Gaat ie een glazen kistje voor je huilen?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt. Net deze week over gepraat met een flatsmeiske maar ik wil graag de sproeten houden maar de roodheid moet weg. Dat ging lastig worden maar ik ga in september weer heen want je mag niet in de zon en ik hou wel van de zon en de zon van mij.
Ik ga als sneeuwwitje begraven worden. Mijn broer is opperdwerg. Tof hè.
Nou ja, wat gaaf!Je bent gewoon weer terug op je oude stekkie met je beste vriendjes!!
![]()
En zo zie je maar weer, Karma is zo'n bitch nog niet. Gefeliciteerd joh!
Hey Manu, geen fucked up Russen gezien daar?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef Manu82 het volgende:
fipo
Nee, waren iets van 80% Duitsers en de rest was Belg of Engelsquote:Op zondag 24 mei 2009 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Manu, geen fucked up Russen gezien daar?
En dat is wel waar hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gaat ie een glazen kistje voor je huilen?![]()
Ja ik hou ook wel van de zon maar ik ben er nu even uit. Ik kreeg echt hartkloppingen![]()
![]()
Maar ik duik er zo wel weer in, heerlijk! Nu kan het nog.
Jaaaaa goed he.
Nee, soms is Karma best te pruimen.
Wie goed doet, goed ontmoet![]()
![]()
![]()
Ja, bij een ander vind ik ze enigquote:Op zondag 24 mei 2009 16:02 schreef Noek het volgende:
Sproeten zijn óók leuk. Nog even en ik ben één sproet. Ofwel, een neger.
[..]
En dat is wel waar hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Want wat je zaait, ga je oogsten.
Oh jee, hartkloppingen. Kan da??Van de zon??
Mijn accu is bijna leeg. Tijd voor een boek. Bitchposse. Echt een stom boek. Gaan ze zichzelf snijden. Waarom zou je dat doen? Maar het is ook een manier om van je sproeten af te komen.
Dan maak je er toch zelf eentje aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen geen feedback topic meer staan
En bedankt hè.....nu tijd om het vuil van mij af te schrobben, de douche wachtquote:Op zondag 24 mei 2009 16:14 schreef Talitha het volgende:
Owh, tis gewoon deze NMNS, Is een Nederlandse versie blijkbaar.![]()
[GC Voetenterug] Een antwoord op alle vragen
Laters smeerpoets.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En bedankt hè.....nu tijd om het vuil van mij af te schrobben, de douche wacht
208+1 en een TR en een FB topicquote:
Je had er vast meer van verwacht hè?quote:
Ja, dat zijn wel de lichtpuntjes in mijn armetierige bestaanquote:Op zondag 24 mei 2009 16:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je had er vast meer van verwacht hè?![]()
Ik ga weer ff wat nuttigs doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |