quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag ze al helemaal gangsta drive by-en.
Smaken verschillen, scheepjes vergaan
Maar Jan en Yolanthe blijven altijd saam
Oh nee.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag ze al helemaal gangsta drive by-en.
Smaken verschillen, scheepjes vergaan
Maar Jan en Yolanthe blijven altijd saam
Oh nee.
Van mij hoor je niks!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee dacht meer aan tirade van een fokker.
nee ze rijden met auto's in de bergen en duiken het ravijn in....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van mij hoor je niks!
Ik heb werkelijk geen idee wie huppelepuppie en Simon zijn.
Voetballen ze en hebben ze het óók al met Y gehad?!
Lekker romantisch in een Van der Valk-hotelquote:Yolanthe weer herenigd met Wesley Sneijder?
van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen zou afgelopen weekend samen met Wesley Sneijder een Hollandse avond hebben bezocht in een Van der Valk Hotel.
Het tweetal zou zijn begeleid door een drietal beveiligers, zo meldt Shownieuws. De aanwezige bezoekers werd op het hart gedrukt om geen foto's van Wesley en Yolanthe te maken.
Na afloop van de optredens zou het tweetal in het Van der Valk hebben overnacht.
quote:Yolanthe weg uit huis Volendam
Uitgegeven: 25 mei 2009 20:11
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft maandag haar spullen uit het huis van haar en Jan Smit in Volendam laten halen. Dat meldt RTL Boulevard maandagavond.
Het programma toonde beelden van een verhuiswagen, waarin goederen zoals een bed, een stoel en ook bloemen werden getild.
De beelden lieten ook het sluiten van de voordeur door Yolanthe zien, die vervolgens in een auto stapte die wegreed. De verhuizers mochten volgens RTL Boulevard niets zeggen tegen de pers.
Yolanthe zou zijn vertrokken naar een appartement in Amsterdam, dichtbij het IJ.
Vorige week dinsdag lekte uit dat Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen uit elkaar zijn. Wanneer ze precies uit elkaar zijn gegaan en waarom, is niet bekendgemaakt. In april 2007 maakten de twee wereldkundig een stel te zijn.
Dat stond toch ook op dat Libelle-forum?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ons favoriete medium:
[..]
Lekker romantisch in een Van der Valk-hotel. Doe je kaketoe, Yolanthe
.
Alles nam ze mee, de graaisterquote:
klopt het is nog vers.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind die "grap" wel misplaatst.
Satire ok, maar verzin dan zelf iets ipv een bestaand fragment te gebruiken en wat ook nog vers is.
Idd, materialisme ten top.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alles nam ze mee, de graaister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehequote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, ik moest natuurlijk even stemmen dat de grap van de vara satire was en zag het filmpje..... dus ja even knip en plakquote:
Wat doet die enge zoon van Hans Kazan daar nou opeens?quote:
Ja dat klopt ..ik had zaterdagmiddag ook gehoord bij Spijkers met koppen..Ik vond en vind het raar om de toespraak van Koningin Beatrix gebruiken naar wat in Apeldoorn is gebeurd. en nu werd dat toespraak zogenaamd gebruikt voor Jan en Yolanthe.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ik moest natuurlijk even stemmen dat de grap van de vara satire was en zag het filmpje..... dus ja even knip en plak
ow en die ene dame die ik in post eerder bedoelde......
Sanne Wallis de Vries naturlijk als koningin... een mooie eigen text en dan was het nog net iets leuker geweest!
Op de foto's is anders een schitterende gietijzeren sierpot met paarse bloempjes te zien, die laat ze toch netjes staan (Ik zou alle struiken met kluit en al uit de grond hebben gerukt en ingeladenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hondje! Maakt niemand zich daar zorgen over?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Wat doet die enge zoon van Hans Kazan daar nou opeens?
Woont die niet in Spanje samen met dat Theatro Magico Fiasco van zijn paps? D'r is vást wel een link te leggen met Wesley de Voetballer, de zoon van Kazan en Y's Spaanse roots.
Duderella, kom d'r maar in!
Ik ben trouwens voor het hondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |