quote:Op maandag 25 mei 2009 01:09 schreef MusiqueArtistique het volgende:
ik zou voor de zekerheid toch maar een Uzi bij je gaan dragen
[ afbeelding ]
Graag gedaan zoon.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Koenholio het volgende:
Er net achter gekomen dat het een grapje van mijn ouders was.
Bedankt pa en ma.
Opgelost slotje!
wtf xDquote:Op maandag 25 mei 2009 10:36 schreef Acinonyx het volgende:
Dat doet me denken aan dit, vent wordt helemaal gek, en die tv-presentator na afloop dood![]()
(vanaf 6:35 ergens)
+1 voor oudersquote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Koenholio het volgende:
Er net achter gekomen dat het een grapje van mijn ouders was.
Bedankt pa en ma.
Opgelost slotje!
Ooh, dat doet Hoogstaande altijd. Vakkenvullen is eigenlijk meer zijn hobby dan baan.quote:
Dat is wel echt sick, die gast probeert zn kop in een brievenbus te proppen zo erg heeft hij het ermee gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 10:36 schreef Acinonyx het volgende:
Dat doet me denken aan dit, vent wordt helemaal gek, en die tv-presentator na afloop dood![]()
Kijk waarschuwing, dit is echt te ziekquote:Op maandag 25 mei 2009 10:36 schreef Acinonyx het volgende:
Het is nep, dat je het weetquote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kijk waarschuwing, dit is echt te ziek
Gatver
Ik heb spijt dat ik gekeken heb.
Joh! Ik vond het al een tikkeltje verdacht 'geacteerd' maar ik dacht dit is vast niet nep anders is hetquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gatver
Het is een satire, josti.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Gatver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |