abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:05:47 #51
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69463646
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:41 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik woon 1 hoog. Hier zijn ze zelfs al eens naar boven geklommen om een tuinkabouter te stelen.
Dat meen je niet! WTF
Er is ook totaal geen fatsoen meer dat je van andermans spullen afblijft
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:57:18 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69465506
Boeiend.

Wiet is voor losers.

Hero is al 20 jaar van dezelfde kwaliteit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:01:17 #53
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_69465623
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef mieuwmieuw het volgende:
Fucking junk
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_69465730
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:57 schreef fathank het volgende:
Boeiend.

Wiet is voor losers.

Hero is al 20 jaar van dezelfde kwaliteit.
Hero is voor hoertjes
Echte mannen doen crystal meth
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69465916
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Hero is voor hoertjes
Echte mannen doen crystal meth
wel injecteren he, roken is voor slapjanussen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:12:18 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69465997
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Hero is voor hoertjes
Echte mannen doen crystal meth
Zelf brouwen in het schuurtje
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 27 mei 2009 @ 20:13:26 #57
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69466046
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Zelf brouwen in het schuurtje
Breaking bad
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_69466327
Reltopique
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:01:39 #59
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69468132
purple rose weer terug op fok?
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:08:44 #60
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69468460
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef fs180 het volgende:
purple rose weer terug op fok?
een bietje
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:15:57 #61
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69468714
lang geleden
pi_69468987
Je moet naar Boerejongens in Amsterdam .
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:30:05 #63
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69469164
shop-meet
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:30:35 #64
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_69469187
Anytime alkmaar. en dan moet je kaas hebben kost wel 13.50 eu per gram maar dan heb je ook wat.
pi_69469289
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:30 schreef Eisoep het volgende:
Anytime alkmaar. en dan moet je kaas hebben kost wel 13.50 eu per gram maar dan heb je ook wat.
13.50 euro voor 1 gram (wat vaker ook nog met zakje gewogen is).
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:36:40 #66
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_69469422
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:33 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:

[..]

13.50 euro voor 1 gram (wat vaker ook nog met zakje gewogen is).
ja het is tering duur ik koop het ook alleen als ik denk goh nu heb ik een kaasie verdient
pi_69469543
¤6 voor een goede White Widow ftw. Krijg vaak nog ietsjes meer ook .
pi_69469599
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef Eisoep het volgende:

[..]

ja het is tering duur ik koop het ook alleen als ik denk goh nu heb ik een kaasie verdient
Ja je klonkt zo enthousiast met die 2 duimpjes in de lucht
Cheese wiet is niet veel specialer als andere gezien ook de bloeitijd maar kort is.
De prijs ligt overdreven hoog IMO, weet ook niet waarom.

misschien omdat het schaars is.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:42:44 #69
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_69469672
De enige in Dordt die nog enigszins te pruimen is is het Geeltje op de steegoversloot.

In Rotterdam wel een goeie gevonden. De sultan in de Eksterstraat (Rotterdam Zuid)
Echte diehards gebruiken postduiven
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:47:31 #70
248328 Mi_Mang
Pass me die wirie dan...
pi_69469864
Ik weet wel wat je bedoelt. Ik blow nog maar af en toe, maar voor het echt goede spul ( Ice-O-Lator) moet je nu minstens 17 euro per gram betalen. Vroegah was alles van goede kwaliteit in de shoppa.
  woensdag 27 mei 2009 @ 21:55:13 #71
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_69470246
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:47 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik weet wel wat je bedoelt. Ik blow nog maar af en toe, maar voor het echt goede spul ( Ice-O-Lator) moet je nu minstens 17 euro per gram betalen. Vroegah was alles van goede kwaliteit in de shoppa.
dat is nog geen geld voor iceolator
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:54:08 #72
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_69473395
Salvia.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:57:46 #73
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_69473559
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:54 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Salvia.
Leuk voor een kortdurende trip
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_69617458
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je moet naar Boerejongens in Amsterdam .
Nou, ben d'r geweest hoor.. En wat een smerige wiet hebben ze daar zeg..
En stoned wordt je er ook al niet van.. Werkzame wiet in coffeeshops is blijkbaar
verleden tijd, of zeer zeldzaam geworden..

Enkel in Gorinchem nog wat normale wiet kennen scoren.. voorlopig maar daar naar toe dan..
pi_69618185
@ TS, had paar dagen terug toevallig Amnesia gevonden en die plakte echt aan mijn vingers zoals jij dat in je OP beschrijft, werd er echt goed relaxt van. Miss. moet je die eens opzoeken?
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')