SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de q7. dat is toch geen auto zeg. helemaal uit verhouding en gewoon echt veel te groot.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:31 schreef GI het volgende:
Ja, jij reed Touraq volgens mij. En das natuurlijk veeeeeeeel beter dan :
[ afbeelding ]
lees je de op wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:33 schreef Larry-Laffer het volgende:
Waar maak je je druk om man? Wat kan jou het nou schelen in wat voor een auto een ander rijdt.
Ik zou er mijn XC zo voor inruilen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
de q7. dat is toch geen auto zeg. helemaal uit verhouding en gewoon echt veel te groot.![]()
![]()
Op zichzelf heb je een punt. Ware het niet dat het comfort in de Q7 er een stukje beter uitziet. Al heb ik er nog nooit in gezeten dus is dat iets dat optisch vastgesteld is.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
slechte deal. ik vind de xc veel stijlvoller.
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:27 schreef S1nn3rz het volgende:
daarnaast is audi sowieso een overrated kutmerkje wat nog niet in de schaduw van de echte merken mag staan.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |