Ik ben een geile IT chickquote:
najah ik werk in een groente fabriek , dat kan je toch niet echt IT noemenquote:
Neen, niet echt. Vaak wel een bureaumanager die de zakelijke kant bestiert.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef Houzer het volgende:
Bij architecten bureau's hebben ze geen sales afdeling toch?
Ik ben een buitenstaander in het IT-veldwerk.quote:
Das wel iemand met bouwkundig inzicht enzo, neem ik aan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, niet echt. Vaak wel een bureaumanager die de zakelijke kant bestiert.
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
Das wel iemand met bouwkundig inzicht enzo, neem ik aan?
Bwhehequote:Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja.
Ambieer je een baan in de architectuur?
Hoi A.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens! Ik had mazzel. Het was heul niet druk op het stadhuis op het Spui.
Och, op sommige bureau's zou je dan zo aan de slag kunnen als directeur.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Houzer het volgende:
Bwhehe
Ik kan nog nieteens een Ikea kast in elkaar zetten
Maandagochtendtrouwerij?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens! Ik had mazzel. Het was heul niet druk op het stadhuis op het Spui.
Die ambitie heb ik dan weer wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, op sommige bureau's zou je dan zo aan de slag kunnen als directeur.
en nu heb je een verklaring omtrent asociaal gedrag aangevraagd ?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Daar heb ik een vrouw voorquote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bwhehe
Ik kan nog nieteens een Ikea kast in elkaar zetten
En 30,30 lichter.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
en nu heb je een verklaring omtrent asociaal gedrag aangevraagd ?
Die kan je declareren bij de eisende partijquote:
Ik ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die ambitie heb ik dan weer wel.
graaien
*vult declaratieformulier in*quote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Die kan je declareren bij de eisende partij
das toch weer 4 kratjes amstel ouwequote:
of 2 kratjes echt bier.!quote:
Die is toch wel al naar de klote A.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben trouwens even gestopt met drinken. M'n lever ging zeer doen.
La Chouffe.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gister nog een grote Flasche La Choufe soldaat gemaakt in de tuin samen met die Freundin.
Ging prima.
Is dat een nazi kroeg?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de Witte Aap in de Witte de With zit het op de tap..
Paint it whitequote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
I SEE A RED DOOR AND I WANT TO PAINT IT BLACKKK!
I know her daddy'll really be after me,quote:Op maandag 25 mei 2009 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Out on tour yo, I been all around the world
went to Georgia, met this fine-assed white girl,
blonde hair, blue eyes, big tits and thighs,
the kinda girl that would knock out most guys.
She got wild in the backstage bathroom,
sucked my dick like a muthafuckin vacuum,
said "I love you, but my daddy dont play,
hes the fuckin grand wizard of the KKK."
Het zou zo een wereld hitje kunnen worden Houzertquote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Houzer het volgende:
ALLE NEGERS HEBBEN AIDS, SHALALALIE, SHALALALA.
Je kan beter met je anos schudden !quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
Ik kan jullie ook niet even alleen laten he.
*teleurgesteld hoofdje schudt*.
Sorry A.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
met de week erna , nu de nieuwe applicatie AIDS voor je HTC TOUCH!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Houzer het volgende:
Ik zie het al helmaal voor me
NIEUW OP JE MOBIEL!!!!!!
Houzers wereldhit: ALLE NEGERS HEBBEN AIDS!!!!
SMS AIDS AAN NAAR 3040
Stuur het door naar al je vrienden!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Joene het volgende:
[..]
met de week erna , nu de nieuwe applicatie AIDS voor je HTC TOUCH!
Nu kun je het zelf ook krijgen !
Dan kunnen we wel een nieuw clubje oprichtenquote:
[AIDSBIES] Waar we lekker positief zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een nieuw clubje oprichten
Dat gevoel in je penis, jeuk!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Even voor Anos.
Ik vind biertjes leuk, en hondjes ook.
Liedje voor Anos, die vind ik ook leuk.
Rijmt niet, boeit niet, alles is leuk.
Ik heb honger, brood met kaas en pitjes, leuk!
Anosfapmie.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef Anosmie het volgende:
From zero to positive. The organisation that turns nothing into something.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
[AIDSBIES] Waar we lekker positief zijn
We hebben een clubske opgericht,quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel een nieuw clubje oprichten
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Even voor Anos.
Ik vind biertjes leuk, en hondjes ook.
Liedje voor Anos, die vind ik ook leuk.
Rijmt niet, boeit niet, alles is leuk.
Ik heb honger, brood met kaas en pitjes, leuk!
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben een clubske opgericht,
Voor mensen met een positief AIDS bericht.
JE HOORT ER BIJ! JE HOORT ER BIJ!
Dat eet ik nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:17 schreef Anosmie het volgende:
[..]!
En ook een beetje. Hoe weet jij dat van die kaas?!
Wees blij dat 't niet bij jou gebeurd H.quote:
You'le vely welcome!quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wees blij dat 't niet bij jou gebeurd H.
ik hang ze liever niet in de bek van een kerel houzert.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Houzer het volgende:
Mijn ballen hangen nu in de bek van mijn P.A.
Hm, pas vrijdag weer 70% kans op zon en warmer.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe wordt 't weer eigenlijk deze week?
Godverdomme. En wie moet er het hele weekend werken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, pas vrijdag weer 70% kans op zon en warmer.
Mijn p.a. heeft toch echt 2 tieten en een kut (die kut kan ik overigens niet met 100% zekerheid zeggen, omdat ik deze nooit heb gezien.)quote:Op maandag 25 mei 2009 13:57 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hang ze liever niet in de bek van een kerel houzert.
IKKE NIET! IK HEB LEKKER VRIJ!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme. En wie moet er het hele weekend werken.
Neem ontslagquote:Op maandag 25 mei 2009 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Godverdomme. En wie moet er het hele weekend werken.
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
IKKE NIET! IK HEB LEKKER VRIJ!
EN MAANDAG OOK!!!!!!1111
Mijn P.A is ruim 55 , mannelijk , heeft een baard en een kalend hoofd.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mijn p.a. heeft toch echt 2 tieten en een kut (die kut kan ik overigens niet met 100% zekerheid zeggen, omdat ik deze nooit heb gezien.)
*hard en smakelijk lacht*quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef boem-dikkie het volgende:
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Zeg Koos , heb je al een nieuwe baan ?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm, pas vrijdag weer 70% kans op zon en warmer.
Henk?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef Joene het volgende:
Mijn P.A is ruim 55 , mannelijk , heeft een baard en een kalend hoofd.
EDquote:
Woensdag 3 sollicitaties deur uit gedaan, binnenkort eerste gesprek.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef Joene het volgende:
Zeg Koos , heb je al een nieuwe baan ?
O, hij klonk zo als die kraamverzorgster bij Arma.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Joene het volgende:
ED
hehehehequote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O, hij klonk zo als die kraamverzorgster bij Arma.
Goeie zaak , zochten ze interieurverzorgers(ters) ?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Woensdag 3 sollicitaties deur uit gedaan, binnenkort eerste gesprek.
Hoezo, zoek je nog wat?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:05 schreef Joene het volgende:
Goeie zaak , zochten ze interieurverzorgers(ters) ?
Doe dan een B.A., is veel stoerder.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:10 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook een p.a.!
Ik val nie zo op brede negers JK.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Doe dan een B.A., is veel stoerder.
Bovendien heeft-ie tegenwoordig van die kekke oventjes.
een bijbaan JK voor de stijgende Kosten je weet tochquote:
Ohja, 40 cm. vond je ook al teveel.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef Tally het volgende:
Ik val nie zo op brede negers JK.
je weet wel die homo !quote:
Zo ben ik JK. Maar zo geil als boter.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ohja, 40 cm. vond je ook al teveel.
Flauw.
Is "eik" een politieke partij?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:15 schreef Houzer het volgende:
Wie gaat er 4 Juni eik stemmen?
jij hoort ze alleen nog in je hoofd?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Stemmen? Daar ben ik jaren geleden al mee gestopt.
ik PVVquote:
PVV stemmen is anders best hipquote:Op maandag 25 mei 2009 14:28 schreef Armageddon het volgende:
Stemmen? Daar ben ik jaren geleden al mee gestopt.
Ohja, jij bent natuurlijk tegen die ene buitenlander in je dorp.quote:
Precies oprotten ermee !quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ohja, jij bent natuurlijk tegen die ene buitenlander in je dorp.
omdat ik niet zo ben van het "een europa"quote:Op maandag 25 mei 2009 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar Joene, even serieus, waarom PVV stemmen voor de Europese Verkiezingen?
wat ben je ook een linkse rakker he JKquote:Op maandag 25 mei 2009 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik blijkbaar wel. Ik doe net even de stemwijzer, PVV staat helemaal onderaan. En "Europa Voordelig & Duurzaam" bovenaan.
Ik ben voor!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
aan beide kanten vullen, whehehehee.
Bij mij kwam daar Newropeans uit, ik weet niet eens wie dat zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik blijkbaar wel. Ik doe net even de stemwijzer, PVV staat helemaal onderaan. En "Europa Voordelig & Duurzaam" bovenaan.
Je zit saampjes met mij in een clubje.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:26 schreef Houzer het volgende:
Anusosmie nu ik lid van gras ben, wat zijn eigenlijk de voordelen?
Klinkt wel kek, trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef Adelante het volgende:
Bij mij kwam daar Newropeans uit, ik weet niet eens wie dat zijn
Valt altijd te proberen!quote:
Jij stemt sp ?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk links J. Helemaal nu ik misschien uitkering moet gaan trekken. Dan ken het me niet links genoeg, whehehe. Links lullen, aan beide kanten vullen, whehehehee.
De hele zomer in de zon, in de tuin/op het balkon / simultaan Koos zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heerlijk links J. Helemaal nu ik misschien uitkering moet gaan trekken. Dan ken het me niet links genoeg, whehehe. Links lullen, aan beide kanten vullen, whehehehee.
Nee, ik moet "Europa Voordelig & Duurzaam" gaan stemmen volgens de stemwijzer. Wel op blijven letten, J.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef Joene het volgende:
Jij stemt sp ?
Het lijkt me zelfs tweeïg, misschien zelfs drieïg!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef Anosmie het volgende:
De hele zomer in de zon, in de tuin/op het balkon / simultaan Koos zijn.
Lijkt het je niet enig!.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het lijkt me zelfs tweeïg, misschien zelfs drieïg!
http://www.europaduurzaam.nl/kandidatenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik moet "Europa Voordelig & Duurzaam" gaan stemmen volgens de stemwijzer. Wel op blijven letten, J.
Ah, die tweede is architect en heeft de Archiprix gewonnen. Goed volk dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:02 schreef Adelante het volgende:
http://www.europaduurzaam.nl/kandidaten
wat een rare kandidaten op die lijst
Zijn die ook tegen europa en de moslims. ?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Houzer het volgende:
Ik denk toch dat ik Christen unie ga stemmen ;')
Nee, die zijn voor moslims. Want anders zou hun eigen geloof ook in het gedrang kunnen komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Joene het volgende:
Zijn die ook tegen europa en de moslims. ?
ik ben tegenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die zijn voor moslims. Want anders zou hun eigen geloof ook in het gedrang kunnen komen.
Zit je nou een beetje te insemineren dat het nog niet zo slecht was in 40-45 ?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef Houzer het volgende:
Ik wil een partij die voor uitroeing van religie is
Owjah iedereen die erin gelooft moeten ze in kampen stoppen waar je mag douche
Ik was nog niet klaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit je nou een beetje te insemineren dat het nog niet zo slecht was in 40-45 ?
Ik wil eigenlijk D66 stemmen. Maar het is gewoon niet meer hetzelfde zo zonder Thom de Graaf.quote:
Boris van der Ham is wel ok.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk D66 stemmen. Maar het is gewoon niet meer hetzelfde zo zonder Thom de Graaf..
*zucht*
HAM, IZ NIET HALAL!!!!1111quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef Houzer het volgende:
Boris van der Ham is wel ok.
Sure.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef Houzer het volgende:
[..]
Goffer daar heb ik ook zin in.
Mag ik bij jou eten?
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:
Doe maar goed stoer, met die regen- en onweersbuien die in aantocht zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga bbq-en vandaag.
Da blieft 'n Duutse klont JK.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
Die klont rechtsonder is onderweg, b-d.
Bij jou eten.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Houzer het volgende:
Ik vergis mij nog dagelijks in dat jouw en jou.
Wat is het nou?
Mag ik bij jou eten?
Of bij jouw eten?
jou = jij, jequote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Houzer het volgende:
Ik vergis mij nog dagelijks in dat jouw en jou.
Wat is het nou?
Mag ik bij jou eten?
Of bij jouw eten?
Donders, wat heeft die klont enge oogjes JK!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
Die klont rechtsonder is onderweg, b-d.
Ik zou een goeie leraar zijn. Neemt niet weg dat ik nog steeds met d en dt's aan het kloten ben.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef Houzer het volgende:
Kijk Arma zn uitleg snap ik gelijk
Soms ben ik echt dom, en dan zoveel geld verdienen
'quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou een goeie leraar zijn. Neemt niet weg dat ik nog steeds met d en dt's aan het kloten ben.Ik snap daar echt geen reet van.
Nja das meer een bijgerecht of als toetje.quote:
Inderdaad, en anders kan je de flash altijd blussen met heroine.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dank voor de uitleg, H.
Binnenkort maar eens proberen, zo verslavend is het vast niet.
heuj!quote:
Groningen. En ik weet niet hoelaat want ik moet wachten tot die schijt studenten oprotten voor ik naar huis kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef Houzer het volgende:
Maar b-d hoelaat begint je bbq en waar?
Dan regel ik ff gauw het bier en de worsten en dan kom ik eraan?
Kon je d'r balonnen zien?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:48 schreef Houzer het volgende:
Omg ik reed net naast tally, in dr blauwe avanttime
Ging aardig tekeer hier. Logeerkat is voor alles bang, maar hierbij ging hij lekker naar buiten kijken. Raar beest.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:54 schreef Anosmie het volgende:
Hebben jullie ook onweer?
Met donders en bliksems..
Bij ons begon het om 3 uur ofzo. En heeft echt een tijd geduurd.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, in R'dam begon het al om 22u gisteravond.
En midden in de nacht ging het pas echt loos.
Gelukkig word je niet al te brak van zo'n gebroken nacht,,
,
!!!!!!111
Dat heb ik al 4 jaar met mijn docenten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef Houzer het volgende:
Godverdomme kut directie
Directeur A zegt dat op mijn strategie voor 2009 zus zus en zo aanpassen.
Godver dele document aan lopen passen.
Komt directeur B binnen, begint die te janken dat mijn plan niet goed is en gaat alle piunten van Directeur A zitten afkraken en doorkrassen.
Die 2 paupers zitten nieteens op 1 lijn.
Zo herkenbaar, zulke tegengestelde meningen had ik bij een vorig bureau.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:46 schreef Houzer het volgende:
Directeur B is er nooit en als hij er is gaat ie altijd zwaar irritant lopen doen. Ff laten zien dat ondanks dat ie er nooit is wel de baas is ofzo.
Sterf lekker aan zaadbal kanker ofzo
* JohnnyKnoxville strooit welriekende bloemetjes rond Tally.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:51 schreef Tally het volgende:
Zo ben ik JK!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville strooit welriekende bloemetjes rond Tally.
Wel tof aanpassingen van zijn mede directeur afkraken, en dan roepen dat ik laks benquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, zulke tegengestelde meningen had ik bij een vorig bureau.
Zoiets had ik dus ook, directeur 1 had aan externe partijen iets toegezegd, directeur 2 was het daar niet mee eens en vond dat ik het terug moest draaien. Moest ik dus als een soort schooljongetje die andere partijen gaan verzoeken de goedkeuring terug te draaien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:56 schreef Houzer het volgende:
Wel tof aanpassingen van zijn mede directeur afkraken, en dan roepen dat ik laks ben
Dus ik zeg: Ja maar dat heeft je collega allemaal aangepast die vond deze punten beter
Ik denk dat jullie maar een directie overleg moet gaan houden, voordat je een strategie wil hebben.
Heb ik jouw mailadres?quote:
Hij word wel een beetje eng hequote:
quote:
Nog niets.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je al een taser, pepperspray of een woeste hond?
Nu vind je bij thuiskomst een nakende Houzer op het berenvel bij de open haard.quote:
Dan ligt hij in het verkeerde huisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nu vind je bij thuiskomst een nakende Houzer op het berenvel bij de open haard.
2009? Daar zijn ze dan ook ruim op tijd mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef Houzer het volgende:
Directeur A zegt op mijn strategie voor 2009 moet ik zus zus en zo aanpassen.
Q 3 en 4 zeg maarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
2009? Daar zijn ze dan ook ruim op tijd mee.
Oh, ben jij er zó één.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:20 schreef Anosmie het volgende:
Bij ons was er vanaf 22.00 uur onweer. Vannacht niks gehoord. Als ik slaap slaap ik. Daar kan geen kanonslag tegenop..
Da's geen strategische, maar een tactische aanpassing. Strategie is een lange termijn vertaling in doelen van de visie. Of zo.quote:
Iets met anus en droog erin rammenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Je kan wel alles met me doen. Ik word toch niet wakker.
Zo beter?
Je bent wel ontzettend anaal gefixeerd hè, Homuzer.quote:
valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent wel ontzettend anaal gefixeerd hè, Homuzer.
*boosaardig gniffelt*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:40 schreef Anosmie het volgende:
Je kan wel alles met me doen. Ik word toch niet wakker.
Zo beter?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.
ik heb vandaag me dag niet.
gefeliciteerd doosquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:18 schreef Tally het volgende:
Ik heb ook mijn dag niet zo.
En dat terwijl het mijn trouwdag is. Dan hoor je lief, leuk en vrolijk te zijn.
Wanneer wel J. Wanneer wel.quote:
Dank jequote:
Neuh. Als er eentje is waarbij het niet in de kop geslagen is dan het het relmof wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Houzer het volgende:
[..]
Admin he, dan stijgt de arrogantie hen naer den kopf
Oeh! Bij wie wel dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh. Als er eentje is waarbij het niet in de kop geslagen is dan het het relmof wel.
In dit geval was het andersom A.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Anosmie het volgende:
Gefeliciteerd met je jubulum T.
[ afbeelding ]
Ik val mijn "collega's" niet af.quote:
Dat kan je best doen hoor Tal, dat doen ze bij jou ook als je 1x naaktfoto's potst op de frontpage van een ander.quote:
Maar dat deed ik niet. Dat deed een debiel die er geen reet van snapt en nooit zal begrijpen ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat kan je best doen hoor Tal, dat doen ze bij jou ook als je 1x naaktfoto's potst op de frontpage van een ander.
Die debiel was onze knaapquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet. Dat deed een debiel die er geen reet van snapt en nooit zal begrijpen ook.
Is dat dat SHE verhaal, of loop ik nog meer drama achter?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat kan je best doen hoor Tal, dat doen ze bij jou ook als je 1x naaktfoto's potst op de frontpage van een ander.
Sinds wanneer is SHE een knaap ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is dat dat SHE verhaal, of loop ik nog meer drama achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |