Mooi, hoef ik er ook niet heen.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:11 schreef teknomist het volgende:
Nog zo'n cliché: als je niet stemt, gaat je stem naar een extreme partij.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:09 schreef DrDentz het volgende:
Wat je ook vaak hoort: Als je niet stemt mag je ook niet zeuren!
WTF? Ik zeur wanneer ik wil!
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:12 schreef Bonzai. het volgende:
Wij
Dat vertelde een Belgische mij laatst ook. Vond het wel apart, aan de ene kant wel logisch, maar aan de andere kant kan niet stemmen ook een overweging zijn. Of moet je dan gewoon gaan en blanco stemmen?quote:
zie... straks grijpen de belgen de macht in heel europa omdat iedereen net zon luie hond is als TS.quote:
Heel wat Belgen stemmen blanco idd, of ze stemmen op zogenaamde 'anti-politieke' partijen als Vlaams Belang...quote:Op zondag 24 mei 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat vertelde een Belgische mij laatst ook. Vond het wel apart, aan de ene kant wel logisch, maar aan de andere kant kan niet stemmen ook een overweging zijn. Of moet je dan gewoon gaan en blanco stemmen?
Ze hebben honger, geen trekquote:Op zondag 24 mei 2009 14:08 schreef washball het volgende:
TS gaat dus niet stemmen op de EU verkiezingen. Want 1 stem op al die miljoenen stemmen in heel Europa boeit geen ene fuck. Maar zeg je dat zo heb je altijd van die moraal ridders die zeggen: onze voorouders hebben voor stem recht gevochten!111!. In Afrika wouden ze dat ze konden stemmen. bla bla bla.
Klacht: Moraal ridders.
woudenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:08 schreef washball het volgende:
In Afrika wouden ze dat ze konden stemmen. bla bla bla.
Klacht: Moraal ridders.
Bepaalde mensen zouden sowieso geen stemrecht mogen hebbenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
Stem AUB niet als je niet wil. Dat verplicht stemmen verneukt de uitslag alleen maar.
Beetje makkelijk om te zeiken over de regering etc terwijl je zelf niet eens de moeite neemt om te stemmen. Dan heb je wat mij betreft het recht ook niet om erover te zeiken.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:09 schreef DrDentz het volgende:
Wat je ook vaak hoort: Als je niet stemt mag je ook niet zeuren!
WTF? Ik zeur wanneer ik wil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |