quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef Vlindur het volgende:Tan, fijn dat je morgen voor een echo mag!
Sorry dat ik hier niet zoveel post en reageer, maar ik voel me nog niet zo thuis hier. Dat ligt niet aan julllie hoor, maar aan mij. Ik vertrouw het allemaal maar niet zo. Mn buik groeit niet, ben niet misselijk en weet gewoon niet wat ik er van moet denken.
Ik heb er geen reden toe, ik weet het. Maar sja.. Komt vanzelf wel goed hoop ik,.
Vlindur, je moet je in ieder geval niet vergelijken met mij bijv. Ik ben zwanger van de zesde, logisch dat die buik snel groeit, de rek is er helemaal uit. Ik zie dat zelf ook als alleen maar vervelend, ik kan het niet verbergen en pas veel kleding niet meer, terwijl de baby nog maar 2 cm is of zo. Als het nog een dikke buik van een groeiende baby is... maar ik ben gewoon dikker omdat mijn darmen uitzetten. Ook niet erg flateus
Meestal begin je met een week of 11 echt te merken dat je broek wat strakker zit, maar het hoeft niet. Met een week of 12-13 komt de baarmoeder boven het schaambot uit, dus dan begin je echt dikker te worden van een groeiende baby.
En dat je niet misselijk bent is toch heerlijk, had ik bij de eerste twee zwangerschappen ook niet, en ik verlang daar best weer naar terug

Nu ben ik trouwens ook minder misselijk dan de vorige zwangerschap, en dat maakt me ook weer onzeker, dus ik snap je gevoel wel een beetje hoor. Maar goed, je bent al een aardig eind op weg naar de 'veilige' zone... nog drie weken en dan begint de fijnere periode.