Neequote:Op zondag 24 mei 2009 13:06 schreef zeemonster het volgende:
Eet je ook vier speklappen in de ochtend?
Gatver joh , pizza smaakt echt nergens naar als je hem de volgende dag wil opeten !quote:Op zondag 24 mei 2009 13:07 schreef Agorias het volgende:
[..]
Neemeestal wat er over is van mijn 2e pizza van gister.
Pizza tropicana uit de koelkastquote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Gatver joh , pizza smaakt echt nergens naar als je hem de volgende dag wil opeten !
In 1 keer naar binnen schuiven is nog het makkelijkst!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef nattermann het volgende:
Ik heb mijn pizza liever in 8 stukken gesneden, want als ik hem in 12 stukken snij krijg ik hem niet op hihi
Anders ook niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zolang je niet dik bent is er niets aan de hand.
Maak jezelf dat maar wijs!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
Zolang je niet dik bent is er niets aan de hand.
Zit ook zoets in een bigmac/ mac kroketquote:Op zondag 24 mei 2009 13:43 schreef Synthesist het volgende:
Ik keek gisteren eens op de achterkant van een zak chips. Vroeger at ik die nog weleens in mn eentje leeg.
400kcal. best wel veel om ff in 10 minuten tussendoor te nemen :p
Je vreet teveel en maakt dikke vette pannenkoeken, dikke vette pannenkoeken, dikke vette pannenkoeken, dikke vette pannenkoeken.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:05 schreef MouzurX het volgende:
Snap ik ook niet helemaal... willen ze je nou laten denken dat je dus meer koopt ofzo?
Van 3-4 personen -> met zijn 2en eet je dat zo op
5-6 pannenkoeken -> ik haal er net 4 uit
etc etc
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Je vreet teveel en maakt dikke vette pannenkoeken, dikke vette pannenkoeken, dikke vette pannenkoeken, dikke vette pannenkoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |