abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 14:59:46 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69351602
hmmm.

Voor jullie gesneden koek, maar ik wist niet echt meer van zijn prestaties.
quote:
Ajax
Olsen bleef tot 1996 in Duitsland en begon in 1997 als coach van het Nederlandse Ajax. Ajax won in het seizoen 1997/1998 onder Olsen zijn leiding de dubbel en reikte tot de kwartfinale van het UEFA Cuptoernooi, waarin Spartak Moskou te sterk bleek voor de Amsterdammers. Het eerste jaar van Olsen bij Ajax werd een recordseizoen. Het doelsaldo van 90 is een onovertroffen record in de eredivisie, en ook het behaalde puntenaantal van 89 is sinds begin jaren zeventig niet meer gezien.

Het tweede seizoen in de hoofdstad werd voor Olsen een dramatisch jaar. Conflicten met de gebroeders Frank de Boer en Ronald de Boer verstoorden de rust in en rond de Arena. Aan het einde van het 1998 kwamen de witte zakdoekjes te voorschijn op de tribune en enkele dagen later was het gedaan met de baan van Olsen.
Zo te zien is hij dus een prima keuze. Ondanks de (al dan niet terechte) witte zakdoekjes toendertijd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69351825
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:59 schreef onlogisch het volgende:
hmmm.

Voor jullie gesneden koek, maar ik wist niet echt meer van zijn prestaties.
[..]

Zo te zien is hij dus een prima keuze. Ondanks de (al dan niet terechte) witte zakdoekjes toendertijd.
Ach, een hoop gezeik met de De Boertjes maakte het er allemaal niet beter op.
Ik zie hem erg graag terugkomen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:31:28 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69353760
Ook hij komt niet. Volgens de telegraaf zijn we al verder aan het zoeken.

Niemand wil Ajax trainer worden tot voor 15 jaar terug de meest begeerde trainersplek van het land.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_69353823
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik beschouwde Koeman als totaal ongeschikt voor Ajax, dus ben blij dat ie bij AZ zit.
Danny Blind wordt (althans de eerstvolgende jaren) zeker geen coach van Ajax. Komt nog eens bij dat Blind het nu goed doet en het volgens mij ook wel naar z'n zin heeft.
Blind kan geen nee zeggen dus die wordt wel weer in de trainers rol gedrukt.
pi_69354122
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:34 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Blind kan geen nee zeggen dus die wordt wel weer in de trainers rol gedrukt.
Ik geloof niet dat het Ajax bestuur die fout zal maken.
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:31 schreef Red_85 het volgende:

Niemand wil Ajax trainer worden tot voor 15 jaar terug de meest begeerde trainersplek van het land.
Je bedoelt dat Olsen niet komt?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_69354334
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:31 schreef Red_85 het volgende:

Niet zo heel gek. Het is een slangenkuil, en als je 2x verliest staan supporters voor je bus of op het trainingsveld om verhaal te halen.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:51:01 #32
51286 w00h00
Digital man!
pi_69354363
A1 in de finale Terborg toernooi!
pi_69355716
Terug vind trainer
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 24 mei 2009 @ 17:30:53 #34
242543 R-m-a
Ik vind pizza's tof
pi_69355721
Schiet ook allemaal niet op bij Ajax hea. Denk dat Van der Boog inmiddels ook wel met zn handen in het haar zit.
pi_69356526
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:44 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het Ajax bestuur die fout zal maken.
Ik geloof het dus wel
pi_69356560
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Niet zo heel gek. Het is een slangenkuil, en als je 2x verliest staan supporters voor je bus of op het trainingsveld om verhaal te halen.
Inderdaad.. de druk is gigantisch en iedereen is heel verwend. (Of je t nou wil erkennen of niet)
pi_69356685
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:51 schreef w00h00 het volgende:
A1 in de finale Terborg toernooi!
En ze stonden in de finale met 2-0 voor tegen Atletico Mineiro.
pi_69357482
Op AN zegt een poster 'met bronnen dicht bij Van den Boog' dat Ajax rond is met Jol, alleen de clubs moeten er nog uitkomen.

Op een andere website (Ajaxshowtime) staat eenzelfde bericht, alleen dan gaat het om Le Guen die na het weekend gepresenteerd zal worden.

Daarnaast kun je de stilte rondom Ajax verdacht vinden. Daarmee wordt de kans op Jans, die nog bezig is met Groningen, ook wat groter vind ik. Mag je Berg ook meteen verwelkomen.
pi_69357952
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:19 schreef Nashje het volgende:
Op AN zegt een poster 'met bronnen dicht bij Van den Boog' dat Ajax rond is met Jol, alleen de clubs moeten er nog uitkomen.

Op een andere website (Ajaxshowtime) staat eenzelfde bericht, alleen dan gaat het om Le Guen die na het weekend gepresenteerd zal worden.

Daarnaast kun je de stilte rondom Ajax verdacht vinden. Daarmee wordt de kans op Jans, die nog bezig is met Groningen, ook wat groter vind ik. Mag je Berg ook meteen verwelkomen.
Ik geloof de bronnen niet meer zo...
pi_69358101
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Montana
pi_69358121
quote:

Ik hoop dat de eerste bron klopt, ik zie Jol graag komen
pi_69358140
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:32 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Post ik een keer wat door de komkommertijd heen, is het nog niet goed .
pi_69358280
quote:

Tja, hier kan ik toch maar weinig van geloven hoor. Alsof Van den Boog aan iedereen die 'dichtbij hem staat' meteen verteld hoe het gaat met de zoektocht naar een trainer

En Montana had ook niet bepaald gelijk..
pi_69358330
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Whut?
pi_69358359
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:43 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Waarin had hij geen gelijk dan?
pi_69358502
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:38 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Ik hoop dat de eerste bron klopt, ik zie Jol graag komen
Ik ook
pi_69358508
Montana zei niet dat Olsen vrijdag gepresenteerd zou worden, dat zei die zogenaamde Clubreporter op Hyves
pi_69358725
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Post ik een keer wat door de komkommertijd heen, is het nog niet goed .
Sorry, normaal gesproken vond ik geruchten wel leuk maar nu word ik er moe van... Niks persoonlijks.
pi_69358799
Ze moeten eens opschieten met nieuws. Dit duurt alweer veel te lang
Noot noot.
pi_69359009
quote:

Eigenlijk weet niemand het dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')