Zo bedoel ik het niet eens, we zijn allemaal jong geweest en als de gelegenheid zich voordoet, ach, je staat stijf (wheheh) van de hormonen. maar dat dramatische kalverliefde gedoe is gewoon onzin dan.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ech KF ik hoop echt dat je ooit volwassen word
Ik kon het niet gelovenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik dat twee dagen geleden suggereerde zag ik het nog verkeerd!
Dat hoopte iedereen die KF kent.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef Pien85 het volgende:
Ech KF ik hoop echt dat je ooit volwassen word
Ik hoor het al een echte politieke in spequote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm dat zeggen mijn ouders als mijn hele leven...
Omdat ik overal volgens hun een mooi verhaal van weet te lullen wat nergens op slaap
Suggestie voor de volgende TT: [Singles] Liegen en draaien om maar te kunnen naaien!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
Omdat ik overal volgens hun een mooi verhaal van weet te lullen wat nergens op slaap
*mooi*quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Suggestie voor de volgende TT: [Singles] Liegen en draaien om maar te kunnen naaien!
Precies...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet eens, we zijn allemaal jong geweest en als de gelegenheid zich voordoet, ach, je staat stijf (wheheh) van de hormonen. maar dat dramatische kalverliefde gedoe is gewoon onzin dan.
Oh noquote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
maw dit komt niet meer goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van volwassenheid, maar van karakter.
Dat was precies wat ik bedoeldequote:Op zondag 24 mei 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet eens, we zijn allemaal jong geweest en als de gelegenheid zich voordoet, ach, je staat stijf (wheheh) van de hormonen. maar dat dramatische kalverliefde gedoe is gewoon onzin dan.
Heb al vaak genoeg 40 dagen zonder seks gezetenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
He KF is 40 dagen zonder seks niet iets voor jou?
Tuurlijk wel. Zodra KF stopt zijn lul achterna lopen dan komt het vanzelf wel goed.quote:
Your not the only one.quote:
40 dagen zonder vreemde verhalen is beter.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
He KF is 40 dagen zonder seks niet iets voor jou?
De reactie van HW vat het wel mooi samen denk ik. Het melodramatische gedrag er omheen gaat vast niet veranderen met de jaren. En blijkbaar is zijn ouders dat ook niet ontgaan. Dat heeft dus niks met volwassenheid te maken wat mij betreft.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zondag 24 mei 2009 11:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Your not the only one.![]()
@ KF: het verbaast je hopelijk niet dat je nu allerlei reacties tegen je krijgt? Dat heb je op jezelf afgeroepen.
Ik ben voorquote:Op zondag 24 mei 2009 11:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
40 dagen zonder vreemde verhalen is beter.
Gast lul niet die vriendin wil je de hele tijd alquote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies...
Dit is toch gewoon zonder gevoel...
Van beide kanten uiteraardnet als die Duitse gisteravond, hetzelfde verhaal
Ik was serieus gewoon gek van haar...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De reactie van HW vat het wel mooi samen denk ik. Het melodramatische gedrag er omheen gaat vast niet veranderen met de jaren. En blijkbaar is zijn ouders dat ook niet ontgaan. Dat heeft dus niks met volwassenheid te maken wat mij betreft.
Als het allemaal waar is.quote:
Dear dear Fokdiary, i want to tell my secret. 'Cause you`re the only one, that I know will keep it.quote:
Hopen van nietquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dear dear Fokdiary, i want to tell my secret. 'Cause your the only one, that I know will keep it.
you'requote:Op zondag 24 mei 2009 11:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dear dear Fokdiary, i want to tell my secret. 'Cause your the only one, that I know will keep it.
Ergens ben ik bang dat het allemaal waar is.quote:
Kom maar naar Tsjechiëquote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nu eens neu koffiedrinken?
En jij bent geen klootzak?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:57 schreef KudFokker het volgende:
In dit geval bestaat er toch gewoon geen wrong or right ?!
Maar ik word wel beoordeeld als slecht...
Ik heb niemand gekwetst of heb niemand voorgelogen !
Iedereen gaat hier toch gewoon andere mee om ?!
Ik kan gewoon niet tegen het feit dat ik afgewezen word / het spelletje verlies van een of andere 'klootzak' (haar ex)
Kun je toch in het zonnetje.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
De kids willen liever naar de speeltuin zeggen ze
Wat een schatjes! Boek mee, dekentje mee.. ik ga me wel vermaken vanmiddag
jij ging liggen, nee niet zoquote:
Veel plezierquote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
Kom je dr bij liggen dan?quote:
Over een week of 4 denkquote:
Dat vroeg ik me ook al af. Daarnet schreef KF dat hij er niet zoveel om geeft, om de negatieve reacties.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
KF, waarom heb jij die bewijsdrang zo?
Ja inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
KF, waarom heb jij die bewijsdrang zo? Dat je 2 verschillende wijven in een weekend neukt, en misschien nog een derde? Ik denk dat dat alleen maar in je nadeel kan en zal werken.
Dunno...quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
KF, waarom heb jij die bewijsdrang zo? Dat je 2 verschillende wijven in een weekend neukt, en misschien nog een derde? Ik denk dat dat alleen maar in je nadeel kan en zal werken.
Hahahaquote:Op zondag 24 mei 2009 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
Ok. De jongste bedenkt zich. En hij heeft goede argumenten ook. Zwemmen dus.
Kids..
Wat is dat nou? Beloofd is beloofd, dus gewoon naar het zwembad!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |