SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zo zou ik ook oplopen. Maar dan met meer style.
1 minuut geledenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
http://koningsancho.hyves.nl/
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Menno Agüero. (611)
vandaag, 18:54
HAHA NEXXT
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef HowardStern het volgende:
Ik stel voor om alle 30 hoeren stuk voor stuk anaal te vernederen.
Boh gek, als je lelijk bent, doe je daar toch niet aan mee.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef HowardStern het volgende:
What the fuck. Serieus, wat zijn dat een stel bitches. Oké dat loopje was inderdaad overdone, maar dan nog. Geef hem dan op zn minst de kans om wat te vertellen, misschien klikt het wel goed.
Ik stel voor om alle 30 hoeren stuk voor stuk anaal te vernederen.
Respect voor die kerel dat hij het lef ervoor had, ondanks zijn minder aantrekkelijke uiterlijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Boh gek, als je lelijk bent, doe je daar toch niet aan mee.
Net zoals dat je ook niet voor Idols auditie doet, als je niet kunt zingen.
Andere mensen hoeven het niet in zo'n programma te proberen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Respect voor die kerel dat hij het lef ervoor had, ondanks zijn minder aantrekkelijke uiterlijk.
Daar heb ik meer respect voor dan mensen die het niet durven. Hij had tenminste de ballen om het te proberen.
Komop is toch al een behoorlijk tijdje duidelijk dat die meiden daar veels te hoge eisen stellen aan de mannen willen zij op date gaan met ze. Als ze er al staan om op date te gaan, dat zal voor de helft ook niet eens zo zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Respect voor die kerel dat hij het lef ervoor had, ondanks zijn minder aantrekkelijke uiterlijk.
Daar heb ik meer respect voor dan mensen die het niet durven. Hij had tenminste de ballen om het te proberen.
Iemand met gezond verstand denkt toch niet daar een serieuze partner te kunnen vindenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef HowardStern het volgende:
[..]
OKEEEE.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |