quote:
uitkeringstrekkers..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:06 schreef Lonaa het volgende:
om 2 uur 's middags bbq'en?
wat is dat voor pauperbuurt?
omdat zij BBQen, kan ik niet op het balkon genieten van zo een mooie zonnige dag..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:06 schreef BasEnAad het volgende:
Doe normaal autist en wees een beetje tolerant. Stijve zure buurman ben jij.
Beter. Deze mensen moet je koesteren. Het is toch perfect dat er uitkering strekkers zijn.quote:
spelfout uitkeringtrekkers idd.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef davako het volgende:
[..]
Beter. Deze mensen moet je koesteren. Het is toch perfect dat er uitkering strekkers zijn.
Of bedoel je uitkeringtrekkers?
ga werken luie hondquote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
omdat zij BBQen, kan ik niet op het balkon genieten van zo een mooie zonnige dag..
uitkeringstractoren.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef davako het volgende:
[..]
Beter. Deze mensen moet je koesteren. Het is toch perfect dat er uitkering strekkers zijn.
Of bedoel je uitkeringstrekker?
terrasje pakken? FF naar het park? Zoveel te doen in amsterdam met dit weerquote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
omdat zij BBQen, kan ik niet op het balkon genieten van zo een mooie zonnige dag..
Waarschijnlijk zit TS daar in maar woont er een tokkie-familie naast hem met 10 man op elkaar gehoopt.quote:
Nou vraag ik me af of TS last heeft van een rokende kutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |