Naast mijn 23 kernkoppen, 3221 mijnen en 1 cavia .. niksquote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef Meddo het volgende:
Wat heb je te verbergen TS?
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Guncta het volgende:
Ik lever ze al vrijwillig in bij de sportvereniging. Dan zou het wel een beetje dom zijn om er nu mee in opstand te komen.
Ja nee dat zou heel dom zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 22:38 schreef Guncta het volgende:
Ik lever ze al vrijwillig in bij de sportvereniging. Dan zou het wel een beetje dom zijn om er nu mee in opstand te komen.
Ik ben de ideale persoon om dit er door te drukken.quote:
Jij was vroeger zeker de grootste ja en amen-knikker in de klas?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef Guncta het volgende:
[..]
Ik ben de ideale persoon om dit er door te drukken.
Vergeet veel te vaak sleutels, pasjes en muntjes..
Je gaat dus niet mee naar onze fingerprintmeet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vingerafdrukken heb ik niets tegen, DNA wel.
Jeweet dat daar niet heul superveel verschil tussenzit qua identiteit he ?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vingerafdrukken heb ik niets tegen, DNA wel.
Dat zijn EU-richtlijnen. Uiteindelijk besluit het land zelf wat het met die richtlijnen doet. Zo heeft Duitsland dit hele vingerafdruk in paspoort, optioneel gesteld.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is al op Europees niveau beslist, daar doe je als burger niet veel meer tegen
Ik snap echt geen ene reet van je zin.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jeweet dat daar niet heul superveel verschil tussenzit qua identiteit he ?
Ok later je bent nog steeds welkom op de vingerafdrukmeet.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik snap echt geen ene reet van je zin.
Maar ik ging toch slapen
Ok intressant, dan kunnen we er nog wel wat aan doenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zijn EU-richtlijnen. Uiteindelijk besluit het land zelf wat het met die richtlijnen doet. Zo heeft Duitsland dit hele vingerafdruk in paspoort, optioneel gesteld.
En dit is dus het grote probleem in dit veel te nonchalante land der slapende.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef Tism het volgende:
Ik wil wel protesteren maar niet op een doordeweekse dag want dan moet ik werken, en niet in de regio van de randstad want ik haat dat gebied, ik kom daar liever niet!..
Ok, maar je moet denk ik een aanvraag doen voor een demonstratie ? dat kan dan zeker niet op zondag ?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
En dit is dus het grote probleem in dit veel te nonchalante land der slapende.
Mijn vriendin ook bij de landelijke actie van vorige keer (waar superweinig mensen waren); wilde er geen vrije dag voor opnemen![]()
![]()
![]()
Men snapt echt niet hoe verreikend dit soort maatregelen zijn. En dus slaapt iedereen door tot het te laat is.
Neequote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
Heb je iets te vrezen, TS?
Dat dus..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:16 schreef Chinless het volgende:
ik wil best mee doen. en voor alle zeikers...ik heb niets te verbergen of iets te vrezen, maar ik vindt het wel een grote inbreuk op de privacy.
Al jaren lang doen we het zonder en opeens moet het met vingerafdruk. Flikker toch op.
Op je privacyquote:Op zondag 24 mei 2009 23:16 schreef Chinless het volgende:
ik wil best mee doen. en voor alle zeikers...ik heb niets te verbergen of iets te vrezen, maar ik vindt het wel een grote inbreuk op de privacy.
Al jaren lang doen we het zonder en opeens moet het met vingerafdruk. Flikker toch op.
Juist onschuldige burgers hebben van alle privacy-inperkende maatregelen iets te vrezen.quote:
Inderdaad!..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
En dit is dus het grote probleem in dit veel te nonchalante land der slapende.
Mijn vriendin ook bij de landelijke actie van vorige keer (waar superweinig mensen waren); wilde er geen vrije dag voor opnemen![]()
![]()
![]()
Men snapt echt niet hoe verreikend dit soort maatregelen zijn. En dus slaapt iedereen door tot het te laat is.
Then why care.quote:
Maakt meer indruk dan met 100 mensen op 't Malieveld te gaan staan idd..quote:Op zondag 24 mei 2009 23:22 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
kunnen we niet voor het huis van Balkenende gaan demonstreren?
Hey dat zou een goede zijn.. als het ware een inbreuk plegen op zijn privacy en het zou veel media aandacht krijgen.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:22 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
kunnen we niet voor het huis van Balkenende gaan demonstreren?
Trouwens als ik een nieuw paspoort aan moet vragen en ik krijg er een met RFID erin dan gaat ie toch echt ff de magnetron in om de RFID onbruikbaar te maken
Leg uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef eleusis het volgende:
[..]
Juist onschuldige burgers hebben van alle privacy-inperkende maatregelen iets te vrezen.
Daarbij hebben we er niets mee te winnen.
Daar zijn andere topics voor, maar doe je mee ?quote:
Jij bent een 'zogenaamde' rechten student, ofniet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Ladidadida het volgende:
Heb je iets te vrezen, TS?
Nee natuurlijk niet, ik ben volkomen voor vingerafdrukken en DNA-databanken enzoquote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Daar zijn andere topics voor, maar doe je mee ?
Dit heeft echt werkelijk geen ene reet met elkaar te makenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij bent een 'zogenaamde' rechten student, ofniet?
Dan heb je waarschijnlijk ooit wel eens gehoord van: Innocent until proven guilty.
Een basis grondrecht van iedere burger. Dan snap je ook wel dat de hele assumptie van de verplichte vingerafdruk-afname door de overheid, tegenstrijdig is met dat grondrecht, iedere burger wordt door deze maatregel namelijk als verdachte gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |