quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zapt die gast een meter boven zn hoofd?
Ik ben soms erg qua voetbal kijken, maar de hele dag zal ik ook niet reddenquote:
Geweldig jaquote:Op zondag 24 mei 2009 23:43 schreef tong80 het volgende:
Wat een liefhebber.
Even het vliegtuig nemen om naar Boca River plate te gaan kijken
Andere Diegoquote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Ajax koopt Diego weg bij Werder? Dream on Jack.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
het blijkt over Dseko te gaan of niet ?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. nou en!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ze hadden het over Wolfsburg en Dzeko
Laat hem maar zitten jaquote:
"Ik heb geen idee van wie het is."quote:Op zondag 24 mei 2009 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jack weer stoer doen met z'n telefoon
Kunnen ze ook beter halen dan Arnautovicquote:Op zondag 24 mei 2009 23:48 schreef Reddiablo het volgende:
Dzeko zal wel naar Chelsea gaan.
ja, aardig bestolenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDD Chelsea had ook in de finale moeten staan.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Laat Blind het maar even een seizoen doen voordat Guus komt.
was getekend, de zuurpruim van fokquote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Erg flauw dat filmpje en ik hoop echt dat Jol niet komt.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Alsof Guus naar die jodenclub wil, not a chance...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Inderdaad, echt een idioot.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:03 schreef Nashje het volgende:
Die Boskamp![]()
. 'Mansjester'
.
Wat een vreselijke zakkenvuller zeg. Bah.
Held is het.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:03 schreef Nashje het volgende:
Die Boskamp![]()
. 'Mansjester'
.
Wat een vreselijke zakkenvuller zeg. Bah.
Mooie man, yeah right. Als ie 2 graden meer voorover zou gaan zitten, zou ie voorover van z'n stoel tuinen.quote:
Denk dat een halve graad daar al voldoende voor is.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooie man, yeah right. Als ie 2 graden meer voorover zou gaan zitten, zou ie voorover van z'n stoel tuinen.
Heb ik ook. En toch geil ik op mezelfquote:Op maandag 25 mei 2009 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooie man, yeah right. Als ie 2 graden meer voorover zou gaan zitten, zou ie voorover van z'n stoel tuinen.
Vul voor Jan Smit iedere willekeurige naam in en je hebt een Terrorobbie post.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Vond dat Jan Smit gebeuren ook vrij kansloos.
Je bent slecht ingelicht.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:01 schreef jde_kok het volgende:
Alsof Guus naar die jodenclub wil, not a chance...
Jij gelooft daarin?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
en wil het graag na afloop van het WK2010.
Ik vond 'm ook wel mooi.quote:
Alleen jammer dat ik hem niet op YouTube kan vinden.quote:
Alles beter dan Jol.quote:
Guus stopt binnenkort met managen. Als je hem hoort spreken over zijn carriere, is er een grote kans dat Rusland zijn laatste kunstje wordt. Daarna zal hij activiteiten voor Nike willen doen, en wellicht een adviserende rol bij een club. Roman zal hem daar wel voor polsenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent slecht ingelicht.
Guus woont al in Amsterdam en wil het graag na afloop van het WK2010.
Maar wel een trainer die voor verrassingen kan gaan zorgenquote:
Briljante trainer manquote:
Vreemd dat er nog steeds mensen zijn die het een overrated iemand isquote:
idd ga eens bij dender kijken, boskampquote:Op maandag 25 mei 2009 00:48 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Vreemd dat er nog steeds mensen zijn die het een overrated iemand is
Juist.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Nah. Beetje overrated die vent.
Aan dat ontslag kon Boskamp niks doenquote:
Ga Cruijff Koeman of van Hanegem eens citerenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
dikke onnozelaar is er vandaag bij zat zeg, met zijn "ENIGSTE"
Tempo gaat hogerquote:Op maandag 25 mei 2009 00:52 schreef ASroma het volgende:
[TEN NAPEL]SNEEEEEEEIJDEEERRRRRRR!!!![/TEN NAPEL]
![]()
True, maar die zaten er niet vanavond!quote:Op maandag 25 mei 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga Cruijff Koeman of van Hanegem eens citeren
Had je anders ook deze kritiek gehad ?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
True, maar die zaten er niet vanavond!
Jazekers!quote:
Wat is hij toch goed op de hoogte he, onze Jack.quote:'Ajax geeft binnen 24 uur duidelijkheid'
Volgens Jack van Gelder geeft Ajax binnen 24 uur duidelijkheid omtrent de trainerspositie. Volgens de journalist staan Martin Jol (Hamburger SV) en de huidige technisch directeur Danny Blind op één en twee.
Jol zou volgens de presentator van NOS Studio Voetbal de absolute nummer één zijn. Als hij onverhoopt nee zegt, dan zal Blind voor één jaar instappen, zodat Ajax in de volgende zomer uitgebreid de tijd heeft om een grote naam aan te stellen.
Jol is sinds dit seizoen werkzaam bij HSV. Hij deed lang op drie fronten mee, maar stond uiteindelijk met lege handen. Blind was eerder al, met niet al te veel succes, coach van Ajax 1.
http://www.voetbalprimeur(...)r_duidelijkheid.html
Jolquote:Op maandag 25 mei 2009 01:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is hij toch goed op de hoogte he, onze Jack.
Jorien is dit je kloon ?quote:
Tottenhm stond nooit zo hoog de laatste 20 jaar toen ie werd ontslagen.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:31 schreef buddyb het volgende:
jols ploegen kunnen niet verdedigen
zie de spurs en ook hsv weer dit seizoen
wel leuk voor ajax hoor
Dat bedeoel ikquote:Op maandag 25 mei 2009 01:35 schreef DrDentz het volgende:
Een beetje een hondenkop vind ik, maar ik denk dat ik wel harder zou gaan lopen als hij naar me blaft.
Toen 'ie ontslagen werd stond Tottenham in 't rechterrijtje na enorme inversteringen dacht ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tottenhm stond nooit zo hoog de laatste 20 jaar toen ie werd ontslagen.
Kijk waar ze dit seizoen eindigden.
Met HSV haalde ie 2 finales van grote toernooien.
Nee hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 01:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Toen 'ie ontslagen werd stond Tottenham in 't rechterrijtje na enorme inversteringen dacht ik.
quote:
http://football.uk.reuters.com/uk/news/L25310299.phpquote:The team's performances have not improved and a 3-1 defeat at Newcastle United on Monday left them third from bottom with just one win from their opening 10 games.
Zegt iemand met Jeroen Verhoeven als avatar. Je noemt hem zakkenvuller, maar geeft als reden dat ie een dikke pens heeft en Manchester niet kan uitspreken?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er gewoon over dat er deze week weer 'vaders en zonen' komt op tv met Hugo Borstquote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
He mensen wat was dat nou aan het einde gisteren met dat Hugo Borst zou stoppen of zo?
Zou goed nieuws zijn. Schitterend programmaquote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er gewoon over dat er deze week weer 'vaders en zonen' komt op tv met Hugo Borst
Geniaalquote:Op maandag 25 mei 2009 10:53 schreef ASroma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sneijder_scoort.html
Sneeeeeeeeeeeeijderrr!!![]()
sjonge jonge jonge
Okquote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er gewoon over dat er deze week weer 'vaders en zonen' komt op tv met Hugo Borst
Paar posts boven je.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef kiepje het volgende:
het is messchien n beetje laat
maar ik heb het gehoord van het filmpje
maar heb het niet gezien
wie heeft voor mij dat filmpje of n link waar ik hem kan zien
Dat klopt ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:07 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Eindelijk een interessante Studio Voetbal. Benieuwd wat die vent zonder ruggegraat te zeggen heeft...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Zeker kijken, de laatste aflevering van het seizoen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Zeker kijken, de laatste aflevering van het seizoen.
Ik ben bang dat het een hoop lege woorden zullen zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
maar eens kijken wat ze nu weer te vertellen hebben.
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:57 schreef Merkie het volgende:
Ik kan mensen met zo'n sterk accent toch altijd moeilijk serieus nemen, zelfs al is het een Rotterdams accent.
Volgend jaar weer een stapje hoger hoor. De tiende plaats is zeker haalbaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef Smaharba het volgende:
Been de toptrainer die 11e met NEC wordtmoet het doen bij Feyenoord?
Erg overtuigend is het allemaal nietquote:
Je moet even wachten tot de nood nog wat hoger is.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Prik0 het volgende:
"Vandaag de dag zeg ik dat ook."
Signaal voor andere clubs: spelers zijn goedkoop op te pikken.
Goed werk Gudde!
Die man is zo dom..schreeuwt alleen maarquote:
Guerrero, oid.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
aankoop nummer 1 is voor Feynoord is dus binnen.
Nou ja, vaak zie je toch dat mensen in een club willen investeren vooral vanwege de 'prestige' die ze ermee kunnen krijgen. Dat is bij bepaalde eventuele investeerders bij Feyenoord blijkbaar niet het geval, en dan probeert Mulder waarschijnlijk te vissen wat de reden is waarom zij dan geld willen steken in een club.quote:
Ach, Arnautovic was ook ooit al bijna zeker binnen...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
aankoop nummer 1 is voor Feynoord is dus binnen.
Goed nieuws is geen nieuwsquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
Wat een saai gelul zeg![]()
Waarom wordt er niks over Ajax en Jol besproken
wou het net zeggenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
Of over NAC en Europaquote:Op zondag 31 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
Het is wonderbaarlijk om zoveel charisma aan de ene en zoveel kneuzerigheid aan de andere kant te zienquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef Zjakkie het volgende:
"Dat vind ik te makkelijk"
Die Gudde lijkt Bosz wel!
Vind je die van Youri Mulder wel smakelijk?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef J.Herrer het volgende:
Ik erger me aan die vieze neuswrat van Gudde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |