jij zit warmquote:Op zondag 24 mei 2009 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wie van ons, zit nogal wat verschil tussen 4000, 2 miljoen en 5 miljoenEn hoe nauwkeurig moeten we zijn?
Als 2 miljoen warm is en 3 miljoen koud ga ik de andere kant opquote:
Ik zit al een half uur in de buurt.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:15 schreef Acinonyx het volgende:
in de buurt
De vraag is op zich prima, maar hij laat het te lang doorgaan. Als het 2.x of 1.x miljoen is dan is 2 miljoen dichtbij genoeg, niet te moeilijk doen. En anders fatsoenlijke hints geven, en niet alleen 'FOUT!quote:
ach goed genoegquote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur in de buurt.
We gaan gewoon verder, 2.4 miljoen?
Het was al lang goed genoeg, alles na 2 miljoen was gokken (Nou ja, die 2 miljoen ook al eigenlijkquote:
Zet dat maar terug erinquote:Op zondag 24 mei 2009 15:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
In de oude OP stond:
[..]
Dit is nu puur hoger/lager geworden, heeft niets met kennis te maken
quote:Varieer de vragen
Probeer wat variatie in de vragen aan te brengen. Het is verleidelijk om door te vragen op het vorige onderwerp, maar dat is minder leuk voor de medequizzers die dat onderwerp net niet interessant vinden.
Vermijd vragen die beginnen met wanneer, welk jaar, hoeveel, want dit heeft weinig met algemene kennis te maken en draait vaak uit op ordinair gokken.
We hebben besloten maximaal 1 audiovraag per persoon per topic te vragen ivm met het niet de beschikking hebben van geluid in/op computers van sommige spelers.
2.5quote:Op zondag 24 mei 2009 15:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was al lang goed genoeg, alles na 2 miljoen was gokken (Nou ja, die 2 miljoen ook al eigenlijk). Maar wat was het nou dan?
Ik zal het erin zetten, want ze komen wel erg vaak voorbij de laatste tijd.quote:
Hoezo is 2 miljoen dan warm en 3 miljoen 'koud en kil'? Je zou zeggen dat dat ongeveer even warm is...quote:
Och jah, ik zie het nou pasquote:Op zondag 24 mei 2009 15:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo is 2 miljoen dan warm en 3 miljoen 'koud en kil'? Je zou zeggen dat dat ongeveer even warm is...
Mafkees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |