Ik ben altijd op maandag werkeloos.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zomaar een dagje vrij dan of heb je nu al lekker vakantie?
Hele dag in de zon zitten is ook niets voor mij hoor...
al is het vijf minuten lopen naar een enorme waterplas hier in de buurt waar je lekker kan liggen, maar op een dag als vandaag is het net hutjemutjeZandvoort-naast/op elkaar
Dan liever gewoon een opblaasbadje in de achtertuin![]()
Define "er".quote:
om lekker in de zon te gaan zittenquote:
Dat doe ik al.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om lekker in de zon te gaan zitten
idem hierquote:
mepquote:Op maandag 25 mei 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
Goh, even een wespennest vanonder de tafel weggehaald. Fijn, zo'n pissed off beest die denkt dat hij onze tuintafel zo kan kraken in de schuur.
Ik was het niet. AL is staquote:
Ik heb het gewoon als eis neergelegd toen we aan het onderhandelen waren om mij daar te houden. Ik wilde eigenlijk weg, zij wilden me niet weg hebben. Nou ja, ik mocht zeggen wat mij kon overhalen daar te blijven. Een van de dingen was meer vrije tijdquote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goede zaak... zou ik ook wel willen, dagje minder werken
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Surveillance-Driewieler
Vast oud voor jullie, maar deze ken ik nog niet
Ja, iemand met nog enige humor qua nickname. Beter dan de zoveelse "kanker" dit of dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:26 schreef Frutsel het volgende:
Surveillance-Driewieler
Vast oud voor jullie, maar deze ken ik nog niet
quote:
Ah, vandaar geen PI gebruik.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef JortK het volgende:
Wel vanaf de mobiel trouwens, maar dat gaat nog vrij simpel met een e71
Wat is een E71 btw? Ik ben n00bielquote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef JortK het volgende:
Google jij tamago dan op?quote:
scherp +1quote:Op maandag 25 mei 2009 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, anders hebben we het hier over een seriemoordenaar die nog meer slachtoffers gaat eisen.
ja, is makkelijk he?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef JortK het volgende:
Zaanse mayoquote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Lekker voorraad aan het inslaan voor INdonesie
- 2 tubes Zaanse mayo
- 1 tube mosterd
- 2 rookworsten
- 2 salamiworsten
- pak Brinta
- blikjes Spam
Tja, verder heb ik niet heel veel om mee te nemen, ik wil alleen wat decoratieve led-verlichting halen bij de Praxis of zo. Maar dat neemt ook niet heel veel ruimte in
En ik zit aan de Krupuk van Conimex.. echt slecht maar wel lekker..
No problemo. Kwalitiet mag je gewoon niet vergeten.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Curry! Staat OOK op het lijstje om nog te halen. Dank je!
Ik heb een handdoek op mijn stoel gelegd, telt dat ook?quote:
Nee, zeker niet.. moet ook leverpastij halen trouwens, van die kleine ronde kuipjes die zo 10.000 jaar ergens kunnen liggen zonder dat de smaak aangetast wordt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
No problemo. Kwalitiet mag je gewoon niet vergeten.
Hihi, ik schreef kwalitiet.
Ik moest me vanochtend aftrekken en heb het met een handdoek afgeveegd, telt dat ook?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een handdoek op mijn stoel gelegd, telt dat ook?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, heb ook zalmfilet gekocht trouwens, dus die schuif ik nu direct maar naar binnen. Kijken offie een beetje smaakt in vergelijking met die super-verse die ik in Indonesie soms koop.
Ik weet echt niet waarom vis hier zo belachelijk duur en zo slecht van kwaliteit moet zijn. Niet alleen zalm. We wonen nota bene aan zeequote:Op maandag 25 mei 2009 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij smaakt minder sterk inderdaad en lijkt wel vet of zo.Dat is een teleurstelling van 2.79
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |