Ohhhh ga alsjeblieft je energie steken in je examens en niet in de examenreisquote:Op zondag 24 mei 2009 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oohhh het is niet meer te ontkennen, ik begin me letterlijk ziek te voelen door de (examen)stress![]()
Ik zit nu te zoeken naar een leuke goedkope camping in de buurt voor onze testrunquote:
Een vouwwagen doet me altijd denken aan de ouders van een goede vriendin van me. Daarvoor kende ik dat concept helemaal niet. Superhandig als alternatief voor een tentje.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu te zoeken naar een leuke goedkope camping in de buurt voor onze testrun
Jawel, maar we willen dan wel echt een weekendje wegquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vouwwagen doet me altijd denken aan de ouders van een goede vriendin van me. Daarvoor kende ik dat concept helemaal niet. Superhandig als alternatief voor een tentje.
Geen achtertuin of voetbalveldje aanweizig?
Ja de stress zit m ook in de dag van morgen op het momentquote:Op zondag 24 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhhh ga alsjeblieft je energie steken in je examens en niet in de examenreis
Morgen de zwaarste dag zei je, dus ff knallen en dan kun je je reisgenoten een uitbrander gaan gevenklinkt behoorlijk slecht geregeld ja
Je kunt altijd nog achter ze aan reizen
Ik ga weer afsluiten, net concert gezongen en nu ligt er pizza in de oven
Ik gun het Arantxa Rus wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Nederlandse door naar de tweede ronde op Roland Garros
waarom datquote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh hemel...Ik moet nu stoppen met leren van mijn ouders
Dan moet zij wel een chicken zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 21:32 schreef iamredleader het volgende: De betreffende jongedame en haar man verwachten hun eersteover 2 1/2 maand
knapquote:Op zondag 24 mei 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
De eerste winnares van 1 tegen 100 is een feit.
¤ 140.132
Chapeau!
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
Alweer geen vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |