Tijnbrein heeft nog wat goed te maken!!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef Murmeli het volgende:
hmmmmz best jammer....
afreageren op iemand anders die je niet lief vindt?
Kan je dan wel liggen met de kindjes?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok
Kom je hierheen? Ik zit met de kindjes!
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was toen ik zwanger was altijd vrolijk
Maar mn ex werd dus altijd kwaad, ben heel blij dat ik daar nu niet meer tegen hoef te 'vechten'
Neuken?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.
Oh ja dat is waar.quote:
Het is ruim 7 jaar geleden hoor, nu ben ik niet zwanger en word ik het ook nietquote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En het gaat over zwangerschap. Daar gaat mijn zin.
Moet me ff afreagerenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja dat is waar.![]()
Wat had je in gedachten?
Dat vind jij wel geil, neuken met iemand die geen zin heeft?quote:
Oequote:Op zondag 24 mei 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eer jij hier bent, liggen ze in bed
Ik heb een heel fijn bed
Kom maar op dan.quote:
Dat verander ik welquote:Op zondag 24 mei 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind jij wel geil, neuken met iemand die geen zin heeft?
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....quote:
Kom jij maar hierheenquote:
Met een oranje dekbedovertrekquote:
Is goed. PM je adres maar.quote:
Ze heeft zelf dat deel van dr post weggehaalddat daarover gingquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....
Ik heb hem niet verwijderd maar hetgeen wat er stond vervangen voor eenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dat. ik ben wel nieuwsgierig waarom precies. dan weet ik ook wat ik de volgende keer iig niet mo0et posten....
Nee=ja bij jou dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat verander ik wel
En een beetje tegenstribbelen mag best
Ik wel. De vraag is of jij voldoende gevoel voor humor hebt om mijn humor te begrijpen.quote:
Alsof ik let op je dekbedovertrekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een oranje dekbedovertrek
Lekker tegen elkaar aan kruipen en je warme lichaam voelen
Ach gosj, meneer denkt slimmer te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel. De vraag is of jij voldoende gevoel voor humor hebt om mijn humor te begrijpen.
Als ik Nee zeg en dat bedoel ik ook dan weet je datquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof ik let op je dekbedovertrek
Ik let op je lichaam! Kan mij dat dekbedovertrek verrekken.
Just checkingquote:Op zondag 24 mei 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik Nee zeg en dat bedoel ik ook dan weet je dat
'k ga eerst wel ff met de fiets door de polder crossen.quote:
Gister nouk al vandaag jij en Jannuk...ligt het aan het weer ofzo ?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
Thnx allemaal, jullie zijn lief.
Emotionele rollercoaster
ah ok nu zie ik het ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verwijderd maar hetgeen wat er stond vervangen voor een
Maar de inhoud liet niets te raden over. Ik had een gedeelte aangepast maar je post er op kon je uit op merken wat er gestaan heb.
Niet jouw fout
Afgesproken.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Jannuk het volgende:
[..]
'k ga eerst wel ff met de fiets door de polder crossen.
Tot latersDan hou ik je eraan!!
Je zou het bijna denken inderdaad. Wie is er morgen aan de beurt?quote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister nouk al vandaag jij en Jannuk...ligt het aan het weer ofzo ?
Ah je gaat later deze weekt toch weer afspreken met je verloofdequote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb zin om zachtjes in iemands nek te bijten
zo maar eens koken dan
Don't know...quote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ah je gaat later deze weekt toch weer afspreken met je verloofde
quote:
Ik heb nog plekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb zin om zachtjes in iemands nek te bijten
zo maar eens koken dan
Ik leg nergens de relatie tussen gevoel voor humor en de aan-/afwezigheid van intelligentie hoor.quote:
Jammerquote:
Ja dat was nog ff spannend tochquote:
Dat is toch echt het bewijs dat je het niet hebt.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leg nergens de relatie tussen gevoel voor humor en de aan-/afwezigheid van intelligentie hoor.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
Dat is toch echt het bewijs dat je het niet hebt.
Hoiquote:
tijnquote:
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken inderdaad. Wie is er morgen aan de beurt?
Degene die ik wil is niet hierquote:Op zondag 24 mei 2009 19:20 schreef Tally het volgende:
[..]Ik ook. Want mijn wederhelft heeft geen zin
[..]
Ik heb nog plek
Ik niet, ben morgen jarig en krijg leuk bezoekquote:Op zondag 24 mei 2009 19:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk ikke. moet weer naar mn werk, moet naar de arbo arts ook nog.heb er zo'n zin in!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |