Geetsema is niet diegene mbt de vorige vraag.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:34 schreef qonmann het volgende:
lama
Huh, wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:37 schreef qonmann het volgende:
Slaap wel, zoveel moeite voor een puntje omdat C4 mij niet wil begrijpen, ga ik niet meer doen.
Slaap wel allen
Nog niet slapen, je mag.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:37 schreef qonmann het volgende:
Slaap wel, zoveel moeite voor een puntje omdat C4 mij niet wil begrijpen, ga ik niet meer doen.
Slaap wel allen
Qon kan nogal kortaangebonden zijnquote:
Ik merk het.quote:
Misschien de volgende keer het dan maar duidelijker maken voor domme mensen zo als ik dat je twee antwoorden in 1 post plaatst?quote:Op zondag 24 mei 2009 02:37 schreef qonmann het volgende:
Slaap wel allen
quote:Op zondag 24 mei 2009 03:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Ljubljana
Fortuna Sittard?quote:Op zondag 24 mei 2009 03:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke voetbalclub hielp deze week twee clubs aan hun prijzen?
Hoezoquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 03:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hanoi
Kun je niet slapen of wil je niet?quote:
Wil niet en was niet moe genoeg. Maar inmiddels welquote:
Ja, helemaal goed. Er heerst een zeer heftige virusziekte in de Tasmaanse duivel populatie die tientallen tumoren in het lichaam van het beestje veroorzaakt. In dichte groepen loopt de mortaliteit op tot 100 %.quote:
Wel hoor, hoort gewoon bij het land Australië: http://nl.wikipedia.org/wiki/Australi%C3%AB_(land)quote:
Lekker snurken dan maar?quote:Op zondag 24 mei 2009 03:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wil niet en was niet moe genoeg. Maar inmiddels wel
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |