Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms † "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende: RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''