Sì! Maar uiteraard gewoon een compliment richting jou. Ben zelf met heel veel andere dingen bezig waarvoor ik weer complimenten krijg, dus ik moet dat ook doorgeven.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:00 schreef DIGGER het volgende:
Waarschijnlijk op dezelfde lokatie, slechts met minder informatie?
Mwah, een bedrag van 4 miljoen is niet zo veel meer. Het risico als hij matig presteert is slechts een deel van die 4 miljoen. Als hij wel goed past en presteert, is hij zo een veelvoud waard.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pastore is top. Daar gaat Palermo heel veel plezier aan beleven. Hij is nog wel heel erg jong. Ik zou hem verhuren voor een seizoen en dan terughalen
Fontello deed het goed bij Tigre al is dat een goed ingespeeld team met een goede coach. Ik vind het moeilijk om in te schatten hoe hij het in de Serie A gaat doen. Ik vermoed goed, maar het blijft een risico
Zijn voorganger deed het super bij Tigre en redelijk tot matig in Brazilie
Een speler halen die tot zijn 22e in de primera B speelde en pas een seizoen in primera speelt is altijd een groot risico. Zeker om er dan 4 miljoen euro voor te betalen
Vandaag pas bekend gemaakt: 29 Juli wordt het competitieschema gepresenteerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:49 schreef dndiek het volgende:
Weet er iemand hier wanneer het competitieprogramma voor 2009/2010 bekend wordt gemaakt?
Dank jequote:Op maandag 13 juli 2009 21:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vandaag pas bekend gemaakt: 29 Juli wordt het competitieschema gepresenteerd.
Tof ding.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de OP van het nieuwe seizoenstopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |