Ik ben een geile IT chickquote:
najah ik werk in een groente fabriek , dat kan je toch niet echt IT noemenquote:
Neen, niet echt. Vaak wel een bureaumanager die de zakelijke kant bestiert.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef Houzer het volgende:
Bij architecten bureau's hebben ze geen sales afdeling toch?
Ik ben een buitenstaander in het IT-veldwerk.quote:
Das wel iemand met bouwkundig inzicht enzo, neem ik aan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, niet echt. Vaak wel een bureaumanager die de zakelijke kant bestiert.
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef Houzer het volgende:
Das wel iemand met bouwkundig inzicht enzo, neem ik aan?
Bwhehequote:Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja.
Ambieer je een baan in de architectuur?
Hoi A.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens! Ik had mazzel. Het was heul niet druk op het stadhuis op het Spui.
Och, op sommige bureau's zou je dan zo aan de slag kunnen als directeur.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Houzer het volgende:
Bwhehe
Ik kan nog nieteens een Ikea kast in elkaar zetten
Maandagochtendtrouwerij?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens! Ik had mazzel. Het was heul niet druk op het stadhuis op het Spui.
Die ambitie heb ik dan weer wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, op sommige bureau's zou je dan zo aan de slag kunnen als directeur.
en nu heb je een verklaring omtrent asociaal gedrag aangevraagd ?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Daar heb ik een vrouw voorquote:Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Bwhehe
Ik kan nog nieteens een Ikea kast in elkaar zetten
En 30,30 lichter.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
en nu heb je een verklaring omtrent asociaal gedrag aangevraagd ?
Die kan je declareren bij de eisende partijquote:
Ik ook!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die ambitie heb ik dan weer wel.
graaien
*vult declaratieformulier in*quote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Die kan je declareren bij de eisende partij
das toch weer 4 kratjes amstel ouwequote:
of 2 kratjes echt bier.!quote:
Die is toch wel al naar de klote A.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben trouwens even gestopt met drinken. M'n lever ging zeer doen.
La Chouffe.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gister nog een grote Flasche La Choufe soldaat gemaakt in de tuin samen met die Freundin.
Ging prima.
Is dat een nazi kroeg?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de Witte Aap in de Witte de With zit het op de tap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |