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
4EBE, welke lok-roep werkt het beste om jou te roepen ?
Misschien wachtwoord wijzigen ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
en wat valt er tegen te doen dan,, en tegen dat cache-gedoe ?
"HEY LEKKER WIJF. NEUKEN?!"quote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
4EBE, welke lok-roep werkt het beste om jou te roepen ?
Hey pssst, meisje, jah jij, met die mooie zwarte haren !quote:
Hihiquote:
Van welke website was het dan, van FOK ?quote:
weet ik veelquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van welke website was het dan, van FOK ?
En een Duitser geen Rus!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
... een klap is geen kus en een kip is geen mus.
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Van welke website was het dan, van FOK ?
stuur dat dingetje ff in een PM, als je het had gekopiëerdquote:
Ik heb niks.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
stuur dat dingetje ff in een PM, als je het had gekopiëerd
Nee dat niet, iedereen weet dat BroekPaling goddelijke looks heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Sorry
Heb je niet gekwetst mag ik hopen?![]()
goed om te horen, ik snap stiekem helemaal niks van ictquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Ach nevermind, het is fok maar, en wachtwoord heb ik heul al veranderd
Wie riep daar?quote:
Maar dat is toch een vent van 46 ?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat niet, iedereen weet dat BroekPaling goddelijke looks heeft.
Ik zit ff op je bankrekening te kijken he, maar dat valt vies tegen en in je mail staat ook al weinig boeiends.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
Ach nevermind, het is fok maar, en wachtwoord heb ik heul al veranderd
maar ik heb (nog) heul geen bankrekeningquote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit ff op je bankrekening te kijken he, maar dat valt vies tegen en in je mail staat ook al weinig boeiends.
Tieten zijn kippen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
... een klap is geen kus en een kip is geen mus.
Mijn illusie, wat doe je..quote:
What'd I miss?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
Iedereen in de regio Utrecht heeft onweer, en ik hier in brabant heb nog niks gehoort
Een illusie is relatief, voor mij kan de beste man een oude toekes van 46 zijn, maar voor jou kan het een jonge god zijn, hoewel de ware identiteit van deze mysterieuze reiziger nog moeten achterhalenquote:
Zuid-Hollandquote:Op maandag 25 mei 2009 22:41 schreef Acinonyx het volgende:
Iedereen in de regio Utrecht heeft onweer, en ik hier in brabant heb nog niks gehoort
Dus: fok is een illusie ...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een illusie is relatief, voor mij kan de beste man een oude toekes van 46 zijn, maar voor jou kan het een jonge god zijn, hoewel de ware identiteit van deze mysterieuze reiziger nog moeten achterhalen
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Limburg(ik ben de enige waarschijnlijk)
WOARST FLEISCH!!?????!!??11!!?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens, ik ben keihard neukvlees.
Wat hebbie gedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben niet meer welkom in de wok denk ik.
Ja, weet ik, kijk maar:quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens, ik ben keihard neukvlees.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat niet, iedereen weet dat Broekpaling goddelijke looks heeft.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
Het is uitermate leuk om als het onweert buiten te gaan staan terwijl je een ijzeren stok de lucht in houd.... en dan, op het moment dat de bliksem zich met donderend geraas op je stort, hoog in de lucht te springen, met de juiste timing, zodat hij niet door je heen kan gaan maar je enkel de lichtshow hebt
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
In het looppad van de grote exodus van Afrika staan, lijkt mij minstens zo leuk.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het looppad van een de grote exodus van Afrika staan, lijkt mij minstens zo leuk.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het looppad van de grote exodus van Afrika staan, lijkt mij minstens zo leuk.
Lollige moeder heb jij .quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ging mezelf overtreffen door zoeen smerig zeebeest te eten die gewokt was te eten, een mega gambarnaal ofzo en dat was echt ranzig. Dus ik zat al te kokhalzen daar![]()
en toen na een tijdje was mijn moeder zo grappig om een stuk beest in mijn ijs te verstoppen toen ik even drinken was bestellen en toen nam ik zoeen hap en toen moest ik kotsen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ging mezelf overtreffen door zoeen smerig zeebeest te eten die gewokt was te eten, een mega gambarnaal ofzo en dat was echt ranzig. Dus ik zat al te kokhalzen daar![]()
en toen na een tijdje was mijn moeder zo grappig om een stuk beest in mijn ijs te verstoppen toen ik even drinken was bestellen en toen nam ik zoeen hap en toen moest ik kotsen.
Ze heeft maar 1 been?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja, goede grap hè. Gelukkig was de wc redelijk dichtbij en was er bijna niemand.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lollige moeder heb jij .![]()
En zeevruchten zijn echt te goor
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef Acinonyx het volgende:
PK, welke wok was je heen geweest, die hier in helmond bij de sportcentrum ?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
ja hier nu ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus christus wat een weer hier
Niet normaal
Ik zie de schichten door de lucht vliegen, heel bijzonder!
Hoax! ik heb niets gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:47 schreef jagga het volgende:
ey paaskonijn
Wat was dat voor een sneu figuur die gemeld zou hebben dat jij hem had gevraagd of hij typkanker had?
Hoe triest kun je zijn zeg
zie sig
ik heb em gemistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Vertel is wat nieuwsklassieker joh...
Hou je bek, kut.quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Hou je bek, kut.
Moest jij niet een middelbare vrouw met een vlot kapsel troosten omdat der kerel niet luisterd?
Of een muur bouwen van koffiebekers om jezelf af te sluiten van de grote boze buitenwereld?
Ja ik ben jaloers op jou.quote:
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef Gupje het volgende:
Hoe vaak gaat die beker grap nog gemaakt worden![]()
Ik hoef helemaal niemand te troosten, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:13 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers op jou.
Dat jij wel middelbare vrouwen mag troosten
hey omdat hij nooit pics heeft gepost blijft het hem achtervolgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:06 schreef Gupje het volgende:
Hoe vaak gaat die beker grap nog gemaakt worden![]()
Leer het nou, stomme newbie. Ik post geen foto's, van niks niet. Nooit gedaan en gaat ook nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:15 schreef jagga het volgende:
[..]
hey omdat hij nooit pics heeft gepost blijft het hem achtervolgen.
de combi Jitz + koffiebeker-muur
en
Gup + Urk
Blijven priceless
Gup + Urk = Baas!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:15 schreef jagga het volgende:
[..]
hey omdat hij nooit pics heeft gepost blijft het hem achtervolgen.
de combi Jitz + koffiebeker-muur
en
Gup + Urk
Blijven priceless
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Hou je bek, kut.
Moest jij niet een middelbare vrouw met een vlot kapsel troosten omdat der kerel niet luisterd?
Of een muur bouwen van koffiebekers om jezelf af te sluiten van de grote boze buitenwereld?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leer het nou, stomme newbie. Ik post geen foto's, van niks niet. Nooit gedaan en gaat ook nooit gebeuren.
Moraal ridderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee idd, maar wel elke keer komen aanschijten met dat kankerplaatje van die goudenfaalhaas of die kutvogel: OH RLY?
Die zijn al een tijdje niet meer langs gekomen, tijd voor een tripje naar de Pearle?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef jagga het volgende:
[..]
Nee idd, maar wel elke keer komen aanschijten met dat kankerplaatje van die goudenfaalhaas of die kutvogel: OH RLY?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.
Zal ik dat plaatje ook maar weer eens posten?
die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.
Zal ik dat plaatje ook maar weer eens posten?
quote:
Komt ie dan héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel kut ja, verstoord worden tijdens het FOK!kenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef jagga het volgende:
echt mijn dag wordt er steeds beter op.
Zonet komt een collega voor de (ik denk) 17e keer hetzelfde vragen. Ik heb het al zo vaak uitgelegd.
Vriendelijk verzocht op te flikkeren en maar eens voor zichzelf moet denken.
Nu is hij pissed off
Echt bevorderlijk voor mijn toch al zo goede humeur
quote:
nou het wordt irritant als ze steeds hetzelfde komen vragen, het alsnog OF fout doen OF het na 1 minuut al niet meer snappen en wéér komen mauwenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best wel kut ja, verstoord worden tijdens het FOK!ken
Ben je leraar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
nou het wordt irritant als ze steeds hetzelfde komen vragen, het alsnog OF fout doen OF het na 1 minuut al niet meer snappen en wéér komen mauwen
Je kan gewoon niet uitleggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
nou het wordt irritant als ze steeds hetzelfde komen vragen, het alsnog OF fout doen OF het na 1 minuut al niet meer snappen en wéér komen mauwen
HELL NO, ik zou ze wat aan doen. Nee 1tje van het uitzendbureau die we van alles bij proberen te brengen.quote:
ik heb ook mijn eigen werkquote:
Tyf dan in een keer een vuist op zijn bek!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb ook mijn eigen werk![]()
ik heb:
Het opgeschreven
het voorgedaan
Tig keer uitgelegd
Is wel genoeg dacht ik zo
Goede signature trouwens...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb:
Het opgeschreven
het voorgedaan
Tig keer uitgelegd
want?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Tyf dan in een keer een vuist op zijn bek!
werk je toevallig bij statorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb:
Het opgeschreven
het voorgedaan
Tig keer uitgelegd
Geloof me, jij bent NIET die uitzonderingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:47 schreef jagga het volgende:
[..]kzou wel willen maar heb het qua werk wel naar mijn zin hier dus ik wilde nog wel even blijven
Ze hebben die randdebiel trouwens een contract aangeboden.. Het lijkt hier wel een sociale werkplaats
Met uitzonderingen daargelaten (ik bijv)
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geloof me, jij bent NIET die uitzondering
Ja, ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]de voorzet was natuurlijk ook wel erg makkelijk
neuh hij was te makkelijkquote:
Wat?quote:
http://www.fakkelteitgroep.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=61:colucci-lyrics&catid=23:lyrics&Itemid=48quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat?
Ze zijn nu allemaal het roepen dat ik mijn mening niet mag geven omdat ik die TS een lul vind
doe es linkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
Die lui op Flitsservice.nl![]()
![]()
![]()
Er is iemand die met 180 naar huis reed met migraine aanval en aangehouden wordt; 75km te hard
En ik zeg dat ik hoop dat TS er niet makkelijk vanaf komt; en die reacties daarop![]()
Wat een moraalridders
tssss, tis zeker zo een site waarop je geen ruk kunt lezen als je niet geregged bentquote:
Nee, hoor. Je kan alles lezen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:45 schreef jagga het volgende:
[..]
tssss, tis zeker zo een site waarop je geen ruk kunt lezen als je niet geregged bent
Paupers
doe link danquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)e-74km-h-t52809.html
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)e-74km-h-t52809.html
quote:
Echt kansloze wankers, mensen die 74 te hard rijden met migraine en hun rbw terug willenquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Echt kansloze wankers, mensen die 74 te hard rijden met migraine en hun rbw terug willen
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp aangezien dit morgen vast nog open is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |