Afgesproken werk?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat het afgesproken werk van die 2 is
Niet!quote:
Dat scheeltquote:
Wel!quote:
En dat ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afgesproken werk?
Vriendin tegen L : Hey jij gaat al een tijdje met die jongen he.. mag ik hem asjeblieft neuken?
L: ja hoor... ik zeg wel dat ik nog niet over m'n ex heen ben..
zoiets?
quote:
Ik doelde nu specifiek even op mijn werk.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
kutmuts!
Op je werk, of over het algemeen?
Vertelquote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik doelde nu specifiek even op mijn werk.
Owja die nacht was er dus bij ons ook op de markt. Hoe irritant, beetje van die foute rappers die ervoorz orgen dat je niet normaal kan praten.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Owja, Nouk.
Dit bedoelde ik dus gisteren: Nacht van de fooi levert ¤ 120.000 op
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Owja, Nouk.
Vervelend.quote:
Oké.. Ik denk niet dat mijn kroegje eraan meedeedquote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef djayzz het volgende:
Owja, Nouk.
Ow, klinkt inderdaad niet echt leuk ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja die nacht was er dus bij ons ook op de markt. Hoe irritant, beetje van die foute rappers die ervoorz orgen dat je niet normaal kan praten.
Achja, daardoor wel een leuke avond gehad toen we eenmaal weg waren
Anders had je het wel geweten denk ik, en geen fooi gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké.. Ik denk niet dat mijn kroegje eraan meedeed
Ik krijg sowieso geen fooi als ik niet werk hèquote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef djayzz het volgende:
Anders had je het wel geweten denk ik, en geen fooi gehad
Wat stom!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso geen fooi als ik niet werk hè
Die gasten van Dell zijn meestal wel aardig jaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef Tally het volgende:
Zo leuk. Een monteur van Dell kwam langs en bleek gewoon een oud collega van me te zijn!
Was gezellig
Ja beetje jammer dat er van die slavendrijvers boven hangen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die gasten van Dell zijn meestal wel aardig ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |