abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2009 @ 22:00:25 #26
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_69364706
TS is familie van padlarf!
Ok stelletje hokboeren
  zondag 24 mei 2009 @ 22:02:09 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69364773
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Pakspul het volgende:
Als wij onze privacy niet inleveren voor veiligheid dan winnen de terroristen
Als wij al onze privacy inleveren hebben de terroristen gewonnen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 mei 2009 @ 22:04:44 #28
236046 NotYou
tigerblood
pi_69364867
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Appelknaller het volgende:
Per 28 juni vingerafdrukken inleveren

Bij de reacties op dit artikel zijn er een paar mensen die menen dat het niet zo erg is om vingerafdrukken af te staan omdat ze niks te verbergen hebben.

Ik heb een ontzettende grafhekel aan mensen die dat vinden. Wat een houding zeg, aan zo'n houding gaat de democratie gewoon kapot!!

Klacht: Mensen die hun privacy opgegeven met het argument dat ze toch niks te verbergen hebben.
Terechte klacht die volledig verpest wordt door de gebrekkige openingspost, ontbrekende onderbouwing en overwaardering van 'de democratie'. Fail dus.
Je suis Charlie Sheen
pi_69364954
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:00 schreef padlarf het volgende:
TS is familie van padlarf!
Dat is idd heel erg ja
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_69365637
Kankerflikkers ze krijgen niks

ze hebben al
  zondag 24 mei 2009 @ 22:24:50 #31
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69365783
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef Pakspul het volgende:
Als wij onze privacy niet inleveren voor veiligheid dan winnen de terroristen
Minds are like parachutes. They only function when open.
  zondag 24 mei 2009 @ 22:25:42 #32
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_69365825
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef washball het volgende:

[..]

Wat is er nou zo verschrikkelijk aan om zo'n id pas je op zak te hebben?
nou, ik heb geen id meer bij me. Kom maar op met die bekeuring, want dat is de enige reden waarvoor die draagplicht is ingevoerd: het spekken van de staatskas.
Fietsen zonder licht? Laat ook je id even zien... hij wordt niet voor niets de boeteverdubbelaar genoemd

Nederland privacyschending vrij! Iedere ID in de plee Alle rijbewijzen/paspoorten/etc in de magnetron
pi_69366798
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:50 schreef Appelknaller het volgende:
Per 28 juni vingerafdrukken inleveren

Bij de reacties op dit artikel zijn er een paar mensen die menen dat het niet zo erg is om vingerafdrukken af te staan omdat ze niks te verbergen hebben.

Ik heb een ontzettende grafhekel aan mensen die dat vinden. Wat een houding zeg, aan zo'n houding gaat de democratie gewoon kapot!!

Klacht: Mensen die hun privacy opgegeven met het argument dat ze toch niks te verbergen hebben.
Waarom gaat de democratie verloren als mensen hun vingerafdrukken laten registreren? Als de meerderheid dat toch wil, dan is het toch democratie. Maar ik snap het wel! Stel: Er is een moord gepleegd en de vingerafdrukken zijn bekend. Dan is het zo dat hoe groter de groep is die zijn vingerafdrukken laat registeren, hoe groter de verdenking op de resterende groep wordt.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_69367997
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom gaat de democratie verloren als mensen hun vingerafdrukken laten registreren? Als de meerderheid dat toch wil, dan is het toch democratie. Maar ik snap het wel! Stel: Er is een moord gepleegd en de vingerafdrukken zijn bekend. Dan is het zo dat hoe groter de groep is die zijn vingerafdrukken laat registeren, hoe groter de verdenking op de resterende groep wordt.
Omdat democratie meer dan de helft plus één is.
  zondag 24 mei 2009 @ 23:17:51 #35
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69368122
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom gaat de democratie verloren als mensen hun vingerafdrukken laten registreren? Als de meerderheid dat toch wil, dan is het toch democratie. Maar ik snap het wel! Stel: Er is een moord gepleegd en de vingerafdrukken zijn bekend. Dan is het zo dat hoe groter de groep is die zijn vingerafdrukken laat registeren, hoe groter de verdenking op de resterende groep wordt.
ooit gehoord van een dictatuur?

het gaat héél makkelijk worden voor een dictator om de mensen onder de duim te houden. DAAR ligt het probleem, als dit was uitgesloten dan nóg zou ik niet mijn dna/vingerafdrukken afgeven, maar ik zou er minder moeilijk over doen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 25 mei 2009 @ 00:44:36 #36
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69370712
Ik heb ook niks te verbergen, maar ben tegen verplichte vingerafdrukken op paspoort.
1984, hier komen we weer.
Terorisme mijn reet, het gaat om vrijheidsinperking.
En daarvoor hebben de geallieerden in 44 en 45 Nederland bevrijdt, zodat we verplicht onze vrijheid moeten afstaan voor "veiligheid" en braaf en netjes als geschaapel op de komende europese diktator wachten?
NEE DANK JE!
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  maandag 25 mei 2009 @ 01:52:30 #37
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69371342
Eens met klacht. Verder is alles al gezegd.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_69371361
Eens met klacht. Verder is alles al gezegd.
pi_69371385
quote:
Op zondag 24 mei 2009 21:38 schreef leppeh het volgende:
Ik heb wel iets te verbergen, oprotten met je zooi.
Verder goede klacht ook. 14.gif
full stops and exclamation marks
pi_69372961
quote:
Op zondag 24 mei 2009 22:45 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom gaat de democratie verloren als mensen hun vingerafdrukken laten registreren? Als de meerderheid dat toch wil, dan is het toch democratie. Maar ik snap het wel! Stel: Er is een moord gepleegd en de vingerafdrukken zijn bekend. Dan is het zo dat hoe groter de groep is die zijn vingerafdrukken laat registeren, hoe groter de verdenking op de resterende groep wordt.
Meerderheid van de tweede kamer? Dat vind ik geen democratie, als er over zulke punten een referendum komt dan mag je over een democratie spreken.
pi_69373045
Ik heb niks te verbergen, TS jij wel?
pi_69373083
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:55 schreef Queque het volgende:

[..]

Sure
Van die regels dat iedereen een id kaart moet hebben dan krijg je geen terroristen:')
Of overal camera's ophangen en dan blaast iemand zich zelf op.. maar wat hij niet weet is dat die gefilmd is
Theo Maassen grapje.. zonde.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:16:39 #43
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69373168
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb niks te verbergen, TS jij wel?
ik wel. en met mij een hoop andere (niet criminele) fokkers.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69373190
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ik wel. en met mij een hoop andere (niet criminele) fokkers.
Wat heb je te verbergen dan
  maandag 25 mei 2009 @ 09:18:46 #45
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69373228
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:17 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Wat heb je te verbergen dan
mijn leven? alles wat ik doe op een hele dag?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 25 mei 2009 @ 09:20:00 #46
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69373252
in tegenstelling tot de meesten hier (blijkt) kan het mij wel schelen dat de overheid dingen weet over mij.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69373262
Niks te verbergen...
Maar mooi niet.

1) Je weet nooit welke idioten er aan de macht komen en waarvoor die database mis-, gebruikt gaat worden in de toekomst.
pi_69373293
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

mijn leven? alles wat ik doe op een hele dag?
Dat weten ze echt niet door een vingerafdruk hoor. ___!!11!!
  maandag 25 mei 2009 @ 09:23:24 #49
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69373332
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:21 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dat weten ze echt niet door een vingerafdruk hoor. ___!!11!!
maar het draagt wel bij. of moet ik maar afwachten, tot het te laat is?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69373430
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

maar het draagt wel bij. of moet ik maar afwachten, tot het te laat is?
Te laat voordat ze het wel weten? Misschien dat er dan is door sommige mensen wordt gewerkt. Zou een hele vooruitgang zijn. Dan moeten die tokkies en allochtonen ook gaan werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')