Pijpbekkie!quote:
Dat ziet er best indrukwekkend uitquote:Op maandag 25 mei 2009 10:44 schreef Bastard het volgende:
http://www.xboxonly.nl/vi(...)_2_-_Reveal_Trailer/
OMG!!
Ik was afgelopend weekend in Maastricht. De stad zag zwart van het winkelend publiek! Echt enorm vol! En allemaal met winkeltassen. Met die crisis valt het wel mee geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Ontopic: Bijna 40 procent van de Nederlanders heeft op dit moment een lening lopen of staat rood op de betaalrekening.
Nederlanders shoppen vooral voorzichtig door crisis
Ik kom aan het eind van de maand ook altijd rood uit, maar dat is maar tijdelijk. Komt vanzelf weer goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Ontopic: Bijna 40 procent van de Nederlanders heeft op dit moment een lening lopen of staat rood op de betaalrekening.
Nederlanders shoppen vooral voorzichtig door crisis
Ja joh, bij ons op werk was het met Hemelvaart enorm druk. Dubbele dagomzet gedraaid zowat.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik was afgelopend weekend in Maastricht. De stad zag zwart van het winkelend publiek! Echt enorm vol! En allemaal met winkeltassen. Met die crisis valt het wel mee geloof ik.
ik klikte, maar die shit werkt nooit.quote:
deel 1337 of dat gifje?quote:
deel 1337 .. we begonnen meen ik met "Annies verjaardag topic" deeltjes.quote:
Plus dat we vier jaar terug al 1000 haddenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
deel 1337 .. we begonnen meen ik met "Annies verjaardag topic" deeltjes.
We hebben in de tussentijd wel een leegloop van Gijsjes gehad wa?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plus dat we vier jaar terug al 1000 hadden![]()
1000 GIJSJES !
Er is niet veel meer over neequote:Op maandag 25 mei 2009 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben in de tussentijd wel een leegloop van Gijsjes gehad wa?
vier jaar gelden alquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1000 GIJSJES !
Ja maar de snelheid is er nu wel een beetje uit, eerder waren het wel 2 topics per dag vlgs mijquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1000 GIJSJES !
Op zich een leuk plan, komt alleen niet van de grondquote:Op maandag 25 mei 2009 11:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
vier jaar gelden alWe moetene cht een keer met z'n alle iets gaan doen. Desnoods met alle Gijsjes en koters naar de efteling ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |