Als jij de was doet verstoor jij mijn rust niet, dus ga gerust je gang.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef B.E.D het volgende:
Dus op zondag mag je niet werken, of thuis de was doen, maar wel de bijbel lezen?
Het is een Chineesquote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef Zuunigerd het volgende:
Tsja, leuk is anders. Vraag hem of haar hoe lang het nog gaat duren. Als het lang duurt, ga ja in de tuin zitten
In je eerste post staat dat het een mongool is wat is het nu TS?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:24 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Het is een Chinees!!!!! En er is geen tuin hier
Ja, maar ik doe niet aan pleonasmes anders had ik wel "Chinese mongool" getypt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:26 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
In je eerste post staat dat het een mongool is wat is het nu TS?
Jij bent een slechte christen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Als jij de was doet verstoor jij mijn rust niet, dus ga gerust je gang.
Wat jij wil, maar dat is mijn klacht helemaal nietquote:Op zondag 24 mei 2009 14:30 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij bent een slechte christen.
Zondagsrust betekent ook dat er in het huishouden niet gewerkt mag worden.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zondagsrust maar wel internetten? Ik denk dat jij Petrus heel wat uit te leggen hebt als je bij hem aanbelt.
Herkenbaar idd, maar dat soort is hier dan weer gelukkig niet zo te zien en nog beter niet zo te horen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef Mday het volgende:
Eensch. Kinderen die onvermoeibaar op trampoline springen, inclusief sproeier en gegil alsof er iemand op sterven ligt. De dag daarvoor moesten ze daar ook zonodig met de herrie van een kettingzaag de buxus snoeien.
En dan als het zelfs voor de ouders teveel wordt: ' Jongens, kunnen, jullie... alsjeblieft... zachter... doen?' met zo'n zacht rotstemmetje waar geen enkel kind naar luistert.
Klopt.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zondagsrust maar wel internetten? Ik denk dat jij Petrus heel wat uit te leggen hebt als je bij hem aanbelt.
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:28 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Blz. 86 Roemeense bijbel, maar dat is off-topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]JohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |