Tower of Londen noem ik eerder een kasteel... En de nze Lieve Vrouwe-toren ken ik niet, maar wellicht komt dat omdat ik niet zo'n zuiderling benquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef ScottTracy het volgende:
Martinitoren
Onze Lieve Vrouwe-toren
Eiffeltoren
CN Tower
Toronto Tower
Petronas Towers
Tower of London
Tokyo Tower
Toren van Pisa
TV-toren Berlijn
Zoiets?
Zoietsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef ScottTracy het volgende:
Martinitoren
Onze Lieve Vrouwe-toren
Eiffeltoren
CN Tower
Toronto Tower
Petronas Towers
Tower of London
Tokyo Tower
Toren van Pisa
TV-toren Berlijn
Zoiets?
Dat was een teleurstelling zeg, 'The Tower', is geen toren te bekennen, Tower Bridge (London Bridge) is hoger :\quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Tower of Londen noem ik eerder een kasteel... En de nze Lieve Vrouwe-toren ken ik niet, maar wellicht komt dat omdat ik niet zo'n zuiderling ben
Tapei 101 is wel een bekende toren denk ikEn natuurlijk de Euromast
euh tom, schaken heeft 4 torens, je hebt het jezelf veel te moeilijk gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef tomtomaat het volgende:
Eifel, Martini, dom ,euromast ,Burj al arab, schaak (de toren), twin towers (zijn er 2) pisa, Empire state builing
Teleurstelling? Dat is een machtig mooi kasteel, en de oude 'tower' is nog steeds indrukwekkend 11e eeuws. Het is alleen geen toren. Maar ja, jij rekende het goed..quote:Op maandag 25 mei 2009 14:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat was een teleurstelling zeg, 'The Tower', is geen toren te bekennen, Tower Bridge (London Bridge) is hoger :\
Nah, was de eerste 'Tower' die nog in me opkwamquote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Tower of Londen noem ik eerder een kasteel... En de nze Lieve Vrouwe-toren ken ik niet, maar wellicht komt dat omdat ik niet zo'n zuiderling ben
Beroemd is een ruim begrip, zo blijkt wel weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nah, was de eerste 'Tower' die nog in me opkwamEn de Onze Lieve Vrouwe toren ligt in Amersfoort, en dat weet ik ondanks dat ik ook uit het zuiden kom
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef slaveloos het volgende:
[..]
euh tom, schaken heeft 4 torens, je hebt het jezelf veel te moeilijk gemaakt
Da's de Serequote:Op maandag 25 mei 2009 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Teleurstelling? Dat is een machtig mooi kasteel, en de oude 'tower' is nog steeds indrukwekkend 11e eeuws. Het is alleen geen toren. Maar ja, jij rekende het goed..
en trouwens:
[ afbeelding ]
Geen toren te bekennen? Wat zijn die dingen op die hoeken dan?
Een vogelquote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wilde eigenlijk weer een examenvraag stellen, maar kon zo snel geen leuke (en haalbare) vinden
Wat zien we hier?
[ afbeelding ]
DH +1quote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef De_Hertog het volgende:
Jan van Gent
Sere? Que?quote:
Hm, als je nou ook 'en wat gras' erbij had gezegd, had ik het goed kunnen rekenen.quote:
hehehehe ik verwachte iets in de richting van Sarumans toren, Isengardquote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sere? Que?
Dat is The White Tower, waar het zijn naam van heeft. En die dingen op de hoeken zijn torentjes. Je verwacht één toren, je krijgt er (minstens) 4. Tel uit je winst.
Kasteel Gravensteenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef De_Hertog het volgende:
Gent + torens =
Hoe het bekende kasteel van Gent?
Meestal gewoon het Gravensteenquote:
Je moet ook niet in het hoogseizoen gaan, wij konden gewoon doorlopenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
En 2 uur in de rij staan om naar binnen te kunnen pffffffff
Prachtig kasteel, 1 van de weinige nog in NL die intact isquote:Op maandag 25 mei 2009 14:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meestal gewoon het Gravensteen
BasOne +1
Stand deel 1569
Ofyles2 2
BasOne 3
RoofingBurner 1
slaveloos 3
ScottTracy 3
Dagobert 1
Robbiev85 1
De_Hertog 2
Mijn handdoek en ik zijn er nu vandoor, veel speelplezier nog
De laatste keer dat ik er was lag Gent nog in België.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Prachtig kasteel, 1 van de weinige nog in NL die intact is
Hoogseizoen... het was bloody midden septemberquote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet ook niet in het hoogseizoen gaan, wij konden gewoon doorlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |