Ze lieten het eens op tv zien en was gewoon echt beetje ontroerendquote:
Mooi filmpjequote:Op zondag 24 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katjes.Maar vind het prachtbeesten en lijkt me geweldig die ook eens lekker te knuffelen enzo.
![]()
Een beetje zoals dit (een leeuw)
![]()
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Best raar, ook niet als je je neus dichtknijpt?
Heb ik ook altijd gehad. Kan het pas sinds een jaartje, van de een op de andere dag kon ik het.. echt vaag!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is me onder water tot nu toe nog nooit gelukt.
En ik heb het lang genoeg geprobeerd, heb me er maar bij neergelegd dat duiken niet voor mij is weggelegd.
(Ik kwam niet dieper dan een meter of 4 n dan voelde het alsof ik zou klappen, in de bergen doet het niet pijn btw, vliegen nooit gedaan. t lukte gewoon niet.
Tsja je moet toch op een of andere manier zieltjes winnen voor de goede zaak.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mooi filmpje(staat in m'n favorites). Beetje jammer van de christelijke boodschap die er bij gepropt wordt
Oh die boodschap heb ik niet gezien. Filmpje is briljant. Das liefde.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Mooi filmpje(staat in m'n favorites). Beetje jammer van de christelijke boodschap die er bij gepropt wordt
Dat zijn dieren.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh die boodschap heb ik niet gezien. Filmpje is briljant. Das liefde.
Vandaar ook de PIquote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, die kunnen toch ook mensen liefhebben
Ja tuurlijk kan dat.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, die kunnen toch ook mensen liefhebben
Ooh zo. Begreep je verkeerd.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vandaar ook de PI![]()
Ik vind dieren daarin juist vaak een stuk vrijgeviger dan mensen.
Waarom zijn katten tof?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Begreep je verkeerd.![]()
Dieren zijn tof, zeker katten en katachtige.
Dieren zijn eerlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zijn katten tof?
Ik heb zelf vrij weinig met dieren. Liever gezegd helemaal niks eigenlijk.
Katten zijn zo lekker eigenzinnig, luisteren niet naar je als ze niet willen, doen hun eigen dingetje en ze zeggen ook altijd dat katten mensen heeft, een mens heeft geen katten.quote:
En gisteren wilde je mn hond nog wel voor me uitlaten.... not done!quote:Op zondag 24 mei 2009 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zijn katten tof?
Ik heb zelf vrij weinig met dieren. Liever gezegd helemaal niks eigenlijk.
Dan mag je me toch eens uitleggen hoe. Sinds mijn ervaring in de kabelbaan durf ik helemaal niet eens meer te proberen hoe een vliegtuig me bevalt. Toch lastig als ik voor mijn werk eens naar Chicago zal moeten..quote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd gehad. Kan het pas sinds een jaartje, van de een op de andere dag kon ik het.. echt vaag!
Mee eens behalve dat hij midden in de nacht boven op mijn hoofd gaat liggen, da's een beetje jammerquote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef vencodark het volgende:
Katten zijn zo lekker eigenzinnig, luisteren niet naar je als ze niet willen, doen hun eigen dingetje en ze zeggen ook altijd dat katten mensen heeft, een mens heeft geen katten.![]()
Katten doen raar en zijn gewoon ongelooflijk schattig en lief en snoezig enzo.
Dat is waar.quote:
Net mensen dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten zijn zo lekker eigenzinnig, luisteren niet naar je als ze niet willen, doen hun eigen dingetje en ze zeggen ook altijd dat katten mensen heeft, een mens heeft geen katten.![]()
Katten doen raar en zijn gewoon ongelooflijk schattig en lief en snoezig enzo.
Hoe praat ik dit goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En gisteren wilde je mn hond nog wel voor me uitlaten.... not done!
Niet, ben hevig teleurgesteldquote:
Kauwgom kauwen wil wel eens helpen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan mag je me toch eens uitleggen hoe. Sinds mijn ervaring in de kabelbaan durf ik helemaal niet eens meer te proberen hoe een vliegtuig me bevalt. Toch lastig als ik voor mijn werk eens naar Chicago zal moeten..
quote:
Dat hoort toch bij de afwas?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:32 schreef DR34M3R het volgende:
Leuk klusje dat er bij komt nu. Gasstel schrobben. Zojuist de spinazie over laten koken
quote:
Ik heb mijn kat even gevraagd waarom hij tof is. Hij keek me aan alsof ik gek was geworden. Ik denk dat hij zichzelf dus niet tof vindt.quote:
Je vraagt je kat waarom hij tof is! Natuurlijk kijkt hij je dan aan alsof je gek bent.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat even gevraagd waarom hij tof is. Hij keek me aan alsof ik gek was geworden. Ik denk dat hij zichzelf dus niet tof vindt.
Sorryquote:
Dat is een goede reden.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Ofresca het volgende:
En hierom natuurlijk!
http://icanhascheezburger.com/
Zo kijken katten toch altijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je vraagt je kat waarom hij tof is! Natuurlijk kijkt hij je dan aan alsof je gek bent.
Gaaaaafquote:Op zondag 24 mei 2009 17:38 schreef Ofresca het volgende:
En hierom natuurlijk!
http://icanhascheezburger.com/
Nou heb je ut helemaal verprutstquote:
Juist niet! Mensen luisteren, willen graag aardig gevonden worden, gaan om met de mensen die hun aardig vinden, doen hun best etc. etc.quote:
Dieren blijven ook bij mensen die hen mishandelenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist niet! Mensen luisteren, willen graag aardig gevonden worden, gaan om met de mensen die hun aardig vinden, doen hun best etc. etc.
Katten gaan juist bij diegene liggen waarvan ze weten dat ie een hekel aan katten heeft.![]()
Katten.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dacht dat dat bij honden zo was. Katten lopen volgens mij weleens weg van huis, bij jaloezie of indringers enzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dieren blijven ook bij mensen die hen mishandelen
quote:
Oke, ik begin het te begrijpen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist niet! Mensen luisteren, willen graag aardig gevonden worden, gaan om met de mensen die hun aardig vinden, doen hun best etc. etc.
Katten gaan juist bij diegene liggen waarvan ze weten dat ie een hekel aan katten heeft.![]()
Katten.
Dat is liefquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JaWaarom wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze lopen weleens weg, maar lang niet altijd.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat dat bij honden zo was. Katten lopen volgens mij weleens weg van huis, bij jaloezie of indringers enzo.
Dat maakt eerder dat ik dieren nog veel leuker vind dan mensen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze lopen weleens weg, maar lang niet altijd.
(Kijk maar naar die programma's op animal planet)
Ik dacht dat een inductieplaat niet heet werdquote:Op zondag 24 mei 2009 17:52 schreef tijnbrein het volgende:
Ik laat net een kopje met rijst over mijn inductieplaat vallen allemaal aangebrande rijst. Het lijkt wel alsof ik aan het BBQen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |