Daar heb ik toch niks aan. Woensdag ga ik naar mijn werk fietsen denk ik, dan is het wel redelijk droog. het is alleen wel 28 kmquote:Op maandag 25 mei 2009 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Al gedaan! Een uur lang.Nog 2 uur te gaan vandaag
Eindelijk iemand die niet tegen stribbeltquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Komt op je lijstje Rip!
Jij bent de eerste die het weet
quote:
Damn, van mijn leven niet dat ik dat zou doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niks aan. Woensdag ga ik naar mijn werk fietsen denk ik, dan is het wel redelijk droog. het is alleen wel 28 km
Hoezo niet, fietsen is best lekker! en zeker met dit weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn, van mijn leven niet dat ik dat zou doen.
Het is idd wel erg verquote:Op maandag 25 mei 2009 12:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Damn, van mijn leven niet dat ik dat zou doen.
Woensdag ga ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef djayzz het volgende:
Daar heb ik toch niks aan. Woensdag ga ik naar mijn werk fietsen denk ik, dan is het wel redelijk droog. het is alleen wel 28 km
Ja weet, maar jij bent ook superNoukquote:Op maandag 25 mei 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woensdag ga ik ook![]()
28 km? Net geen anderhalf uur(voor mij dus), is te doen
Kan me echt geen reet schelenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet tegen stribbelt
Hey kwaak! Heb je geen werk meer dan? Waarom niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
wow.... het gaat goed met mijn na vakantie levensbeter plannen, vandaag al het huis aan de kant gemaakt, boodschappen gedaan en minder koffie gedronken. Nu bezig met het zoeken naar een baan, of beter gezegd bedenken of ik het aanbod wat er ligt ga accepteren of niet. (ik neig overigens naar wel)
Nu thee drinken... het is even wennen, maar russian earl grey van Lipton is best okay eigenlijk
Euhm..hoelang ben jij terug? 1 dag? Ja, dan is het nog makkelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
wow.... het gaat goed met mijn na vakantie levensbeter plannen, vandaag al het huis aan de kant gemaakt, boodschappen gedaan en minder koffie gedronken. Nu bezig met het zoeken naar een baan, of beter gezegd bedenken of ik het aanbod wat er ligt ga accepteren of niet. (ik neig overigens naar wel)
Nu thee drinken... het is even wennen, maar russian earl grey van Lipton is best okay eigenlijk
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
quote:
Ok, call me lazy, its truequote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo niet, fietsen is best lekker! en zeker met dit weer.
heb vorig jaar en het jaar daarvoor 3 keer 150km op een dag gefietst.
En vroeger altijd 12km naar school en 12 weer terug
Ik vind fietsen gewoon geen bal aan. Laat mij maar voetballen ofzoquote:
Ik zal jou laten voetballenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind fietsen gewoon geen bal aan. Laat mij maar voetballen ofzo
Precies. Al die duursporten zijn zo saai...quote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind fietsen gewoon geen bal aan. Laat mij maar voetballen ofzo
Afkickverschijnselen?quote:
Ja inderdaad, dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Al die duursporten zijn zo saai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |