GMTAquote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef kingmob het volgende:
Ik krijg trouwens zin om naar de dierentuin te gaan van dit topic
Indirect wel, als de pan gloeiend heet wordt, ja, dan wordt de plaat ook warmquote:Op zondag 24 mei 2009 17:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik dacht dat een inductieplaat niet heet werd
Nope. Ik heb al last van de heuvels in Limburg, en mijn oren klappen al dicht als ik met de trein door de spoortunnel ga in Bestquote:
Serieus? Hmm... Dan ga ik zo weer buiten op mijn ligbed studerenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haaaigeniet er maar van. Het schijnt vanavond nog ergens te gaan onweren.
Doen! Buiten studeren.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Hmm... Dan ga ik zo weer buiten op mijn ligbed studeren
Alleen de kookplaat zelf wordt heet.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik dacht dat een inductieplaat niet heet werd
Jaquote:
Ik verschillende kerenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ooit wel eens in het Noorder Dierenpark geweest?
Das al beterderquote:
Een meet in de dierentuin.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:55 schreef kingmob het volgende:
Ik krijg trouwens zin om naar de dierentuin te gaan van dit topic
Hoi autoquote:
Neequote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ooit wel eens in het Noorder Dierenpark geweest?
Haha, dat heb ik altijd in bed, maar het ligbed valt wel meequote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Murmeli het volgende:
op een ligbed studeren....klinkt best goed... alleen val ik daarvan in slaap.
vandaag slaap ik overal van in slaap overigens... gisteren kwamen we om 1 uur in het hotel na avondje veel te veel lekkere rode wijn en lekker eten en vanmorgen ging de wekker om 7 uur...![]()
we hingen net ff op de bank en vielen allebei al in slaap......
Niks mis mee toch.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:04 schreef Murmeli het volgende:
op een ligbed studeren....klinkt best goed... alleen val ik daarvan in slaap.
vandaag slaap ik overal van in slaap overigens... gisteren kwamen we om 1 uur in het hotel na avondje veel te veel lekkere rode wijn en lekker eten en vanmorgen ging de wekker om 7 uur...![]()
we hingen net ff op de bank en vielen allebei al in slaap......
Hahaha dat voel ik ook altijd alleen het maffe is dus wel dat het maar 1 van de 2 richtingen gebeurdquote:Op zondag 24 mei 2009 17:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nope. Ik heb al last van de heuvels in Limburg, en mijn oren klappen al dicht als ik met de trein door de spoortunnel ga in Best
quote:
Echt zo'n fijne dierentuin!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik verschillende kerenAanrader hoor kingmob!
Wat moet ik doen om het weer goed te maken?quote:
Okequote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik wil voorlopig het woord 'meet' niet meer horen.Ik wordt 'meetvoorstellen' moe!
ehhhhhquote:Op zondag 24 mei 2009 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
Wat moet ik doen om het weer goed te maken?
Nee ik weet van niks.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet jij nou nog niet hoe het zit?
Ik heb een auto en weinig werk de komende weekquote:
Dat ik van niks weet?quote:
Haha, dat is een eindjequote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb een auto en weinig werk de komende week
hint hint
Checked google maps... 2 uur rijden, wow
Haha, nee sorry ik ben druk. Sowieso zou ik al met vrienden heen gaan. Fotografie wedstrijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
hint hint
wel als je net als ik nog naar huis te moet zometeenquote:
Ja!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:
2 uur rijden is toch niet zo heel ver.Stelletje aanstellerige randstadmensen...
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, nee sorry ik ben druk. Sowieso zou ik al met vrienden heen gaan. Fotografie wedstrijd.![]()
2 uur rijden is toch niet zo heel ver.Stelletje aanstellerige randstadmensen...
Voor mij 2,5 , maar dat heeft me ook nooit tegengehouden hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
hint hint
Ik dus ookquote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
2 uur rijden is fucking lang als je files meetelt en bedenkt dat je ook terug moet
En ik ben brabander
Niet als je het elke dag doet (vind ik)quote:Op zondag 24 mei 2009 18:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor mij 2,5 , maar dat heeft me ook nooit tegengehouden hoor.
Bovendien, autorijden is tof
Haha, je moet 't zelf weten hoor. Maar het is echt een heel toffe dierentuin.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
2 uur rijden is fucking lang als je files meetelt en bedenkt dat je ook terug moet
En ik ben brabander
lief vriendjequote:Op zondag 24 mei 2009 18:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wel als je net als ik nog naar huis te moet zometeen
Dieren fotograferen is verder wel gaaf hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 18:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, je moet 't zelf weten hoor. Maar het is echt een heel toffe dierentuin.
Waar woon jij dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:12 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, en het is eigenlijk 2 uur en 13 minuten
Rotterdam, ben van oorsprong brabander, dan wordt je nooit een randstedelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |