quote:
uitkeringstrekkers..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:06 schreef Lonaa het volgende:
om 2 uur 's middags bbq'en?
wat is dat voor pauperbuurt?
omdat zij BBQen, kan ik niet op het balkon genieten van zo een mooie zonnige dag..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
Doe normaal autist en wees een beetje tolerant. Stijve zure buurman ben jij.
Beter. Deze mensen moet je koesteren. Het is toch perfect dat er uitkering strekkers zijn.quote:
spelfout uitkeringtrekkers idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef davako het volgende:
[..]
Beter. Deze mensen moet je koesteren. Het is toch perfect dat er uitkering strekkers zijn.
Of bedoel je uitkeringtrekkers?
ga werken luie hondquote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
omdat zij BBQen, kan ik niet op het balkon genieten van zo een mooie zonnige dag..
uitkeringstractoren.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef davako het volgende:
[..]
Beter. Deze mensen moet je koesteren. Het is toch perfect dat er uitkering strekkers zijn.
Of bedoel je uitkeringstrekker?
terrasje pakken? FF naar het park? Zoveel te doen in amsterdam met dit weerquote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
omdat zij BBQen, kan ik niet op het balkon genieten van zo een mooie zonnige dag..
Waarschijnlijk zit TS daar in maar woont er een tokkie-familie naast hem met 10 man op elkaar gehoopt.quote:
Nou vraag ik me af of TS last heeft van een rokende kutquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef davako het volgende:
OT.
BBQ'en op een balkon. Triester kan het bijna niet.
en daar wil jij lekker op gaan zonnen?quote:
Hij ligt op zijn zij.....quote:Op maandag 25 mei 2009 14:47 schreef pisnicht het volgende:
[..]
en daar wil jij lekker op gaan zonnen?Hoe vouw je jezelf dan op?
Zielig figuur. Pak je fiets, neem een fles rose mee en ga naar het Vondelpark genieten van de zon. Hoef je je niet te ergeren en kun je leuk mensen kijken. Probleem opgelost. Slotje.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Is dat niet raar als je in je 1tje in het park zit? En die stinkhonden zijn erger dan een beetje bbqrookquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zielig figuur. Pak je fiets, neem een fles rose mee en ga naar het Vondelpark genieten van de zon. Hoef je je niet te ergeren en kun je leuk mensen kijken. Probleem opgelost. Slotje.
Rose !quote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zielig figuur. Pak je fiets, neem een fles rose mee en ga naar het Vondelpark genieten van de zon. Hoef je je niet te ergeren en kun je leuk mensen kijken. Probleem opgelost. Slotje.
Wat 'n homo met je Rosequote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gelukkig schrijf je het wel met een hoofdletter.quote:
Nee. Absoluut niet. Rose is voor homo's. Klaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef LoggedIn het volgende:
Waarom ben je nou weer gelijk homo als je rose drinktDa's toch lekker verfrissend op een dag als deze. Net als Bier, of Jillz ofzow
In je eentje met een krat bier in het Vondelpark gaan zitten is natuurlijk unercool?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rose !.!
Gast, ben jij van de poeperts of wat ?
Mannen die roze drinken: Insert gayhandjesmilie.
Jup.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In je eentje met een krat bier in het Vondelpark gaan zitten is natuurlijk unercool?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jup.
In combinatie met keihard boeren, scheten laten en gebaren richting het vrouwelijk schoon maken wel ja.
Heineken lanceert vrouwendrankje Jillzquote:
Zie post Ruud.nl .....quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef NZYM het volgende:
[..]
Nee. Absoluut niet. Rose is voor homo's. Klaar.
Helemaal mee eens! Achterlijke idioten die een hele buurt vergassen. Denk eens aan de buren als je zo'n rookbom aansteekt. Dat het niet in hun hoofd opkomt, dat er wel eens iemand last van kan hebben, helemaal als je in een flat woont en er dus ook nog mensen boven je wonen, zegt alweer voldoende over deze personen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef bluebirdie het volgende:
Kankerhoerenbbq.. Buren die gaan bbqen op het balkon..![]()
![]()
![]()
Ik kan niet op het balkon zitten vanwege al dat kutrook, plus alle ramen en deuren moeten dicht..
Maar het lijkt me best raar om op google maps ff een tuin uit te zoeken, om daar vervolgens met een groep mensen, 2 kg vlees en bbq equipment aan te bellen "ja, dit leek ons een goeie wijk/tuin om te bbqenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef Casos het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Achterlijke idioten die een hele buurt vergassen. Denk eens aan de buren als je zo'n rookbom aansteekt. Dat het niet in hun hoofd opkomt, dat er wel eens iemand last van kan hebben, helemaal als je in een flat woont en er dus ook nog mensen boven je wonen, zegt alweer voldoende over deze personen.
Er zijn genoeg wijken en huizen waar je prima in je tuin kan bbq'n, maar niet als er nog mensen boven je wonen of op je balkon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |