Dan kunnen we hookers.nl wel opheffenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef logicc123 het volgende:
Je lichaam moet nooit een prijskaartje krijgen.
Eens/oneens ?
Word je overvallen, hakken ze je vinger eraf.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Snarf het volgende:
Oneens. Bouw bij mij maar een RFID-chip in mijn wijsvinger, lekker makkelijk betalen overal.
Subklacht: leer eens Nederlands.
Tuurlijk, want ik zal echt zo slim zijn om te zeggen: MIJN VINGER! DAAR ZIT MIJN POEN!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Word je overvallen, hakken ze je vinger eraf.
dan hakken ze al je vingers er af.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef Snarf het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik zal echt zo slim zijn om te zeggen: MIJN VINGER! DAAR ZIT MIJN POEN!
in jouw geval volstaat een vaginaafdruk, die schijnen per vrouw uniek te zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef MarMar het volgende:
Ik voorzie nog een probleempje:
Door het gitaarspelen heb ik eelt op mijn vingertoppen, gaan ze me nu verplichten te stoppen met gitaarspelen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in jouw geval volstaat een vaginaafdruk, die schijnen per vrouw uniek te zijn.
ach, dat is een database dingetje.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
En onveranderlijk natuurlijk, of je nu maagd bent of 10 baby's van een halve meter hebt gebaard.
Ja goedenavond mevrouw u reed wel een beetje snel he? Mag ik even uw vagina zien?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in jouw geval volstaat een vaginaafdruk, die schijnen per vrouw uniek te zijn.
Dus jij zit met 10 jaar in een hutje op de hei ergens de kluizenaar uit te hangen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:35 schreef Metro2005 het volgende:
Dan krijg je van die taferelen als in demons and angels. Dat ze voor de irisscan gewoon ff je oog eruit snijden
Ik vind vingerafdrukken al walgelijk. Oprotten met die biometrische troep.
Mijn lichaam is van mij en is geen betaalmiddel of ID.
Ik vind het soms wel erg ver gaan met die biometrische shit ja. Nog even en je krijgt bij geboorte al een chip in je harses. We zijn nog altijd mensen, geen dingen en al helemaal geen scanbare artikelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:43 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Dus jij zit met 10 jaar in een hutje op de hei ergens de kluizenaar uit te hangen?
Willen ze zelf hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:35 schreef Metro2005 het volgende:
Dan krijg je van die taferelen als in demons and angels. Dat ze voor de irisscan gewoon ff je oog eruit snijden
Ik vind vingerafdrukken al walgelijk. Oprotten met die biometrische troep.
Mijn lichaam is van mij en is geen betaalmiddel of ID.
En als ze die dingen bij geboorte er al in gaan doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Willen ze zelf he![]()
Je kan toch altijd weigeren als je wil?? Teninste, qua betalingschips in je vingers enzo
Goed punt. Als ze dat gaan gebruiken als betaalmiddel zal dat idd wel een groot nadeel er van zijn..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef Lienski het volgende:
Op mijn ID-kaart of paspoort, prima. Maar niet als betaalmiddel. Wedden dat de poenautomaten 10 keer vaker buiten gebruik zijn met die gevoelige apparatuur? Kun je weer stad en land afkarren voor een tientje, nee bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |