JIJ BENT ECHT DE BOM!!!! wil je een foto van mijzelf hebben in een PM of heb je die al....betere reclame voor een single kan ik toch niet krijgen. Giel nodigt me nu zeker weten uit....Hoppakeeeeee.....kom je een biertje doen ouwe? Ik ben je dankbaar voor dit leuke bericht....Alleen ik zou de naam Bunkerboy even aanpassen in Realtiy Peter. Anders heb je foutieve info in je bericht staan ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?
B-zanger Peter Nuninga geeft collega trap na
De agressieve Peter Nuninga, eerder afgewezen voor onder meer De Gouden Kooi en Can't Buy Me Love, heeft zich van zijn slechte kant laten zien door een medebewoonster van de realitysoap The Bunker een emotionele trap na te geven.
Hij deed net alsof hij de onzekere medebewoonster Renate zo leuk vond dat hij wel seks met haar wilde. Renate was gevleid, hoewel ze vooralsnog de seks afhield. Zoenen wilde ze wel, al vroeg ze tot driemaal toe of hij het serieus meende. En hij beaamde dat.
Tot het tot zoenen moest komen. Toen hield hij ineens de boot af en deed het af als een grap. "Ik ga niet met jou zoenen, dat is slecht voor mijn imago", aldus Nuninga, die aan de hand van beroepsclown Johan Vlemmix een hitje probeert te scoren als 'The Bunker Boy. "Het mag zelfs niet van mijn manager", trapte Nuninga nog even na. Nuninga weigert zijn excuses aan Renate aan te bieden. FOK! wenst deze dappere dodo veel succes met zijn geweldige single 'Geen Dag Zonder Gel."
Die mishandeling, dat zal toch vast over z'n kuif gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Hij heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden voor mishandeling.[/i]
quote:
En als het niet over z'n kuif gaat, dan betreft het vast de mishandeling van wat vangrails of een muurtje links of rechtsquote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die mishandeling, dat zal toch vast over z'n kuif gaan![]()
Je claimde al voor de bunker begon dat en ik quote 'mijn vriendje giel me uitnodigt en reclame voor me maakt'quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef TheBunkerboy het volgende:
Giel nodigt me nu zeker weten uit....
Nou ik hoor mijzelf aardig terug idd...goed bezig....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Allemaal de handje in de lucht! ...Jaaaa mensen handjes! ....Kom op ik wil de handjes zien! ...Als ik geen handjes zien houden we er mee op hoor! ...Handjes nu! ...What you say to the DJ? ....Heeeeeeeéééé! Hooooooóóóó!! ..Handjes mensen!! ....Laat die handjes dan zien!! ....Heeeeeeéééé Hoooooóóóó!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?![]()
B-zanger Peter Nuninga geeft collega trap na
Peter Nuninga, die zich nogal agressief (linkje) gedroeg in de online realitysoap Tyhe Bunker en eerder werd afgewezen voor onder meer De Gouden Kooi en Can't Buy Me Love, heeft zich van zijn slechte kant laten zien door een medebewoonster van de The Bunker een emotionele trap na te geven.
Hij deed net alsof hij de onzekere medebewoonster Renate zo leuk vond dat hij wel seks met haar wilde. Renate was gevleid, hoewel ze vooralsnog de seks afhield. Zoenen wilde ze wel, al vroeg ze tot driemaal toe of hij het serieus meende. En hij beaamde dat.
Tot het tot zoenen moest komen. Toen hield hij ineens de boot af en deed het af als een grap. "Ik ga niet met jou zoenen, dat is slecht voor mijn imago", aldus Nuninga, die aan de hand van beroepsclown Johan Vlemmix een hitje probeert te scoren als 'The Bunker Boy. "Het mag zelfs niet van mijn manager", trapte Nuninga nog even na. Nuninga weigert zijn excuses aan Renate aan te bieden. Nuninga is overigens niet alleen verbaal agressief. Hij heeft een voorwaardelijke gevangenisstraf van 4 maanden voor mishandeling.
Dan heb je niet goed opgelet...ex-vriendin....maar je oplettendheid wordt gewaardeerd ;-Pquote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kleine correctie volgens mij zei hij dat het niet mocht van zijn vriendin want daar liep hij naar toe en stelde de vraag nog eens aan haar.
Of ben ik nu een partypoeper
Uiteraard is het liever Dan en niet liever Als.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Het is sowieso 'liever DAN' en niet 'liever ALS', maar om 'm nou op z'n gebrekkige hersencapaciteit aan te vallen vind ik ook weer zoiets.
De grootste partypooper is Peter Nuninga. Zodra die z'n smoel open trekt kun je net zo goed naar huis gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kleine correctie volgens mij zei hij dat het niet mocht van zijn vriendin want daar liep hij naar toe en stelde de vraag nog eens aan haar.
Of ben ik nu een partypoeper
Nee ging helaas niet door...maandag gingen we the bunker al in hé. maar dit zal me zeker even helpen als die uitkomt deze week.... ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je claimde al voor de bunker begon dat en ik quote 'mijn vriendje giel me uitnodigt en reclame voor me maakt'
Ohh dus jij vraag aan jouw ex-vriendin of jij met iemand mag zoenen, dat is nog eens bijzonder.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet...ex-vriendin....maar je oplettendheid wordt gewaardeerd ;-P
Wat heb jij toch een leuke kinderlijke humor over je heen....je hebt er nog minder verstand van als clown bassie. Alhoewel, qua kapsel en gelaat kom je toch best aardig in de buurtquote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Danny het volgende:
[..]
De grootste partypooper is Peter Nuninga. Zodra die z'n smoel open trekt kun je net zo goed naar huis gaan.
En misschien verkoop je er zelf wel 100quote:Op maandag 25 mei 2009 18:01 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nee ging helaas niet door...maandag gingen we the bunker al in hé. maar dit zal me zeker even helpen als die uitkomt deze week.... ;-)
Zo, ben ik weer!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Danny het volgende:
[..]
De grootste partypooper is Peter Nuninga. Zodra die z'n smoel open trekt kun je net zo goed naar huis gaan.
Volgens mij snap jij er dus ook weinig van...dat was juist om Renate het gevoel te geven dat ik zelfs mijn 'vriendin' er voor op wilde zeggen...Waren jullie ook alllemaal dronken ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohh dus jij vraag aan jouw ex-vriendin of jij met iemand mag zoenen, dat is nog eens bijzonder.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand die zijn 12 uur aanvraagt omdat hij zijn gel in moet leveren. En janken deed je zelf omdat je geen schone sokken kreeg en nogmaals 12 uur aanvroeg. Ik was blij dat je opgerot was. Zelfingenomen kwal ben je.
Oh ja, zingen kan je ook niet.
Zijn al 2000 op voorhand verkocht schatje...quote:
Het feestje was snel afgelopen nadat hij ging zingen jaquote:Op maandag 25 mei 2009 18:00 schreef Danny het volgende:
[..]
'minder verstand DAN'. Niet dat ik weet waar je op doelt. Wáár heb ik minder verstand van? Jij bent degene die wanhopig probeert de clown uit te hangen hoor. En intussen word je uitgekotstquote:Op maandag 25 mei 2009 18:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
Wat heb jij toch een leuke kinderlijke humor over je heen....je hebt er nog minder verstand van als clown bassie. Alhoewel, qua kapsel en gelaat kom je toch best aardig in de buurt
zozo. Dat zal Vlemmix aardig wat doekoe gekost hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zijn al 2000 op voorhand verkocht schatje...
Nee die moet zich er nog in mengen, jammer joh ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zozo. Dat zal Vlemmix aardig wat doekoe gekost hebben
Of het sponsor geld van jou, die ¤5000,- waar je dagen over gehuild hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
zozo. Dat zal Vlemmix aardig wat doekoe gekost hebben
B?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Danny, even een leuke foto zoeken en op de FP knallen?![]()
[i]B-zanger Peter Nuninga geeft collega trap na
Dat er mensen zijn die me uitkotsen vind ik alleen maar heerlijk...wat dat berteft kon ik een zoon zijn van Vlemmix...nogmaals: SLECHTE PUBLICITEIT IS OOK PUBLICITEIT....leer dat nou es galbakkiequote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Danny het volgende:
[..]
'minder verstand DAN'. Niet dat ik weet waar je op doelt. Wáár heb ik minder verstand van? Jij bent degene die wanhopig probeert de clown uit te hangen hoor. En intussen word je uitgekotst
Maar hej, als je dat als prestatie ziet geeft dat in ieder geval aan hoe hoog voor jou de lat ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |