party killerquote:Op maandag 25 mei 2009 18:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt hè, iedereen wilde doorfeesten/housen maar dat mocht niet van Peter
Hi Toverheksjequote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
humor jou post
![]()
![]()
en hier zijn mijn handjes
En nog Jomanda aspiraties ook. Stond 'aura' vandaag op je moeilijke woorden kalender?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf...Ik zou je niet eens in m'n aura willen hebben man...
Peter Nuninga zou van de grootste homo nog een hetero makenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ie wel willen ja, maar ik val niet op mannen
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 25 mei 2009 18:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toevallig had ik niks gedronken en heb alles nuchter mee gemaakt.
Heb je nou zelf ook niet dat het toch een heel raar verhaal is.
Eerst is het een geintje dan wil je Renate geloven dat je (ex)-vriendin jouw vriendin is en haar ook nog wilt verlaten voor Renate?
Ik snap het niet meer, volgens mij lul je jezelf vast![]()
Laat het toch gewoon bij, ik was zo dronken dat ik niet meer wist waar ik mee bezig was. Dat klinkt in mijn oren wat beter dan wat je er nu allemaal van maakt.
Hoeveel was het Danny? ¤ 5.000...?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef Danny het volgende:
[..]
[peter nuninga mode]
Negatieve aandacht is óók aandacht
[/peter nuningas mode]
Als je al op mannen zou vallen, dan viel je ook niet op dit jochie.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ie wel willen ja, maar ik val niet op mannen
Dus jij was, Homoquote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga zou van de grootste homo nog een hetero maken
Of van jou een schandknaapie...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter Nuninga zou van de grootste homo nog een hetero maken
Hoe kan het nou grappig zijn als Renate er zelfs om heeft moeten huilen?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
ik beken heb er erg om moeten lachen om de aktie met renate vrijdagavond en met mij vast nog meer dat was ook te zien aan de reacties in de cos ... iedereen begreep dat hij dolde met renate die avond en dan nu in de aaval met zn allen![]()
over kinderachtig gesproken
Was dat niet die Wibo Kruiper? Die brogem die eerst twee jaar lang de grootste minkukel van de Gouden Kooi in z'n kanaal kroop en nu tegenwoordig als billenvegertje van Peutertje fungeert? De stalker van c-artiesten en semi-BN'ers?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Over pennen gesproken, waar is al die weken je persvoorlichter gebleven? Doet hij groep acht overnieuw? wel gezellig voor hem, kan hij lekker naast jou komen zitten
Nog ff, en hij trekt een blauwe jurk aan en gaat nog healings geven ergens in een boerenschuur.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef Danny het volgende:
[..]
En nog Jomanda aspiraties ook. Stond 'aura' vandaag op je moeilijke woorden kalender?
Kan ze wel zeggen, was buiten de streams.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kan het nou grappig zijn als Renate er zelfs om heeft moeten huilen?
Misschien wil jij op de bezemsteel mij begeleiden...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nog ff, en hij trekt een blauwe jurk aan en gaat nog healings geven ergens in een boerenschuur.
iedereen op de streams had door dat ze in de zeik werd genomen dat zij erin trapt ken ik ook niks aan doenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kan het nou grappig zijn als Renate er zelfs om heeft moeten huilen?
Thank you....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
iedereen op de streams had door dat ze in de zeik werd genomen dat zij erin trapt ken ik ook niks aan doen
En in de bunker vertelde hij tot vervelens toe dat hij zo sociaal is..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Ravenna29 het volgende:
Wat een hoop gedoe weer. Geintjes moeten kunnen, helemaal mee eens. Geintjes over verliefd zijn, zijn volgens mij wel van het niveau, lagere school. Maar goed dat is mijn mening. Alleen nu blijkt achteraf dat je er iemand mee gekwetst hebt, kan je misschien ook toegeven dat het niet zo tactisch was. Je hebt meer dingen geroepen als ik trek altijd naar de minst populaire mensen. Dat zou je enig inzicht moeten geven in onzekere mensen. Maar goed dit is zoals ik het zie. Jij bent volgens mij alleen nog maar bezig met een lekker potje in de rondte schoppen.
Heeft me toch binnen weten te houden in plaats van de 5e dag eruit zoals iedereen hier beweerde en wilde....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En in de bunker vertelde hij tot vervelens toe dat hij zo sociaal is..
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
iedereen op de streams had door dat ze in de zeik werd genomen dat zij erin trapt ken ik ook niks aan doen
Ja en zoals ik nu net zijn vorige post lees, gaat hij dit feestje ook even op pauze zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |