Dan heb je dus dit bericht. Oké, mischien is het niet heul netjes wat die halve belgen daar doen, maar dan krijg je dus dit soort reactiesquote:Menigte vechtersbazen keert zich tegen politie
Nederland - door Redactie op 24-05-2009 @ 13:45
Een grote groep mensen heeft zich in de nacht van zaterdag op zondag in Tilburg tegen de politie gekeerd. Vanuit de menigte werd met stoelen, flesjes en blikjes gegooid. Agenten waren volgens de politie genoodzaakt de wapenstok te gebruiken.
Dit gebeurde nadat de politie had ingegrepen bij een flinke vechtpartij op de Heuvelring, waarbij ze een 21-jarige Tilburger arresteerde. In totaal hielden agenten drie mensen aan. Een 19-jarige Tilburger werd gearresteerd omdat hij spuugde en sloeg richting agenten. Een 18-jarige Roosendaler ging een agent te lijf en bedreigde hem.
quote:Op zondag 24 mei 2009 @ 13:49 schreef Haagse-Harry het volgende:
Ik zou ze godverdomme allemaal de tyfus meppen ... stelletje mafkezen
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef sjonbeton het volgende:
wat doe je stoer kom naar roffa centraal dan
Is dat buiten?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef sjonbeton het volgende:
ik ga je geven pikquote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef sjonbeton het volgende:
Nou Ritmo, ik heb jou anders ook al een paar keer betrapt op een nogal grote mond op de FP.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
Goede klacht. Net als die figuren die op deze site even een grote bek hebben over 'die trieste sportschool-types' enzo.
Tegen wie?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nou Ritmo, ik heb jou anders ook al een paar keer betrapt op een nogal grote mond op de FP.
Met name tegen mensen die één of meer van de volgende kenmerken bezitten:quote:
woonplaats: voorburgquote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef sjonbeton het volgende:
mensen die niet doorhebben dat het een grapje isquote:
Ik heb niets tegen mensen die af en toe een blowtje doen hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Met name tegen mensen die één of meer van de volgende kenmerken bezitten:
- Lang haar
- Bandshirt
- Luisterend naar muziek met gitaren
- Niet vies van een blowtje
Het is niet persoonlijk tegen jou hoor. Hier op FOK! is iedereen een e-hero, inclusief de TS.
Leg hem even uit dan.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:49 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
mensen die niet doorhebben dat het een grapje is
We're all bank managers nowquote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Met name tegen mensen die één of meer van de volgende kenmerken bezitten:
- Lang haar
- Bandshirt
- Luisterend naar muziek met gitaren
- Niet vies van een blowtje
Het is niet persoonlijk tegen jou hoor. Hier op FOK! is iedereen een e-hero, inclusief de TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |