Denk niet dat dat heel relevant is in dezen. Staan in die brief voldoende redenen om tot deze daad over te gaan...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Tsja, misschien had hij het zonder die rotzooi al veel eerder gedaan. Ik doelde meer op het verband tussen recreatief drugsgebruik en het risisco op waanstoornissen e.d.
Haha, tsja, 'redenen' waaruit iedereen met een beetje verstand kan opmaken dat deze man aan (paranoïde) wanen leed. Of denk jij nou echt dat dit soort dingen echt plaats hebben gevonden zoals hij ze ervaren heeft?:quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat heel relevant is in dezen. Staan in die brief voldoende redenen om tot deze daad over te gaan...
quote:Heb al een keer 5000 euro in samenwerking met de politie bij een benzinepomp af moeten geven, niemand kwam het halen.
quote:Twee weken geleden een pistool op mijn hoofd, mocht niet omkijken anders werd ik direct neer geschoten, een volle markt en niemand die iets gezien heeft. Denk één van de mannen herkend te hebben, hij was vanavond niet thuis, het hele weekend niet, anders had hij nu dood geweest
Je vergeet de vriendin die hem zo te lezen ook krankjorem heeft gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Haha, tsja, 'redenen' waaruit iedereen met een beetje verstand kan opmaken dat deze man aan (paranoïde) wanen leed. Of denk jij nou echt dat dit soort dingen echt plaats hebben gevonden zoals hij ze ervaren heeft?:
[..]
[..]
Zal zeker bijgedragen hebben door hem verder zijn wanen in te praten, als het tenminste zo ging als hij zegt.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet de vriendin die hem zo te lezen ook krankjorem heeft gemaakt.
als het echt is, zat ik er toch niet ver naast dat tie een mes gebruikt heeftquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Dit jatte ik van een ander forum, zal wel van GS komen ofzo maar eehh wtf is this shit?
[..]
Nou, wat een enorme gok was dat zegquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef wise het volgende:
[..]
als het echt is, zat ik er toch niet ver naast dat tie een mes gebruikt heeft
Mja, ik denk dat ie vooral zichzelf krankjorem maakte en dat het de omgeving ook duidelijk werd dat hijzelf degene was die de bedreigingen uitte e.d. Het net sloot zich en hij zag geen uitweg meer. Het is alsof ie zijn gezin wilde behoeden voor de beerput die opengetrokken zou worden met zijn dood en dat hij ze die schaamte wilde besparen door ze ook van het leven te beroven. Tenminste, zo komt het mailtje op mij over.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je vergeet de vriendin die hem zo te lezen ook krankjorem heeft gemaakt.
Het zal wel eens gebeurd zijn, maar niet in die mate als nu. Kan me niet een geval herinneren. Een moord op een kind was zeldzaam en meestal door een vreemde. Moord kwam sowieso niet zoveel voor als nu, en dat niet alleen omdat er minder mensen waren.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wat overdreven, zulke dingen gebeurden vroeger zeker weten ook.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Courage77 het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeurden niet. Het is echt iets van deze tijd.
De maatschappij is ook veel streberiger geworden en er is minder
mededogen als mensen tegenslagen hebben. Er is niet meer zoveel
om op terug te vallen. Vroeger ging men eerder naar de pastoor of
dominee en had men een persoonlijker contact met de huisarts. Die
werden geroepen als er problemen waren en dan keerde de rust
weer terug. Nu moet men naar instanties, waar men vaak maar
een dossiernummer is.
Courage77.
Ik ken ook een jongen die alleen maar erger is geworden door anti depressiva maar ik ken ook iemand waarbij het weer wel werkt. Ik denk dat veel medicijnen sowieso niet goed zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef Meaghan het volgende:
Ik heb ook iemand in mijn omgeving die stijfstaat van de antidepressiva. Die jongen was suicidaal, maar als je hem nu ziet lopen. Al het leven is weg, geen emotie meer te bekennen. Dat kan toch ook niet gezond zijn om zo door het leven te moeten. En hoe gek het ook klinkt, bepaalde antidepressiva staan erom bekend dat ze suicidaal gedrag juist kunnen verergeren. Wie weet wat de invloed van die pillen in dit geval is geweest. Misschien is er wel een verband tussen al die familiedrama's en de pillenzooi die mensen voorgeschreven krijgen tegenwoordig.
Iedereen met een beetje verstand weet ook dat je geen conclusies kunt trekken op grond van wat de media berichten en meteen kunt zeggen dat de man paranoide waanideeen had. Stel dat de man met een handel te maken had en bijvoorbeeld niet kon betalen. Iemand komt verhaal halen en rijdt hard achter hem aan. Ben je dan paranoide als je af en toe achterom kijkt? Ik bedoel maar. Zo lief is de wereld tegenwoordig toch niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Haha, tsja, 'redenen' waaruit iedereen met een beetje verstand kan opmaken dat deze man aan (paranoïde) wanen leed. Of denk jij nou echt dat dit soort dingen echt plaats hebben gevonden zoals hij ze ervaren heeft?:
[..]
[..]
ik weet niet over welke tijdsperiode jij nu spreekt maar kan het niet zo zijn dat door de snelle communicatiemanier dit soort gevallen eerder in de media komt?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef Courage77 het volgende:
[..]
Het zal wel eens gebeurd zijn, maar niet in die mate als nu. Kan me niet een geval herinneren. Een moord op een kind was zeldzaam en meestal door een vreemde. Moord kwam sowieso niet zoveel voor als nu, en dat niet alleen omdat er minder mensen waren.
Courage77.
quote:De politie gaat er vanuit dat er in de zaak van de doden in Zwijndrecht en Bavel sprake is van een familiedrama. Zo beschikt justitie over een afscheidsmail die afkomstig lijkt van de man die in Zwijndrecht dood is gevonden.
In de mail, die hij vannacht aan collega's heeft gestuurd schrijft hij dat hij depressief is en zich bedreigd voelt. Ook schrijft hij dat hij zijn vriendin in Bavel en zijn ex-vrouw en kinderen in Zwijndrecht heeft vermoord.
.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:53 schreef Duderella het volgende:
Wat ik zo gek vind, is dat al die gezinsdrama's in dat dezelfde soort huizen wonen. Er is altijd die voortuin met klikoplek, dat rijtje eenvormigheid en die keuken aan de straatkant.
Ga je nou jezelf quoten voor meer aandacht? 60% van alle huizen/woonwijken in Nederland zien er zo uit.quote:
Ook thuis op de luie stoel?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:13 schreef yvonne het volgende:
http://astridkoning.hyves.net/fotos/365470503/0/wUGs/
Krijg wat, ze werkt waar ik werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |