abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69588129
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Verklaar jezelf eens nader.

Ik pak de chips vast.
Laat die (nano) chips maar zitten.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Net wat ik al zei... blijf een beetje in de realiteit, de meeste partijen die je opnoemt verkwanselen hun kroonjuwelen als ze daardoor op het pluche kunnen zitten.
Dus als zij in de ass van Europa kunnen kruipen door de coffeeshops te sluiten, zullen ze dat zeker weten doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 31 mei 2009 @ 23:10:12 #52
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69588210
D66 is één van de weinige partijen die het opneemt voor ons beleid cq een minder restrictief beleid, zo niet de enige.
Intelligent, but fucked up.
pi_69588331
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
D66 is één van de weinige partijen die het opneemt voor ons beleid cq een minder restrictief beleid, zo niet de enige.
Dit kan je niet menen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 31 mei 2009 @ 23:20:14 #54
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69588686
Ja. Nu ik:
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit kan je niet menen
Dit kaun je niet onderbouwen
pi_69588871
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja. Nu ik:
[..]

Dit kaun je niet onderbouwen
Sim-pel:

Die Thom de Graaf die een politieke Jihad deed voor de gekozen burgemeester, liet zich in 1 of ander duister achterkamertje tot ongekozen burgemeester benoemen.

Die lui van D66 verkopen hun ouwe moer nog als ze daardoor op het pluche kunnen komen te zitten.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:31:05 #56
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69589163
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sim-pel:

Die Thom de Graaf die een politieke Jihad deed voor de gekozen burgemeester, liet zich in 1 of ander duister achterkamertje tot ongekozen burgemeester benoemen.

Die lui van D66 verkopen hun ouwe moer nog als ze daardoor op het pluche kunnen komen te zitten.
Beetje vergezocht, maar er valt ergens wel een miniem puntje in te ontwaren.
pi_69589234
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Beetje vergezocht, maar er valt ergens wel een miniem puntje in te ontwaren.
Vergezocht
  zondag 31 mei 2009 @ 23:37:00 #58
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69589397
Ja.

D66 is cq was voor gekozen burgermeesters. Thommieboy was de grote voorvechter uiteraard. Dus ja, je kunt beargumenteren dat het vreemd is dat hij dan nu burgemeester van Nijmegen is.

Maar moet een republikeinse partij zichzelf dan niet onmiddelijk na oprichting opheffen omdat ze anders deel uitmaken van het systeem waar ze tegen ageren?
pi_69589490
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:37 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja.

D66 is cq was voor gekozen burgermeesters. Thommieboy was de grote voorvechter uiteraard. Dus ja, je kunt beargumenteren dat het vreemd is dat hij dan nu burgemeester van Nijmegen is.

Maar moet een republikeinse partij zichzelf dan niet onmiddelijk na oprichting opheffen omdat ze anders deel uitmaken van het systeem waar ze tegen ageren?
Het punt is gewoon dat als puntje bij paaltje komt en er dus echt belangrijke knopen doorgehakt moeten worden, dat die lieden van D66 hun eigen ouwe moer aan de duvel verkopen als ze daardoor op het pluche kunnen zitten.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:44:18 #60
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69589659
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het punt is gewoon dat als puntje bij paaltje komt en er dus echt belangrijke knopen doorgehakt moeten worden, dat die lieden van D66 hun eigen ouwe moer aan de duvel verkopen als ze daardoor op het pluche kunnen zitten.

En mijn punt (welke ik hierboven redelijk treffend heb geillustreerd m.i.) is dat je kritiek wat vergezocht is.
pi_69589884
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

En mijn punt (welke ik hierboven redelijk treffend heb geillustreerd m.i.) is dat je kritiek wat vergezocht is.
Gast die lui van D66 hebben hun meest heilige kroonjuwelen verkwanseld.

Ik hoop dat je het begrijpt.... zoniet zal ik het je nog even uitleggen.... Maar mensen die hun grootste principes naar de verdommenis laten gaan, hebben SCHIJT aan alles.
Dus ook aan de kiezer

- knip -

[ Bericht 10% gewijzigd door sp3c op 01-06-2009 10:01:51 ]
  zondag 31 mei 2009 @ 23:53:28 #62
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69589991
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Gast die lui van D66 hebben hun meest heilige kroonjuwelen verkwanseld.
Een destijds belangrijk onderdeel van een gedegen programma met daarachter een duidelijke visie.

Niet het eind van de wereld heur.
quote:
Ik hoop dat je het begrijpt.... zoniet zal ik het je nog even uitleggen.... Maar mensen die hun grootste principes naar de verdommenis laten gaan, hebben SCHIJT aan alles.
Dus ook aan de kiezer
En ik zeg nu voor de derde en laatste keer dat het niet direct gelijk staat aan het verkwanselen van je principes.

Voor uitleg: zie eerste keer dat ik het zei.
pi_69590048
- knip -

[ Bericht 34% gewijzigd door sp3c op 01-06-2009 10:04:09 ]
pi_69785220
TVP
(volg met interesse de discussie maar heb momenteel niets toe te voegen)
pi_69790403

deze zijn op de UK Tv te zien, hoe macaber met die bonnetjeskwestie
pi_69790707
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef RechtseRukker het volgende:

Ok dan.
pi_69794099
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef RechtseRukker het volgende:

Kun je iets specifieker zijn wat er precies "macaber" aan is?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_69796074
Het lijkt op het oog allemaal leuk en aardig, meer veiligheid. Criminaliteitsbestrijding etc. We zijn het er dus mee eens dat dat mag gebeuren. Nu hebben we nog een
redelijk democratisch land, en met zijn allen geven we al onze privacy prijs.

Maar we weten niet wat ons straks nog ooit zal regeren en dan kunnen de rapen gaar zijn. Dan kun je gaan brommen om je eventueel ongewenst geachte politieke mening of gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt, woningmarkt etc. omdat men alles van je weet.

Het verleden heeft die les al geleerd, maar helaas, de mens leert niets van de geschiedenis.

Ook in het verleden begon het met gezondheidsverbetering en criminelen opsluiten en uiteindelijk volgde de grote bulk. Men had toen al geruime tijd goed kunnen "oefenen" en experimenteren en kende het klappen van de zweep.

Courage77.
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2009 @ 13:57:02 #69
145738 superworm
is erbij
pi_69934601
Wat een idioot voorstel om alleen nog te kunnen pinnen in supermarkten vanaf 2012. Heel veel mensen leven van maandsalaris naar maandsalaris, en pinnen vaak 'het restje' gauw contant vóór alle vaste lasten worden afgeschreven. Inclusief mezelf.

In de toekomst kunnen mensen die NIET altijd geld op hun rekening hebben, zoals moi, dus maar gewoon verhongeren?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage donderdag 11 juni 2009 @ 13:58:01 #70
145738 superworm
is erbij
pi_69934651
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69944411
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef superworm het volgende:
Wat een idioot voorstel om alleen nog te kunnen pinnen in supermarkten vanaf 2012. Heel veel mensen leven van maandsalaris naar maandsalaris, en pinnen vaak 'het restje' gauw contant vóór alle vaste lasten worden afgeschreven. Inclusief mezelf.

In de toekomst kunnen mensen die NIET altijd geld op hun rekening hebben, zoals moi, dus maar gewoon verhongeren?
Wat ik zelf hierbij altijd moet denken, is dat we dan op een gegeven moment zijn overgestapt op een wereld waarin geld alleen nog virtueel bestaat.. happy banking..

[ Bericht 0% gewijzigd door Boswachtertje op 11-06-2009 18:12:39 ]
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_69946702
Was net weer een 'mooie' reportage over het nieuwe parkeerbeleid in Amsterdam op het journaal. je moet nu ook je kenteken ingeven
pi_69947401
Tvp
pi_69949762
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef RechtseRukker het volgende:
Was net weer een 'mooie' reportage over het nieuwe parkeerbeleid in Amsterdam op het journaal. je moet nu ook je kenteken ingeven
Heb je daar toevallig ook een online artikel/bron voor? Ben wel benieuwd hoe dit precies wordt ingevuld..

Ik vraag me wel eens af waarom er nog mensen zijn die om meer controle vragen.. Misschien wel omdat er mensen zijn zoals ik die zich afvragen waarom men zoveel controle wil. En daarbij heb je altijd nog de vraag 'wie is die men?' Bestaat die eigenlijk wel?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_70332089
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Ik was ook gewoon een beetje aan het filosoferen over dit onderwerp. Ik vond het wel een rare gedachte dat de fout vaak zit in dat de overheid juist niet alles weet maar alleen een groot deel waardoor er wel misverstanden kunnen onstaan en dat als de overheid echt werkelijk alles zou weten (je gedachten, je angsten, de dingen waarvan je houd, of je het potentieel in je hebt iets geks te doen), er weinig zou kunnen gebeuren. Eigenlijk een beetje zoals in minority report en 1984 samen. Alles word al voorkomen voordat het gebeurd.

Ik vind het bijvoorbeeld ook wel grapig om hier over na te denken: Zou je een situatie zoals in 1984 erg vinden als je zelf een hele hoge positie had? Ik denk het niet.

Ten slotte vind ik dat te veel mensen constant het verhaal van 1984 erbij halen als argument maar het is en blijft maar een verhaal. Als je echt wat wil bereiken moet je met goede argumenten komen. De meeste mensen schreeuwen. "ow god camera's beperken mijn vrijheid" en "straks krijgen we allemaal een chip in onze hand" en "het is 1984 all over again" waarna ze weer lekker verder gaan met het eten van hun boterham met pindakaas.

Edit:
Hier ook zn reactie op de frontpage die er ook nog 2012 bij weet te halen:
[..]

Dit soort reacties zijn gewoon eng. Er zijn teveel mensen die zo praten als het gaat om privacy-beperkende maatregelen. Het voegt niets toe, je schrikt er andere mensen mee af en je bereikt er totaal niets mee. (nou is dit natuurlijk wel de fronpage, dat zegt ookal wat)

Als dit soort gevallen nu al voorkomen, hoe zal het dan gaan als straks (en dat zal gaan gebeuren) alles gekoppeld gaat worden, 1x een fout in het systeem krijg je er dan helemaal niet meer uit.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')