jaapquote:Op maandag 25 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Woont die ook al in Volendam? Nee Buys, die heet toch ook Jan? Of heet die voortaan Ali?
Dat is Jaap Bquote:Op maandag 25 mei 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Woont die ook al in Volendam? Nee Buys, die heet toch ook Jan? Of heet die voortaan Ali?
Dat zeg ik net ook alquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
En dan denken jullie niet: kom laat ik Yvonne even mailen, of remlof ofzo..
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:54 schreef Ole het volgende:
[..]
kon je remlof of yvonne niet even lief aankijken mailen dan?
...
Ik zal goed opletten of ik wel versche visch voorgeschoteld krijg!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
Oh, Jaap.
Jan en Jaap, Ole! Geen sandwich van aannemen!
ja hoor dan hebben we Ali B ook naar Volendam gekregenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:37 schreef Stroekie het volgende:[een hele broncode]
Ali is dan toch gewoon de afkoritn van Aloys Buys, de zoon van de grote manager Jaap ?
Hoe moet dat nou als je al allochtoon bent als je uit Edam komtquote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor dan hebben we Ali B ook naar Volendam gekregen
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die column van Lebbis uit dat zelfde programma staat nog steeds niet online. Die was briljant. Spijker -> kop.
Dat cabaret was niet zo speciaal.
En dan? Jou mailen levert over het algemeen net zoveel pijn op als met je blote kloten op een hete radiator gaan zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een schitterend idee, aangezien wat in volendam zit er niet meer uitkomt enzoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor dan hebben we Ali B ook naar Volendam gekregen
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan? Jou mailen levert over het algemeen net zoveel pijn op als met je blote kloten op een hete radiator gaan zitten
Wat alleen maal lekker is te noemen!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan? Jou mailen levert over het algemeen net zoveel pijn op als met je blote kloten op een hete radiator gaan zitten
Ik kon niet op fok komen,ik had ook geen mailadres ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
gokje: yvonne@fok.nl ?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:33 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik kon niet op fok komen,ik had ook geen mailadres ofzo
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef yvonne het volgende:
2xen maal is geen chinees, maar gewoon maar en nog een post zetten is sneller dan editten
mmmm...die had ik kunnen proberen.quote:
wel passende reaktie van een gebruiker met de naam copycatquote:Op maandag 25 mei 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Mooi, de broncode van Stroekie. Daar ga ik eens mee aan de slag.
Ik heb toen allang gemaild naar fok.nl.. kreeg een nieuw wachtwoord.. Maar ik kopieerde het wachtwoord wel vandaar dat ik niet kon inloggen..Sorrie dat ik nu reageer ik ben bij de tandarts geweest.. au au auquote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |