Afgesproken werk?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat het afgesproken werk van die 2 is
Niet!quote:
Dat scheeltquote:
Wel!quote:
En dat ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afgesproken werk?
Vriendin tegen L : Hey jij gaat al een tijdje met die jongen he.. mag ik hem asjeblieft neuken?
L: ja hoor... ik zeg wel dat ik nog niet over m'n ex heen ben..
zoiets?
quote:
Ik doelde nu specifiek even op mijn werk.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
kutmuts!
Op je werk, of over het algemeen?
Vertelquote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doelde nu specifiek even op mijn werk.
Owja die nacht was er dus bij ons ook op de markt. Hoe irritant, beetje van die foute rappers die ervoorz orgen dat je niet normaal kan praten.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Owja, Nouk.
Dit bedoelde ik dus gisteren: Nacht van de fooi levert ¤ 120.000 op
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Owja, Nouk.
Vervelend.quote:
Oké.. Ik denk niet dat mijn kroegje eraan meedeedquote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Owja, Nouk.
Ow, klinkt inderdaad niet echt leuk ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja die nacht was er dus bij ons ook op de markt. Hoe irritant, beetje van die foute rappers die ervoorz orgen dat je niet normaal kan praten.
Achja, daardoor wel een leuke avond gehad toen we eenmaal weg waren
Anders had je het wel geweten denk ik, en geen fooi gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Ik denk niet dat mijn kroegje eraan meedeed
Ik krijg sowieso geen fooi als ik niet werk hèquote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
Anders had je het wel geweten denk ik, en geen fooi gehad
Wat stom!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso geen fooi als ik niet werk hè
Die gasten van Dell zijn meestal wel aardig jaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef Tally het volgende:
Zo leuk. Een monteur van Dell kwam langs en bleek gewoon een oud collega van me te zijn!
Was gezellig
Ja beetje jammer dat er van die slavendrijvers boven hangen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die gasten van Dell zijn meestal wel aardig ja
Je bent geen tweede keus, ze is nog niet klaar met het verwerken van de relatie met haar ex. Niet iedereen duikt na twee dagen al met een ander het bed in als een grote liefde niet blijkt uit te komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:01 schreef KudFokker het volgende:
Ik wil gewoon geen 2e keus zijn en gaan wachten op iemand terwijl ik het goed met ahar voor heb...
Ze kan al helemaal ongezien de tering genieten wanneer ze ook nog eens voor haar ex kiest terwijl ze zelf weet wat voor klootzak het is
Jij houdt van keiharde anale seks?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef Tally het volgende:
Ik heb pijn aan mijn reetEn nee niet eens door keiharde anale seks
Helaas..
Ik ben er niet vies vanquote:
Ze is helemaal niks aan het verwerkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent geen tweede keus, ze is nog niet klaar met het verwerken van de relatie met haar ex. Niet iedereen duikt na twee dagen al met een ander het bed in als een grote liefde niet blijkt uit te komen.
Dan is het inderdaad een beetje jammerquote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben er niet vies vanMaar dit keer komt het gewoon van het hardlopen/crosstrainen
Dus is ze bezig met verwerken. oftewel verwerken dat het over is, oftewel verwerken dat het uit is, en dat ze weer terug wil.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is helemaal niks aan het verwerken!
Ze hoopt dat het goed komt tussen hun!
Dan zie ik het nog positief voor je in. Nu je hebt laten zien dat je net zo'n klootzak bent en geen lieve jongen, ben je misschien wel een waardige opvolger!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Dat heet verwerken. Deel 1 van het verwerkingsproces: hopen dat het goed komt.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach zo krijg ik wel een stevige kont. Die ik dan weer voor de keiharde anale seks kan gebruikenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zie ik het nog positief voor je in. Nu je hebt laten zien dat je net zo'n klootzak bent en geen lieve jongen, ben je misschien wel een waardige opvolger!
Stevige billenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo krijg ik wel een stevige kont. Die ik dan weer voor de keiharde anale seks kan gebruiken
dit is dan ook wel wat voor jou: Roekeloos rijgedrag door seks achter het stuurquote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo krijg ik wel een stevige kont. Die ik dan weer voor de keiharde anale seks kan gebruiken
Dus is er geen plaats voor mij dusquote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus is ze bezig met verwerken. oftewel verwerken dat het over is, oftewel verwerken dat het uit is, en dat ze weer terug wil.
Een pijpbeurt kan bestquote:Op maandag 25 mei 2009 10:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
dit is dan ook wel wat voor jou: Roekeloos rijgedrag door seks achter het stuur
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Een pijpbeurt kan bestEchte seks achter het stuur zou ik nooit doennog niet gedaan.
Wat je al niet over hebt voor sex he T.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gedaan. Maar zou ik nooit doen ook.quote:
Preciesquote:Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef dawg het volgende:
Joh. Om 12:30u ben ik van ze af, voor de rest van de dag.
Toffe film he?
Kan je nagaan hoe gek ik er op ben B.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat je al niet over hebt voor sex he T.
Heel logisch, want het is vrij normaal dat iemand na 2 weken al voor de volle 100% voor iemand gaatquote:Op maandag 25 mei 2009 10:12 schreef KudFokker het volgende:
Dus is er geen plaats voor mij dus
En ik wil sowieso geen meisje wat niet 100% voor mij gaat, dat is toch logisch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |