De moeder van mn kinderen komt nooit van dr leven meer uit dr kelderquote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef zovty het volgende:
Je zal blij zijn als de moeder van je kinderen een beetje kan strijken vrind..
JAWEL WAAR GAAT ET HEEN MET NEDELRANDquote:
Nee daar heb je wel gelijk in, alleen zijn helaas niet alle vmbo meisjes mooi, dus moet je nagaan wat voor kansloos leven hun krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:58 schreef Dibble het volgende:
schijt toch, mooie meisjes hoeven niet slim te zijn
Ja ik ben helaas nooit verder gekomen dan speciaal onderwijsquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat was een treetje te hoog zeker?
De klas van 2009, ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Sombreros het volgende:
Je bedoelt dat je dat ene programma gezien hebt over die examenkandidaten.
Ja echt he, ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen halenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb na mijn examenperiode eens een paar van die VMBO examens bekeken: wiskunde en aardrijjkskunde. De simpelste vragen over geld sparen en een schotelwijk aanwijzen
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:17 schreef Sombreros het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=4491&md5=cfa3130e760c610be70f146c042e88ae&sq=de+klas+van+2009
Toevallig moesten ze daar examen doen in nagellakken, strijken en iemand uit bed tillen
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:12 schreef Zero17 het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2007/05/jong_geleerd_lauw_gedaan.php
Nou vooruit dan, maar ik wil niet dat jullie hier allemaal op gaan fappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
*zij krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee daar heb je wel gelijk in, alleen zijn helaas niet alle vmbo meisjes mooi, dus moet je nagaan wat voor kansloos leven hun krijgen
Ik moest lachen bij het gedeelte 'Frans'.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:12 schreef Zero17 het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2007/05/jong_geleerd_lauw_gedaan.php
It's on!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef Elmowan het volgende:
[..]
*zij krijgen
Verbeterd door een vmbo-er!
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, maar ik wil niet dat jullie hier allemaal op gaan fappen
Is het nou zó moeilijk, om wat jailbait te linken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Duh, lijkt me nogal logisch als je daar geen ervaring in hebt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef Mi_Mang het volgende:
Het grappige is nog, dat veel VWO'ers en WO'ers zouden falen bij die was- en strijk examens.
Dan zorg je maar dat je ervaring hebt prutser. Hoort gewoon bij je opvoeding.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duh, lijkt me nogal logisch als je daar geen ervaring in hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, maar ik wil niet dat jullie hier allemaal op gaan fappen
*fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
Damn it burns!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef Elmowan het volgende:
[..]
*zij krijgen
Verbeterd door een vmbo-er!
Nou vooruit danquote:Op maandag 25 mei 2009 14:19 schreef leetzors het volgende:
[..]
Is het nou zó moeilijk, om wat jailbait te linken?
Alsof strijken moeilijk isquote:Op maandag 25 mei 2009 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duh, lijkt me nogal logisch als je daar geen ervaring in hebt.
Een meisje kan nog zo mooi zijn, maar als ze de intelligentie heeft van het achtereind van een varken dan raak je op een dag echt wel uitgekeken op dat leuke hoofdjequote:Op maandag 25 mei 2009 11:58 schreef Dibble het volgende:
schijt toch, mooie meisjes hoeven niet slim te zijn
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een meisje kan nog zo mooi zijn, maar als ze de intelligentie heeft van het achtereind van een varken dan raak je op een dag echt wel uitgekeken op dat leuke hoofdje!
Die heb ik ook nog mogen doen op het VMBOquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb na mijn examenperiode eens een paar van die VMBO examens bekeken: wiskunde en aardrijjkskunde. De simpelste vragen over geld sparen en een schotelwijk aanwijzen
Omdat ze alleen op de universiteit zitten omdat hun vadertje veel pegels heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef RickoKun het volgende:
Trouwens, valt het mij als enige op dat in Amerika, die wijven die op de uni zitten, ook allemaal zo dom als wat zijn?
Ik zou heul wel slagen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef Mi_Mang het volgende:
Het grappige is nog, dat veel VWO'ers en WO'ers zouden falen bij die was- en strijk examens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |