Deze voor het gemak maar ff over het hoofd gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 23:48 schreef purplerose het volgende:
* purplerose waterpijp doorpaast
misschien dit iets voor je? http://hempflax.com/nl/product.asp
ben het trouwens wel met je eens en als je kan gaan oogsten hou ik me aanbevolen om wat te scoren bij je
En als het dan droog is danquote:
Heb je niks aan zijn mannetjes plantenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:48 schreef purplerose het volgende:
* purplerose waterpijp doorpaast
misschien dit iets voor je? http://hempflax.com/nl/product.asp
ben het trouwens wel met je eens en als je kan gaan oogsten hou ik me aanbevolen om wat te scoren bij je
En bedankt voor het nummer hé, engerd..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:11 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Haha wie haalt er nou wiet in een shop
bel lekker me vaste dealer hij heb supergoeie wiet met lekkere THC kristallen er op.
Bezorgt die ook in Maassluis?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:11 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Haha wie haalt er nou wiet in een shop
bel lekker me vaste dealer hij heb supergoeie wiet met lekkere THC kristallen er op.
Lijkt mij ook, 50 euro voor 5000 zaadjes.. zal eerder 25 zijn voor 10 zaadjes..quote:Op maandag 25 mei 2009 00:13 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Heb je niks aan zijn mannetjes planten
En als je geen tuin hebt, stinkt je huis een uur in de wind naar wiet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:41 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Goeie klacht, Als elke smoker gewoon zelf twee tot vijf planten laat groeien stopt het hele coffeeshop gebeuren en al het criminele gebeuren wat daar aan vast zitWiet wordt eindelijk goedkoop en je bepaald je eigen kwaliteit.
Nooit gehoord van een balkon?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En als je geen tuin hebt, stinkt je huis een uur in de wind naar wiet.
Als je de voordeur open doet, zijn je bezoekers al stoned.
Nooit gehoord van klimmende mensen die je wietplant jatten?quote:
Je moet idd niet op 1 wonen, ik woon op 4 en nergens problemen meegehad, ook niet met buren over stankoverlast of whatever.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nooit gehoord van klimmende mensen die je wietplant jatten?
Ik woon 1 hoog. Hier zijn ze zelfs al eens naar boven geklommen om een tuinkabouter te stelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je moet idd niet op 1 wonen, ik woon op 4 en nergens problemen meegehad, ook niet met buren over stankoverlast of whatever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |