Ik zou het hele huis uit de grond hebben getrokken.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Op de foto's is anders een schitterende gietijzeren sierpot met paarse bloempjes te zien, die laat ze toch netjes staan (Ik zou alle struiken met kluit en al uit de grond hebben gerukt en ingeladen)
die is gedoofd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenljik nog iets uit die doofpot van die DJ Wave gekomen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat hondje! Maakt niemand zich daar zorgen over?
Waarom? Heeft Dudererella dit hele drama op haar geweten? vertel vertel!quote:
zie je het ook? Hoe vakkunig de afleiding is ... alles op de verhuizing zodat Jim Wave niet meer aan de orde is!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:11 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenljik nog iets uit die doofpot van die DJ Wave gekomen?
Dat was te grof, maar ik neem niks terug!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:13 schreef versabommie het volgende:
Waarom? Heeft Dudererella dit hele drama op haar geweten? vertel vertel!
Dat was de Toorn van God die Volendam getroffen heeft!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
T was vannacht in ieder geval geen stilte in de storm.Jeetjemina ben 30 x wakker geweest
Zeg ikquote:
Ik doe enkel goeds,Ik verdedig hier de boel alleen maar ,in me uppie nog wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was de Toorn van God dat Volendam getroffen heeft!
Bidden vrouwmens en om genade smeken!
Hoor je hier (nog) niks over.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef hetismijrobbert het volgende:
waar blijft de man (inmiddels ex?) van Liza. Het is zo stil de laatste tijd![]()
Ze is gewoon op te pikken in het toilet van Het gat van Holland te Volendam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |