Wat klopt er niet aan deze zin?quote:Als de anticonceptie mislukt is door verkeerd gebruik van condoom, pessarium, coïtus interruptus of de sympto-thermale methode, is het mogelijk de kans op daaropvolgende zwangerschap te verkleinen door de morning after pil.
Er moest een streepje tussen morning en after (pil dan wel los), maar ik hoefde alleen te weten welk woord fout wasquote:Op maandag 25 mei 2009 11:19 schreef slaveloos het volgende:
morningafterpil is een woord? geen idee eigenlijk
Volgens mij moet pil niet los, morning-after is namelijk geen bijvoegelijk naamwoord. Correcte spelling is dus: morning-afterpilquote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Er moest een streepje tussen morning en after (pil dan wel los),
in het nieuws door een nucleaire testquote:
1 2 3 4 5 | WIT<ROOOOOOD WIT>ROOOOOOD WIT<ROOOOOOD WIT>ROOOOOOD |
Inderdaad! Robbie +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HO2I Ca2O
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
OMG wat is er met de OP aan de hand?
De_Hertog +1quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemen
Dat was een vraag, dit is een antwoord, krijg ik nu punten?
Voor iemand die dubbel zag is het niet geheel onverwacht slecht gegaanquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
BasOne was dronken en kon de OP niet helemaal netjes overnemen
Dat was een vraag, dit is een antwoord, krijg ik nu punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |