Hoef je niet per se te zijn.quote:
En ook nog in de juiste volgorde, bravo!quote:
euh, dat was toch niet zo moeilijk meer nadat qonmann die van mij had afgemaakt? Dat je er voor kiest om je strikt te houden aan die 'alles in één post' regel moet je zelf weten, maar bravo vind ik wat ver gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ook nog in de juiste volgorde, bravo!
Ja, oké.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
euh, dat was toch niet zo moeilijk meer nadat qonmann die van mij had afgemaakt? Dat je er voor kiest om je strikt te houden aan die 'alles in één post' regel moet je zelf weten, maar bravo vind ik wat ver gaan
anders ga je even overanalyseren, was vast niet zo serieus bedoeldquote:Op zondag 24 mei 2009 17:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
euh, dat was toch niet zo moeilijk meer nadat qonmann die van mij had afgemaakt? Dat je er voor kiest om je strikt te houden aan die 'alles in één post' regel moet je zelf weten, maar bravo vind ik wat ver gaan
Men doet er alles aan om mij punten te onthouden, gisteren Cobra nu O weer.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, oké.
Ik had mezelf niet meer in de hand.
Ik wilde eigenlijk vooral laten weten dat ik het een beetje vreemd vind dat jij het punt krijgt. Niets persoonlijks hoor, maar qonmann was eerder, vind ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef starla het volgende:
[..]
anders ga je even overanalyseren, was vast niet zo serieus bedoeld
neuh, één post is één post, anders had de vraagsteller dat niet in het bericht moeten zettenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vooral laten weten dat ik het een beetje vreemd vind dat jij het punt krijgt. Niets persoonlijks hoor, maar qonmann was eerder, vind ik.
Wil me er niet teveel mee bemoeien, maar dit is gewoon zo. Het is lullig voor qon, maar er werd duidelijk gevraagd om alles in één postquote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
neuh, één post is één post, anders had de vraagsteller dat niet in het bericht moeten zetten
Qon je moet echt iets doen aan je verongelijkte houding hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Men doet er alles aan om mij punten te onthouden, gisteren Cobra nu O weer.
Blijkbaar ben ik geen sympathieke speler
Ik vind je wel sympathiekquote:Op zondag 24 mei 2009 17:23 schreef qonmann het volgende:
[..]
Men doet er alles aan om mij punten te onthouden, gisteren Cobra nu O weer.
Blijkbaar ben ik geen sympathieke speler
ach gut, die 2 goed stonden er al en waren al geacoordeerd door O..quote:Op zondag 24 mei 2009 17:25 schreef starla het volgende:
[..]
neuh, één post is één post, anders had de vraagsteller dat niet in het bericht moeten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |