de vriendelijkheid zelvequote:Op maandag 25 mei 2009 11:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Godverdomme wat een kuttopic weer, mongool die je d'r bent.
Dat die tyfusauto maar snel over je nekje heen mag rijden![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
ik dacht dat de labrador een optie was in het family-business editionquote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Was jij geen Volvo rijder met bijgeleverde labrador?
Neen, dat is de volgende auto.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Was jij geen Volvo rijder met bijgeleverde labrador?
Ok, betrapt...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Prowl, vind jij het ook zo leuk om drempels met ca. 40 km/u te nemen terwijl mensen achter je in hun veel te hard geveerde leaseauto's met gemak af moeten remmen tot wandeltempo?
En dat ze dan tussen de drempels in verwoede pogingen ondernemen om weer dichterbij te komen?
vergeet de fransen zelf nietquote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef Mopst3r het volgende:
Citroens zijn echt zulke godvergeten kutwagens, en over de rij-eigenschappen nog maar te zwijgen.
Franse auto's
Franse technologie![]()
Die taal![]()
![]()
Deze is voorzien van G3 installatie, het verschil tov benzine hadden we er al snel weer uit en dat is goed te merken op mn bankrekeningquote:Op maandag 25 mei 2009 13:20 schreef swollywood het volgende:
Die hokken kosten 2e hands ook geen donder qua aanschaf. Maar de wegenbelasting tikt wel flink aan.
Ik word altijd misselijk in die laffe zweefbakken.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef 2cv het volgende:
Xantia: het ziet er niet uit maar het is technisch gezien beter dan een BX. Verder veert het ook erg fijn en heeft het aardig wat comfort. Niet zoveel als de BX, maar toch.
Auto's die op gas rijdenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:22 schreef Prowl het volgende:
[..]
Deze is voorzien van G3 installatie, het verschil tov benzine hadden we er al snel weer uit en dat is goed te merken op mn bankrekening
Maar de onderhoudskosten halen dat verschil wel weer in![]()
Knap als je eerst de portier moet openen om de motorkap te openen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heb je aan een auto die heerlijk rijdt als je motorkap vaker open moet dan je portier?
Claxon Indrukken Terwijl Roestig Onderstel even Nivelleertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Auto's die op gas rijdenGas is om op te koken, niet om op te rijden. veel rijden = diesel
![]()
Oja, betekenis citroen, Claxon Indrukken Terwijl Rammelend Onderstel Even Narammelt.
Jij snapt het !quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:01 schreef Parzival het volgende:
2CV toch de beste Citroen ooit![]()
Maar soms moetje gewoon even investeren in je voiture .. net als bij vrouwen.. eerst haar verwennen dan zelf rijden
De remmen van de meeste Citroëns zijn anders aardig goed hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:04 schreef Noud_ het volgende:
Inderdaad erg comfortabel de meeste Citroëns.
Verder vind ik het persoonlijk ook wel prettig als er iets gebeurt wanneer ik mijn rechtervoet beweeg, en die sensatie ben ik een Citroën nog nooit tegen gekomen.
Na drie jaar is je complete c5 net zoveel waard als een abs computer van een c5.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:52 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb gewoon ABS op mijn C5.
Ahh je bedoelt dat soort zweven, de 440/460 rijdt als een soort boot die vaart/zweeft over de weg. Hij veert best diep, een beetje als een oude amerikaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:56 schreef Prowl het volgende:
[TK] Volvo 440 1.6 i Topconditie 76.000km NAP TEAB!
Zweven deed die dus echt niet!!
Drempels max 40km/u anders zat je met je kop in het dak
Het enige wat ik mis zijn die heerlijke Volvo stoelen, rijden kon ik daarin voor geen meter terwijl ik "Battlecruiser USS Xantia" met gemak kan besturen
Wat vermoeiend dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Knap als je eerst de portier moet openen om de motorkap te openen.
ja omdat de andere ook snel weer weg waren ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:49 schreef Prowl het volgende:
Vergeleken met alle auto's die we gehad hebben is dit toch wel de grootste geldslurper
Omdat er niet zo veel van zijn. En vaak halen ze de snelweg al niet eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:27 schreef Popples het volgende:
vaak genoeg dat ik een volvo of audi ofzo langs de weg zie staan. maar nog geen xantia tegen gekomen
wedden van wel. ik rijd makkelijk 160 dan zie je andere auto's nog moeite doen maarja ik wil geen bekeuring. kan het geld wel ergens anders voor gebruiken. ik zit minimaal 2 keer per week op de snelweg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat er niet zo veel van zijn. En vaak halen ze de snelweg al niet eens.
als ik tussen die moest kiezen ging ik lopenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef IBAZ het volgende:
Citroen,
heerlijk,
nooit meer een andere auto.
GS-CX-BX-BX-ZX-Xantia-C5.
gvd, 160 doe ik nog comfortabel in mijn Getz. En dan valt ie niet uit elkaar zoals een willekeurige Fransoos.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:35 schreef Popples het volgende:
[..]
wedden van wel. ik rijd makkelijk 160 dan zie je andere auto's nog moeite doen maarja ik wil geen bekeuring. kan het geld wel ergens anders voor gebruiken. ik zit minimaal 2 keer per week op de snelweg.
Automaat/schakel? Nog geen probleempjes in de versnellingsbak?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:23 schreef THEFXR het volgende:
Heb een C5, nooit problemen mee
schakel en geen problemen in de versbak, alle synchro's doen het nogquote:Op zondag 31 mei 2009 01:25 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Automaat/schakel? Nog geen probleempjes in de versnellingsbak?
lees ik heb geen zin in boetes en mijn rijbewijs kwijt te raken.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:05 schreef memrtn het volgende:
[..]
gvd, 160 doe ik nog comfortabel in mijn Getz. En dan valt ie niet uit elkaar zoals een willekeurige Fransoos.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Met 140 (geijkt) haal je nog steeds boetes hoor. Daarnaast zit je, hoop ik, niet constant met kinderen op de achterbank als je in de auto stapt. En ja, ik woon 35km van de Duitse grens af, dus af en toe trappen in mijn auto of die van mijn ouders is wel even leuk.quote:Op zondag 31 mei 2009 08:34 schreef Popples het volgende:
[..]
lees ik heb geen zin in boetes en mijn rijbewijs kwijt te raken.
ik heb 2 kids en ik woon achteraf dus niet zo handig zonder rijbewijs te zitten en het geld is wel beter besteedbaarmet de kids op de achterbank ga ik echt niet harder dan 140
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |