Op je hyvesfoto zie je er veel liever uit dan hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:20 schreef versabommie het volgende:
Hey.. de op is pleitos....
tvp trouwens
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Op je hyvesfoto zie je er veel liever uit dan hier.
o grappig.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat ik dat niet ben
![]()
heb de homepage ff aangapst
Waarom kan je dat zelf niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef Fortitudo het volgende:
game on
-kan ene mod de OP uit vorige deel erin zetten?-
-bvd-
Meer kwallen in Bloemendaal dan hier?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:04 schreef Xenomaniac het volgende:
Jullie zijn trouwens allemaal SBS6-publiek!![]()
Zei Klopkoek me net
Dan in Volendam?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef Anniebab het volgende:
Meer kwallen in Bloemendaal dan hier?
De vis wordt duur betaald Stroekie.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef Stroekie het volgende:
en heeft deze maandagochtend nog nieuwe paling opgeleverd ?
heeft men echt Anniebab dan zover onder druk weten te zetten dat zij zich hier als intene bron heeft terug getrokken, en dat Annelies zich eerst op haar slappe borsten gaat concentreren ?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:35 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
De vis wordt duur betaald Stroekie.
Die Volendammers houden de rijen gesloten en de kaken op elkaar.
Albert om half 7 is je beste kans.
Neh, Anniebab zit aan de aardappels met sju. (Volendam hé..)quote:Op maandag 25 mei 2009 12:43 schreef Stroekie het volgende:
heeft men echt Anniebab dan zover onder druk weten te zetten dat zij zich hier als intene bron heeft terug getrokken
Annelies is weg, die heeft om 1 uur Duits.quote:en dat Annelies zich eerst op haar slappe borsten gaat concentreren ?
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:37 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Omdat ik een nieuw Email adres hebt +een andere provider ik kon met Haaibaaike niet inloggen wat ik ook deedAnders had ik echt niet gedaan.
En dan denken jullie niet: kom laat ik Yvonne even mailen, of remlof ofzo..quote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde,ik heb het opgelost door een nieuw wachtwoord aan te vragen en deze niet te kopieeren en plakken(dat werkte dus niet) maar over te typen,toen kon ik wel inloggen
Huy, effe over dat zwemtasje hé, ... dat gaat niet door.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:51 schreef yvonne het volgende:
En dan denken jullie niet: kom laat ik Yvonne even mailen, of remlof ofzo..
Nee dan HIER!!!!!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:23 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan in Volendam?
Hmmz, dat lijkt me moeilijk, ook al omdat het kwallenseizoen nog niet eens is begonnen.
Zou jij toch moeten weten als visboerin.
Kijk je wel uit dat je niet opeens die paling van Jan op je bordje hebt liggen? En dat je dan vervolgens ook niet tussen Jan S. en Jan B. komt te liggen? In een bedstee?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:02 schreef Ole het volgende:
Weet ik nog niet precies.
Ik denk dat ik zo wel een mail krijg waar we gaan eten & overnachten
De Freule zit of nog in bad of is nu pas met d'r haar bezig?!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Huy, effe over dat zwemtasje hé, ... dat gaat niet door.![]()
Het nieuwe plan is een flesje rosé in het Vondelpark.
Is dat ook goed?
Dat was zaterdag......quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef silence_s het volgende:
De VARA heeft gisteren op geheel eigen wijze aandacht besteed aan de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen.
In het satirische Radio 2-programma Spijkers met Koppen, gepresenteerd door Dolf Jansen en Felix Meurders, werd de draak gestoken met de impact die het nieuws op mensen heeft gehad. Daarbij zat zogenaamd ook een reactie van koningin Beatrix. Het item over Jan en Yolanthe werd echter geïllustreerd met de door de vorstin uitgesproken woorden kort na de aanslag op Koninginnedag. Bij het drama in Apeldoorn kwamen in totaal acht mensen om het leven.
Volgens de VARA zijn er gisteren bij de omroep geen klachten binnengekomen over de uitzending. „Over smaak valt te twisten, maar onze cabaretiers hebben veel vrijheid en soms leidt dit tot discussies. Het is lastig om exact een grens aan te geven”, aldus een zegsman
bron: telegraaf/prive
Jan B? Ali bedoel je?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet opeens die paling van Jan op je bordje hebt liggen? En dat je dan vervolgens ook niet tussen Jan S. en Jan B. komt te liggen? In een bedstee?
Ze is uit bad, maar loopt nu alweer een uurtje in string en verder niks (quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef yvonne het volgende:
De Freule zit of nog in bad of is nu pas met d'r haar bezig?!
Allemaal zakkenvullers.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was zaterdag......
En ik vond het best comisch hoe ze de hele heisa om de breuk benadrukken. Hoewel de manier waarop de koningin er in is gezet wel ietsjes te veel van het goede was.......
Maar over het algemeen... een prima karikatuur van het geheel
Die column van Lebbis uit dat zelfde programma staat nog steeds niet online. Die was briljant. Spijker -> kop.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef silence_s het volgende:
De VARA heeft gisteren op geheel eigen wijze aandacht besteed aan de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen.
In het satirische Radio 2-programma Spijkers met Koppen, gepresenteerd door Dolf Jansen en Felix Meurders, werd de draak gestoken met de impact die het nieuws op mensen heeft gehad. Daarbij zat zogenaamd ook een reactie van koningin Beatrix. Het item over Jan en Yolanthe werd echter geïllustreerd met de door de vorstin uitgesproken woorden kort na de aanslag op Koninginnedag. Bij het drama in Apeldoorn kwamen in totaal acht mensen om het leven.
Volgens de VARA zijn er gisteren bij de omroep geen klachten binnengekomen over de uitzending. „Over smaak valt te twisten, maar onze cabaretiers hebben veel vrijheid en soms leidt dit tot discussies. Het is lastig om exact een grens aan te geven”, aldus een zegsman
bron: telegraaf/prive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |