dat maakt niet uit, een naam heb je zo!!! of je moet het echt aan niemand vertellen. anders wordt het toch wel doorgeluld en het komt altijd bij de verkeerde terecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, vind het eigenlijk wel prima
Wil alleen geen naam gaan krijgen
Maar dat zit wel goed omdat ze elkaar niet kennen
ah ok, handig dat je zelf een oowtooow hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, vind het niet zo raar dat je dan een smsje naar de verkeerde stuurt
Ow, en Murm, over parkpop...kheb zelf een tuutje, dus ik kan er wel komen, gaat er meer om hoe ik me voel
volgens mij vind je elk meisje dat jou wat aand8 geeft meteen leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie haar wel zitten ja![]()
Maar dat kan ook aan het moment liggen van gisteravond...
Ik vind dat schattige van haar gewoon zo liefen stiekem toch heel ondeugend en uitdagend
Kan wel een leuk relletje wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Jannuk het volgende:
@KF, tis voor jou te hopen dat er niemand van je harem een account op FOK! heeft
ow ja, moet de garage nog bellen, mn tuutje kan fluiten!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
ah ok, handig dat je zelf een oowtooow hebt
ok kijk maar hoe je je voelt dan! ik hoop heel goed enen dat het mooi weer is!!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Jannuk het volgende:
@KF, tis voor jou te hopen dat er niemand van je harem een account op FOK! heeft
Gezoend en geknuffeld en gedansdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had je nou gisteravond alleen gezoend of ook geneukt?
Begon er net aan te wennen hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh dat is grappig...
OW KF heb je al gezien dat ik heel lief mijn sig over jou weer heb weggegooid?
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gezoend en geknuffeld en gedansden hand in hand gelopen
Wilde eigenlijk op dat moment niet verder gegaan, maar als ik het wel gedaan had had ik mijn weekend hattrick gehaald!
Vrijdag - zaterdag - zondag een ander
soap van FOK!quote:
het nummer van het meisje van gisteren heb ik en heb ik mee gesmst...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft je toch gesmst? Dan heb je haar nummer tochJe spreekt jezelf tegen
Als het kan, ga ik mee. Ik ben dol op reizen. Zo niet, dan gun ik hem heel veel plezier in het buitenland en zoek ik hem een maandje ergens halverwege opquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Hier zeg je dat het duitse meisje jou gesmst heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het nummer van het meisje van gisteren heb ik en heb ik mee gesmst...
Het Duitse meisje heb ik geen nummer vna, dus ook niet gesmst
zal volgende keer duidelijker zijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitse!
Maar ze heeft me vanacht gesmst, en vanmiddag nog een keer
Komt nog wel
Nee sorry, dat 2e stukkie ging over het meisje van gisterenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier zeg je dat het duitse meisje jou gesmst heeft.
[..]
Ik vind helemaal niet iemand snel leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij vind je elk meisje dat jou wat aand8 geeft meteen leuk
je komt enorm depserate over
en dat merken meisjes dan erg snel en dan haken ze af:+
Nee hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef Jannuk het volgende:
Ben ik nou de enige die KF niet (meer) kan volgen?
Maar onderhand neuk je wel allemaal anderen die je dus níet leuk vind?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet iemand snel leukjuist niet...
Mijn ex vond ik leuk en het meisje wat me laatst afwees...
Het meisje van gisteravond vind ik gewoon interessant om beter te leren kennen omdat het gisteren zo gezellig was
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik geloof dat je KF sowieso al met een paar kilo zout moet nemen... Bovendien is KF net een soap, lees eens in de week een paar van zijn posts en je bent weer helemaal op de hoogte
Pfeww, gelukkig... af en toe de laatste 5 postjes uit zijn geschiedenis lezen volstaat dus?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Pien85 het volgende:
Nee hoorMaar ik geloof dat je KF sowieso al met een paar kilo zout moet nemen... Bovendien is KF net een soap, lees eens in de week een paar van zijn posts en je bent weer helemaal op de hoogte
Volgens mij klopt dit beterderquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
![]()
KF is gewoon een lief geil jongetje van 21 die van aandacht houdt
De laatste posts uit singles is genoeg hoor... Gewoon eens in de week doen, ben je weer helemaal bij!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Pfeww, gelukkig... af en toe de laatste 5 postjes uit zijn geschiedenis lezen volstaat dus?
Zaterdag die vriendin van L.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
KF:vrijdag die duitse, en wie dan zaterdag? jij slettebak!!!
zou wel leuk zijn ja zo'n vette dikke rel.... ik hou van rellen (wel alleen bij mensen die het er een beetje naar gemaakt hebben dan, anders is het zo sneu)
OH KF ik wil wel weer een gemene sig over je maken hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |