21:30 Undercover in Nederlandquote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:Met de verborgen camera als het perfecte wapen, worden allerlei duistere zaken ontmaskerd door Alberto Stegeman en zijn team. Vele strafbare feiten die overal en dagelijks onopgemerkt plaatsvinden, zijn blootgelegd. Maar ook op maatschappelijk niveau zijn diensten bewezen, zoals bleek bij het testen van de beveiliging van de internationale luchthaven Schiphol, waarbij er zelfs in werd geslaagd om een nepbom aan boord van een vliegtuig te plaatsen. Dit seizoen haalt Alberto wederom zaken boven water, die de verbazing te boven gaan.
Omdat je ergens je gal moet spugen en je moet beklagen over het niveau van sbs6quote:
Ik had liever gewoon een weekje geen rijbewijs meer gehad hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef ouderejongere het volgende:
Hij komt er nog goed vanaf.
Ja, maar het ligt eraan hoe ze het verwoordden he. Zeiden ze niet iets als 'vanaf welke snelheid'?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:44 schreef Space-Chinees het volgende:
Zit wel een fout in de sms prijsvraag.
Rijbewijsinvordering bij 50 of 80 km overschrijding? Allebei toch?
Oh ja!quote:
Oooeh wist ik niet niet.. HEERLIJKquote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef fespo het volgende:
vanavond by peter eindelijk eens niet van die saaie onderzoeken maar oplichters bashen
Ja idd het is niet allemaal zijn schuld imo.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:52 schreef ASroma het volgende:
al die linkshangers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straks raak ik mijn plekkie kwijt en kan ik met mijn onkunde niet meer invoegen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat er straks toch gewoon weer met 140+ vandoorquote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Salatrel het volgende:
dochter zit alleen thuis maar wel op zn gemak de videobeelden bekijken
zoveel haast heeft ie blijkbaar niet
Hoe oud is zijn dochter? 21?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
Wat doet zn dochter ? een beroepscriminineel ofzo ?
Tegen de klap niet.. maar wel tegen schaafwonden.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmm, ik heb geleerd bij motorrijles dat helmen boven de 35 km'h niet meer helpen
Goed punt jaquote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Tegen de klap niet.. maar wel tegen schaafwonden.
Das waar.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed punt ja
Maar hij zei toch duidelijk als je onderuit klapt
"op je plaat, populair gezegd"quote:Op zondag 24 mei 2009 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Goed punt ja
Maar hij zei toch duidelijk als je onderuit klapt
Dat doen ze ook maar hebben ze eruit gekniptquote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef ASroma het volgende:
die kop van die agent: "we willen je best wegbrengen hoor, voor een wederdienst"
wat een falers die vriendjes, eindelijk een kans op een succesjequote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Demon_Hunter het volgende:
Haha LOPEN wat een n00b
doen zoveel mensen hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, rechterhand linkeroor zou best ingewikkeld zijn he
en ze kan rijdenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:05 schreef brascoo het volgende:
wat een geil wijf en wat een mooi lichaam.
vrouwen neem hieraan een voorbeeld
Ik ookquote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef Salatrel het volgende:
wel een pechvogel hoor die chick
ik ben zelf nou ook niet echt een voorbeeld wat betreft net rijgedrag maar ik heb mijn beginnend bestuurder periode doorlopen zonder een punt of zelfs maar een bekeuring te krijgen
dan ben je nog beginnend bestuurderquote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik heb 'm pas een jaar
Wegrennende taxiklanten?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom hoeven taxichauffeurs nou weer geen gordel
hier komt nog 3x in de week een srv wagenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef WcPot het volgende:
Melkboer zijn die er nog. Die melk bij de deur afzetten
'Bij welke snelheid'. De vraag zou dus incl. km-correctie worden begrepen.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja, maar het ligt eraan hoe ze het verwoordden he. Zeiden ze niet iets als 'vanaf welke snelheid'?
het kan ergerquote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Natasha froger .. over droeftoeters gesproken..
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:34 schreef sinadO het volgende:
Noem hem Johan B wat je wil, op zijn rijbewijs staat VAN BURG. Pwnd.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:36 schreef ouderejongere het volgende:
Als Johan B niet te hard rijdt zal hij nooit door de politie worden opgepakt.
Hey Peter..quote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou mooi zijn als die volgwagens werden aangehouden door Jos en Ger
Vaak wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:07 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar ehm. dat tracing systeem werkt toch gewoon werldwijd of niet soms
Idd, nu is die gast mooi zijn motor kwijt, terwijl ie gewoon stond toe te kijken hoe dat ding naar het buitenland werd vervoerdquote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Had 'm gewoon gelijk uit die tuin gehaald, klaar.
als je had opgelet hebt, had je geweten dat er nu een nieuw verhaal komt swa.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moeten nog 3 kwartier vullen ofzo, maar het verhaal is wel beetje over nu al heb ik het idee
Verbaasde mij ookquote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Kost zo'n bierfiets 22k?
Jeweet, ik combineer Peter R met chickies hosselen op MSNquote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
als je had opgelet hebt, had je geweten dat er nu een nieuw verhaal komt swa.
Schijnen in Polen ook erg populair te zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat moet je er trouwens mee?Een motor ok, maar een bierfiets....
Bijbaantje als 16 jarige.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef Salatrel het volgende:
ik heb zelf op zon afdeling gewerkt bij de politie in rotterdam.
het ligt een beetje aan de dader indicatie. een aangiften zonder daderindicatie of signalement zal minder snel iets mee gedaan worden.
dit is echter zo duidelijk dat je zou denken dat ze er meteen in ieder geval even een belletje er aan wagen
ik was 19 ofzoquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik was 19 ofzowas verder wel relaxed hoor. af en toe een ritje om spullen weg te brengen of videobanden ophalen enzo.
ritje naar amsterdam (leuk als je nooit in amsterdam ben geweest om dan zonder navigatie het hoofdbureau te vinden)
Om aan te toen hoe faal het is ..quote:Op zondag 24 mei 2009 22:37 schreef koemleit het volgende:
waarom horen wij dat hij in de wacht staat.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat weet u ervan?
"Nou ja, ja dat er een bierfiets verduisterd is."![]()
![]()
Ja idd hoe fucking fucking dom kan je zijnquote:
Viel mij ook al op.. oooh peter r komt in actie.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
Wel een mooi bad.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Een boef
Wat een triest kutwoord is dat, ik moet dan altijd aan Bassie en Adriaan denken
dat komt omdat dit peter op zijn best is. mensen confronteren. niet die saaie verhalen dat er in 1980 iemand is verdwenen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef WcPot het volgende:
Er is nog nooit zo veel gereageerd op Peter R. de Vries in de klaagbaak voor zo ver ik weet.
Mjaah ik spam het topic gewoon vol.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:57 schreef WcPot het volgende:
Er is nog nooit zo veel gereageerd op Peter R. de Vries in de klaagbaak voor zo ver ik weet.
HAHAHAHAA DIE HEBBEN WE IDD NOG NOOIT GEZIEN MAN!!!!!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:36 schreef Laertes het volgende:
Ongetwijfeld een repost, maar ik vind het alsnog redelijk zielig.
[ afbeelding ]
Tenzij het je zus is. De programmering van Peter is per saldo gewoon top. En in deze uitzending zet hij de politie ff lekker te kijk. Stelletje nono's bijmekaar daar bij die lokale buro'squote:Op zondag 24 mei 2009 23:00 schreef fespo het volgende:
[..]
niet die saaie verhalen dat er in 1980 iemand is verdwenen.
DIE tokkiebuurtquote:Op zondag 24 mei 2009 21:41 schreef sinadO het volgende:
Kijk die tokkiebuurt waar Van Burg woont ook.
Daarna weer undercover in nederland ?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatste keer Peter voor de zomerstop volgende week
redt mijn vakantie dacht ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Daarna weer undercover in nederland ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |